Solli Klinikk

Saggata 3 2053 Jessheim

Siste vurderinger av Solli Klinikk

Liten tid, Liten tillit

Lege: Cecilie Elisabeth Dønnum Skrevet

Har vel aldri følt meg til bry for fastlegen før. Men det gjør jeg etter at jeg begynte å gå hit.
Når du blir stilt spørsmål om hva som plager deg og du etter beste evne prøver å formidle plagene dine og du plutselig blir snakket til " ja men så si det da, ikke så lett å forstå" i en irritert tone. Ikke det du forventer hos fastlegen din. Men, det bekrefter bare mine mistanker om at hun virker mindre interessert.
Heldigvis er det mulig å bytte fastlege!

Tillitsvekkende, omsorgsfull og humoristisk

Lege: Stein Vaaler Skrevet

Jeg kunne ikke ønske meg en bedre, tryggere og mer beroligende fastlege og har gått hos han i mange år.

Samme hvor travelt det kan være, er han alltid hyggelig, oppmerksom og interessert i det jeg tar opp. Etter at vi har hilst, starter han alltid med: "Hva kan jeg gjøre for deg?"

Jeg opplever han som en kunnskapsrik, dyktig og samvittightesfull fagperson, som søker oppdatering og konfererer med andre om han føler det er nødvendig. Samtidig er han alltid åpen for min mening og mine tanker.

Han tar meg på alvor! Jeg vet at han anstrenger seg til det ytterste når jeg trenger han.

Stein Vaaler er en utmerket fastlege og han fortjener virkelig positive tilbakemeldinger og takk!

Trygg

Lege: Kristian Furuseth Skrevet

Føler meg trygg og ivaretatt. Får alltid time raskt og blir meget godt oppfølgt. Tilbakemeldinger og resept går raskt. En meget erfaren og flink lege jeg stoler på!

Flink lege!

Lege: Cecilie Elisabeth Dønnum Skrevet

Min forrige lege gjorde seg opp meninger uten å sjekke fakta eller høre på meg, som resulterte i at jeg brukte masse penger på privat gynekolog i stede (hvor han fant ut av det med en gang og jeg fikk behandling). Min tidligere lege er også eldre, jobbet i mange, mange år og opparbeidet seg «erfaring». For meg virker det som at noen av de legene tar for lett på ting og skal ha pasienten ut raskest mulig. Cecilie følger opp, hører, er erfaren, og kan/vet mye. Hvis det er noe hun ikke er skråsikker på, sjekker hun det opp for å være sikker på at pasienten får riktig og god behandling. Er også lett tilgjengelig dersom man lurer på noe. Jeg er en frisk person som er sjeldent hos lege. De gangene det er noe og jeg er hos legen er jeg alltid veldig fornøyd, etter at jeg byttet lege til Cecilie.

Ointresserad och dominant

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

En helt fruktansvärd upplevelse. 40 minuter efter avtalad tid fick jag komma in och möttes av en arrogant, ointresserad, otrevlig och dominant människa. Jag fick inte end chansen att berätta själv varför jag var där utan hennes mål var att slå ned på allt som var fel med mig och helt nollställa åtta års behandling jag genomgått när jag bodde i Sverige. Flera dagar senare mår jag fortfarande dåligt efter besöket... VARNING!