Solli Klinikk

2050 Jessheim

Trondheimsvegen 70 2050 Jessheim

Siste vurderinger av Solli Klinikk

Lege: Trine Berit Holth Skrevet

Fantastisk lege som ønsker å ivareta deg som pasient. Tar seg god tid hvis det trengs, er ærlig og direkte, men lytter til innspill.
Må ofte vente 2-3 uker på time, men er det akutt har de åpnet for hastetime.

Super lege!

Lege: Salih Shakir Mudher Skrevet

Jeg har gått til Salih i over 1 år, og er strålende fornøyd! Han lytter til deg, og fremstår selvsikker og kunnskapsrik. Noe av det jeg liker best med han er hans humor, som skaper en veldig avslappet og god stemning. Jeg ble nødt til å bytte fastlege da jeg flyttet langt vekk, men hvis jeg ikke gjorde det ville jeg beholdt han som min fastlege.

Legekontoret vurderer jeg som effektivt, man venter aldri veldig lenge, samspillet mellom de ansatte fungerer godt. Eneste minus som hos alle legesenter er at det kan være stor pågang på telefon. De har en SMS-løsning for dette. Opplever helsesekretærene som veldig søte.

Alt i alt, hvis du ser etter en ny fastlege, så anbefaler jeg Salih på Solli klinikk på Jessheim :-)

Nei takk

Lege: Stein Vaaler Skrevet

Alltid travel. Rekker ikke sette seg ned før man er ute døra igjen uten å få tatt opp det man skal. Har som regel svaret det går over av seg selv. 1 år senere får man fortsatt samme svar. Ekstremt dårlig på å henvise videre og da han først gjør det får man ett papir og må fikse det selv.

Lytter ikke

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Jeg hadde henne som fastlege i et par år, og fikk ikke hjelp til noen ting hos henne. Her følte jeg at hennes jobb var å bare på automatikk si at det er ikke noe galt med deg.

Anbefales IKKE.

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Dette er ikke min fastlege, men en jeg ble tildelt da min fastlege var på ferie og det hastet.
Først venter du mellom 10 og 20 minutter for å komme inn. Fra øyeblikket du går inn døren får du en samlebånd følelse. Fortest mulig inn og ut.
Hun lytter ikke, virker ikke interessert i å finne ut hva som er i veien. Du sitter igjen med en følelse av at du ikke betyr noen ting, og at hun ikke tror på et ord av hva du sier.

Mine synspunkter ble totalt avfeid og jeg fikk ikke en gang et "hadet" da jeg skulle gå.

Dette er dessverre en lege som er nødt til å slutte å se på alle sine pasienter med kritisk "de er hypokondere hele gjengen" blikk og lære seg litt medmenneskelighet.