Solli Klinikk

Saggata 3 2053 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved Solli Klinikk

Flink lege

Lege: Lars Hansen Skrevet

Han er fink og snill lege, tålmodig og ta alt på alvor. Han alltid viser interesse til pasienters behov.

Misfornøyd

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Etter noen år med Aase som fastlege, kan jeg konkludere med at jeg ikke er fornøyd.

Får ikke den hjelpen jeg trenger, samtidig som utgiftene blir større og større.

Ubrukelig

Lege: Lars Hansen Skrevet

Bryr seg ikke om pasientens plager, fryktelig usikker, mangler masse erfaring, hører ikke på pasienten kun på eldre kollegaer. Har vært der 5 ganger pga mine plager han gjør ingenting med det sist fikk jeg høre at: det kan jo hende at man finner noe som ikke er bra????? er det ikke derfor man går til lege for å finne "feilen" før det kanskje er for sent. Nei for guds skyld styr unna

Vanskelig å få hjelp

Lege: Cecilie Elisabeth Dønnum Skrevet

Er sjeldens hos legen, men de gangen jeg har vært henne har jeg bare fått beskjed om å fortsette med "hjemmebehandling" selv om det ikke har fungert. (Det er jo derfor jeg drar til legen). Det er lite hjelp å få, og hu sier hu ikke helt vet. Har spurt etter om hu da kan henvise meg til noen som kan hjelpe, men det er tydeligvis vanskelig. Fikk en turnuslege forrige gang, og har aldri fått så god hjelp som da. "Jeg vet ikke" er ikke godt nok når man er lege, og spesielt ikke hvis man ikke prøver å oppsøke hjelp hos noen andre kollegaer eller henviser til spesialist. Blir til at man kvier seg for å gå til legen, og sånn skal det ikke være.

Nedlatende

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Ble bedt om å bestille time for å få legeerklæring til barn under 17 - dette var uaktuelt ettersom barnet var inmobil. Jeg ga umiddelbart beskjed om dette. Likevel sender hun ut faktura for legeerklæring som vi ikke ønsket. Ved klage på dette over telefon er hun veldig nedlatende. Hvis de interne systemene er mangelfulle, synes jeg det er feil å belaste kunden for dette.

Hadde man kunnet gitt vurdering på de i resepsjonen noe sted ville jeg promte gjort det. De er veldig lite serviceinnstilt og har en nokså uvennlig innstilling til pasientene.

Dette er en Pluss-tjeneste.