Solli Klinikk

Tlf: 63 94 85 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Solli Klinikk

Initiativløs, uoppdatert og slurvete

Lege: Kristian Furuseth Skrevet

Har hatt min far som pasient i en årrekke. Gjør banale feil som å ikke sjekke Felleskatalogen for medisiner som ikke skal tas sammen. Tar ikke initiativ. For eksempel dersom man ikke selv ber om spesifikke behandlinger eller intervensjon samme hvor innlysende de er skjer det ingenting. Lite oppdatert på ny litteratur og utvikling innen feltet.

Svært kompetent.

Lege: Trine Berit Holth Skrevet

En varm, dyktig, forståelsesfull og svært kompetent lege. Føler meg alltid godt ivaretatt og får den beste behandling hver gang.

Kunnskapsrik

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Kunnskapsrik, imøtekommende, forståelsesfull, snill, bestemt, effektiv, tar konstruktiv kritikk, ringer når hun skal, følger opp pasienten veldig godt ❤️

Beste fastlege

Lege: Kristian Furuseth Skrevet

Svært fornøyd med Dr. Furuseth. Vi har alltid en god dialog og jeg føler jeg blir godt ivaretatt ved mine ulike sykdommer. Han er faglig dyktig og trivelig lege med god pasient kontakt.

Kunnskapsrik, reflektert og tydelig.

Lege: Stein Vaaler Skrevet

Har benyttet meg av denne legen over flere år og får kontinuerlig gode råd og veiledning.

Tar problemene på alvor og foreslår gode tiltak, men er samtidig utfordrende.

Lege: Trine Berit Holth Skrevet

Fantastisk lege som ønsker å ivareta deg som pasient. Tar seg god tid hvis det trengs, er ærlig og direkte, men lytter til innspill.
Må ofte vente 2-3 uker på time, men er det akutt har de åpnet for hastetime.

Super lege!

Lege: Salih Shakir Mudher Skrevet

Jeg har gått til Salih i over 1 år, og er strålende fornøyd! Han lytter til deg, og fremstår selvsikker og kunnskapsrik. Noe av det jeg liker best med han er hans humor, som skaper en veldig avslappet og god stemning. Jeg ble nødt til å bytte fastlege da jeg flyttet langt vekk, men hvis jeg ikke gjorde det ville jeg beholdt han som min fastlege.

Legekontoret vurderer jeg som effektivt, man venter aldri veldig lenge, samspillet mellom de ansatte fungerer godt. Eneste minus som hos alle legesenter er at det kan være stor pågang på telefon. De har en SMS-løsning for dette. Opplever helsesekretærene som veldig søte.

Alt i alt, hvis du ser etter en ny fastlege, så anbefaler jeg Salih på Solli klinikk på Jessheim :-)

Nei takk

Lege: Stein Vaaler Skrevet

Alltid travel. Rekker ikke sette seg ned før man er ute døra igjen uten å få tatt opp det man skal. Har som regel svaret det går over av seg selv. 1 år senere får man fortsatt samme svar. Ekstremt dårlig på å henvise videre og da han først gjør det får man ett papir og må fikse det selv.

Lytter ikke

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Jeg hadde henne som fastlege i et par år, og fikk ikke hjelp til noen ting hos henne. Her følte jeg at hennes jobb var å bare på automatikk si at det er ikke noe galt med deg.

Anbefales IKKE.

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Dette er ikke min fastlege, men en jeg ble tildelt da min fastlege var på ferie og det hastet.
Først venter du mellom 10 og 20 minutter for å komme inn. Fra øyeblikket du går inn døren får du en samlebånd følelse. Fortest mulig inn og ut.
Hun lytter ikke, virker ikke interessert i å finne ut hva som er i veien. Du sitter igjen med en følelse av at du ikke betyr noen ting, og at hun ikke tror på et ord av hva du sier.

Mine synspunkter ble totalt avfeid og jeg fikk ikke en gang et "hadet" da jeg skulle gå.

