Solli Klinikk

Telefonnummer63 94 85 5063 94 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsvegen 70 2050 Jessheim

Siste vurderinger av Solli Klinikk

Ointresserad och dominant

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

En helt fruktansvärd upplevelse. 40 minuter efter avtalad tid fick jag komma in och möttes av en arrogant, ointresserad, otrevlig och dominant människa. Jag fick inte end chansen att berätta själv varför jag var där utan hennes mål var att slå ned på allt som var fel med mig och helt nollställa åtta års behandling jag genomgått när jag bodde i Sverige. Flera dagar senare mår jag fortfarande dåligt efter besöket... VARNING!

Empati er et fremmedord, lytter overhode ikke til pasienten.

Lege: Lars Hansen Skrevet

Byttet til denne som fastlege 1 mars 2018. Har kun kontortid Ons-Tors-Fredager. Har vært på 3 besøk allerede + hos kollega ny svensk turnuslege , uten å få hjelp. Legen er mere opptatt av å skrive på PC, og bruker max 30-60 sekunder til å undersøke pasient. Gått med store smerter i 3 med. uten å få hjelp, byttet til denne da jeg trodde han var Norsk, men han er Dansk Lege. Ville overhode ikke hjelpe meg med smertelindrende medisiner, hvilket har medført at jeg har måttet fly som en gal flere ganger nattetid til lokal legevakt for å få hjelp. Ville heller ikke se på papirer og journaler jeg hadde med som var attestert til ham ifra Legevakten. Nei han skulle ha journaler ifra min forrige fastlege og dette elektronisk. Dette ble ordnet av mitt forrige fastlegekontor, men kom ikke frem til lege Larsen, da han ikke var oppført som fastlege ved Solli klinikk ,gikk mine journaler til kollega Lege Furuseth. Solli Klinikk fremstår også som et legekontor hvor "Logistikk" er et fremmedord. Svarer ikke på telefon, det skal sendes "SMS" som koster kroner for pasienter. Utrivelig personale i resepsjonen, her er det mye som er galt! STYR UNNA!

Flink lege

Lege: Lars Hansen Skrevet

Forståelsesfull og dyktig lege. Godt humør og humoristisk sans gjorde det hele litt til et litt bedre besøk. Anbefales

Usikker og uvennlig

Lege: Lars Hansen Skrevet

Legen virker som noe usikker både faglig og med personalet på kontoret. Kan hende det er fordi han er ny.
Kontoret generelt ble mye verre i det siste. Slitne og utrivelige lokaler, ikke heis til annen etasje, frekk sekretær. Min 80 år gammel mor klarte bare så vidt å komme opp og da hun komenterte at det burde vært heis til folk som er dårlig til beins, anbefalte dama i luka å bytte legekontor! Den nye yngre sekretæren er det verste jeg har vært bort i! Forferdelig frekk og sur. Hun glemte å registrere time for min mor, selv om hun bekreftet på telefon at alt var i orden og da vi kom på kontoret, så kom ikke mora mi til legen. Vi måtte bare reise hjem. Da jeg konfronterte sekretæren med at det var hennes feil, svarte hun bare at "vi er alle mennesker og alt kan skjee" Hun ba ikke en gang om unnskylning!
Og legen var ikke noe bedre. Han viste total ansvarsfraskivelse og overlat løsning av problemet til sekretæren. Løsning fra min side var å bytte lege og kontor. Noe jeg anbefaler på det sterkeste til alle pasienter.

Lyttende og konkret ærlig

Lege: Trine Berit Holth Skrevet

Hun er lyttende, forståelsesfull og informerende. Ærlig oppriktig i sine diagnoser og anbefalinger.
Nøler ikke med å sende en videre til en utvidet utredning hos spesialister.
Informerer grundig i ettertid om eventuelle funn og følger nøye opp anbefalt behandling.
Det ligger samtidig et varmt medmenneske bak det hele.