Solli Klinikk

Telefonnummer63 94 85 5063 94 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsvegen 70 2050 Jessheim

Siste vurderinger av Solli Klinikk

Trygg

Lege: Kristian Furuseth Skrevet

Føler meg trygg og ivaretatt. Får alltid time raskt og blir meget godt oppfølgt. Tilbakemeldinger og resept går raskt. En meget erfaren og flink lege jeg stoler på!

Flink lege!

Lege: Cecilie Elisabeth Dønnum Skrevet

Min forrige lege gjorde seg opp meninger uten å sjekke fakta eller høre på meg, som resulterte i at jeg brukte masse penger på privat gynekolog i stede (hvor han fant ut av det med en gang og jeg fikk behandling). Min tidligere lege er også eldre, jobbet i mange, mange år og opparbeidet seg «erfaring». For meg virker det som at noen av de legene tar for lett på ting og skal ha pasienten ut raskest mulig. Cecilie følger opp, hører, er erfaren, og kan/vet mye. Hvis det er noe hun ikke er skråsikker på, sjekker hun det opp for å være sikker på at pasienten får riktig og god behandling. Er også lett tilgjengelig dersom man lurer på noe. Jeg er en frisk person som er sjeldent hos lege. De gangene det er noe og jeg er hos legen er jeg alltid veldig fornøyd, etter at jeg byttet lege til Cecilie.

Ointresserad och dominant

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

En helt fruktansvärd upplevelse. 40 minuter efter avtalad tid fick jag komma in och möttes av en arrogant, ointresserad, otrevlig och dominant människa. Jag fick inte end chansen att berätta själv varför jag var där utan hennes mål var att slå ned på allt som var fel med mig och helt nollställa åtta års behandling jag genomgått när jag bodde i Sverige. Flera dagar senare mår jag fortfarande dåligt efter besöket... VARNING!

Empati er et fremmedord, lytter overhode ikke til pasienten.

Lege: Lars Hansen Skrevet

Byttet til denne som fastlege 1 mars 2018. Har kun kontortid Ons-Tors-Fredager. Har vært på 3 besøk allerede + hos kollega ny svensk turnuslege , uten å få hjelp. Legen er mere opptatt av å skrive på PC, og bruker max 30-60 sekunder til å undersøke pasient. Gått med store smerter i 3 med. uten å få hjelp, byttet til denne da jeg trodde han var Norsk, men han er Dansk Lege. Ville overhode ikke hjelpe meg med smertelindrende medisiner, hvilket har medført at jeg har måttet fly som en gal flere ganger nattetid til lokal legevakt for å få hjelp. Ville heller ikke se på papirer og journaler jeg hadde med som var attestert til ham ifra Legevakten. Nei han skulle ha journaler ifra min forrige fastlege og dette elektronisk. Dette ble ordnet av mitt forrige fastlegekontor, men kom ikke frem til lege Larsen, da han ikke var oppført som fastlege ved Solli klinikk ,gikk mine journaler til kollega Lege Furuseth. Solli Klinikk fremstår også som et legekontor hvor "Logistikk" er et fremmedord. Svarer ikke på telefon, det skal sendes "SMS" som koster kroner for pasienter. Utrivelig personale i resepsjonen, her er det mye som er galt! STYR UNNA!

Flink lege

Lege: Lars Hansen Skrevet

Forståelsesfull og dyktig lege. Godt humør og humoristisk sans gjorde det hele litt til et litt bedre besøk. Anbefales