Dette er dessverre en lege som er nødt til å slutte å se på alle sine pasienter med kritisk "de er hypokondere hele gjengen" blikk og lære seg litt medmenneskelighet.

En arrogant lege

Lege: Salih Shakir Mudher Skrevet

Jeg var hos denne legen en gang, da på legevakten. Han trodde ikke på meg og var generelt ufin når han snakket med meg. Jeg selv var ganske sikker på at jeg hadde en bestemt sykdom pga symptomene og at det var tredje gangen jeg hadde en heller sjelden sykdom. Han tok ikke i mot mine antagelser og harselerte med meg.
Aldri mer til den legen!

Morsom lege

Lege: Kristian Furuseth Skrevet

Dette er den beste legen jeg har vært hos. Lytter, godtar forslag selv om han har forslag selv (er ikke typen - vet best typen). Han iverksetter også det som vi har blitt enig om.

Verdens beste lege..

Lege: Stein Vaaler Skrevet

Har altid tid til å høre på meg. Selv når jeg skravler som gal :-)
Så spør han altid hvordan jeg har det . Passer på medesiner og kropslig plager. Sender meg til røntgen om det trengs osv.

Litt av ei dame.

Lege: Trine Berit Holth Skrevet

Har aldri møtt en lege som tar i mot deg som et medmenneske. Hun utviser stor empati,har god innsikt i sykdomsbilde,klar,ryddig og ikke minst dyktig i jobben hun utfører. Er svært fornøyd med henne som fastlege.

En lege jeg stoler 100%på

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Hun hører på deg og tar deg på alvor.
Sender deg videre når det er påkrevet.
Hun viser respekt for pasienten.
Kunnskapsrik.
Tar kontakt pr tlf når det er noe.

Dyktig og fornuftig lege!

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Lett tilgjengelig, tar seg god tid til sykehistorie og undersøkelse samt videre oppfølging. Yter god service, får mer hjelp enn jeg forventer av en fastlege som skal forholde seg til og overholde en full timeliste. Jeg er meget fornøyd!

Utslitt lege

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Aase hører ikke på pasientene, og mener at pasientene er hypokondre, uansett hva det gjelder.

Kjempebra lege

Lege: Trine Berit Holth Skrevet

Hører på deg, ser hele sykdomsbildet og er veldig dyktig.
Anbefales virkelig!

Superdyktig, tydelig, ryddig, hyggelig og grundig

Lege: Trine Berit Holth Skrevet

Fikk raskt tillit til henne.
Svært god på direkte kommunikasjon og informasjon.
Har hatt en fastlege på Solli klinikk tidligere, som måtte redusere pasientlisten - derfor byttet jeg til TH, og jeg har vært veldig fornøyd med begge disse.

Tok mot til å bytte lege etter lite hjelp hos denne

Lege: Stein Vaaler Skrevet

Vært hos denne legen i mange år, uten å få tilstrekkelig hjelp. Vanskelig å komme med spørsmål, da man kan få til svar; "Mye som kan gå over av seg selv..", og som skrevet et annet sted; samtidig som han lener seg bakover i stolen. Kom med samme spørsmål for øvrig om hodesmerter/migrene.

Et annet eks. Hadde med meg min sønn da vi lurte på å fjerne en stor føflekk (føflekk kreft i familien).
Sønnen min og jeg synes det var en god ide, da den er eksponert for solen store deler av sommeren.
Fikk da bare resolutt; Har du tenkt å skjære bort alle de andre også da?? I stedet for å forklare eller gi mer informasjon om føflekker osv.

Kan føle seg noe "dum" når man tar opp mindre problemer, og derfor tar man rett og slett ikke opp problemer med han. Heldigvis klart å bytte lege, da selv det har vært vanskelig.

Anbefales hvis du vil ha en som jobber raskt og har kveldstid. Han oppfattes som faglig dyktig, men man kan ikke være en sart sjel hvis man skal tørre å spørre om hjelp til småproblemer.