Solli Klinikk

Tlf: 63 94 85 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Solli Klinikk

Flink lege

Lege: Lars Hansen Skrevet

Forståelsesfull og dyktig lege. Godt humør og humoristisk sans gjorde det hele litt til et litt bedre besøk. Anbefales

Usikker og uvennlig

Lege: Lars Hansen Skrevet

Legen virker som noe usikker både faglig og med personalet på kontoret. Kan hende det er fordi han er ny.
Kontoret generelt ble mye verre i det siste. Slitne og utrivelige lokaler, ikke heis til annen etasje, frekk sekretær. Min 80 år gammel mor klarte bare så vidt å komme opp og da hun komenterte at det burde vært heis til folk som er dårlig til beins, anbefalte dama i luka å bytte legekontor! Den nye yngre sekretæren er det verste jeg har vært bort i! Forferdelig frekk og sur. Hun glemte å registrere time for min mor, selv om hun bekreftet på telefon at alt var i orden og da vi kom på kontoret, så kom ikke mora mi til legen. Vi måtte bare reise hjem. Da jeg konfronterte sekretæren med at det var hennes feil, svarte hun bare at "vi er alle mennesker og alt kan skjee" Hun ba ikke en gang om unnskylning!
Og legen var ikke noe bedre. Han viste total ansvarsfraskivelse og overlat løsning av problemet til sekretæren. Løsning fra min side var å bytte lege og kontor. Noe jeg anbefaler på det sterkeste til alle pasienter.

Lyttende og konkret ærlig

Lege: Trine Berit Holth Skrevet

Hun er lyttende, forståelsesfull og informerende. Ærlig oppriktig i sine diagnoser og anbefalinger.
Nøler ikke med å sende en videre til en utvidet utredning hos spesialister.
Informerer grundig i ettertid om eventuelle funn og følger nøye opp anbefalt behandling.
Det ligger samtidig et varmt medmenneske bak det hele.

Anbefales ikke

Lege: Stein Vaaler Skrevet

Har hatt Vaaler litt over et år nå og er virkelig ikke fornøyd. Følte ikke at jeg ble tatt på alvor. Når jeg hadde timer kunne jeg sitte på venterommet i 40 min, så kom jeg inn til han og da rushet han gjennom slik at jeg ikke fikk hjelp for det jeg faktisk kom for. Hendte ofte at jeg bare fikk 5 min inne med han fordi han rett og slett "kastet meg ut" for å ta igjen tapt tid med andre pasienter.

Tar deg på alvor og spiller på lag

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Føler meg meget godt ivaretatt. Hva mer kan en ønske seg? Opplever henne som oppdatert på nyere forskning og behandling.