Solli Klinikk

Saggata 3 2053 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved Solli Klinikk

Den beste jeg har hatt !!

Lege: Kristian Furuseth Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt. Han tar seg virkelig tid til meg Og lytter. Hjelper meg virkelig. Hatt han i 7 år. Han har hjulpet meg igjennom ett svangerskap som var preget av mye sykehus og leger. Og 2 i det siste 2 kroniske sykdommer ! Har ingenting negativt å si om han ! Ps: Elsker humoren hans, lun og god !!

Dyktig

Lege: Lars Hansen Skrevet

Lyttende, empatisk, snill. Mener at han er god nok i fagfeltet og er dyktig lege, som lytter til pasienter. Er førnøyd med behandlingen hos Sølli klinikken. Anbefales!!!

Utrolig omsorgsfull lege

Lege: Cecilie Elisabeth Dønnum Skrevet

Det er alltid hyggelig å komme til Dr. Dønnum. Min svigermor er pasient der og jeg drar dit jevnlig med henne. Dr. Dønnum tar seg god tid, og er genuint interessert i hvordan svigermor har det, i tillegg er hun veldig tålmodig og hjelpsom. Vi avtaler tid fra gang til gang, og utenom dette kan vi bestille time på nettet. Veldig enkelt og greit.

Ærlig og dyktig!

Lege: Trine Berit Holth Skrevet

Dr. Holth er dyktig, trivelig og tar alltid problemene mine på alvor. En empatisk og flink lege med rappe replikker og stor faglig innsikt!

Stoler 100 prosent på Aase

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Bruk henne i 6 år og blir følt opp og nøye skjekka. Stoler 100 prosent på henne og resten av personalet