Solli Klinikk

Tlf: 63 94 85 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Solli Klinikk

Anbefales ikke

Lege: Stein Vaaler Skrevet

Har hatt Vaaler litt over et år nå og er virkelig ikke fornøyd. Følte ikke at jeg ble tatt på alvor. Når jeg hadde timer kunne jeg sitte på venterommet i 40 min, så kom jeg inn til han og da rushet han gjennom slik at jeg ikke fikk hjelp for det jeg faktisk kom for. Hendte ofte at jeg bare fikk 5 min inne med han fordi han rett og slett "kastet meg ut" for å ta igjen tapt tid med andre pasienter.

Tar deg på alvor og spiller på lag

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Føler meg meget godt ivaretatt. Hva mer kan en ønske seg? Opplever henne som oppdatert på nyere forskning og behandling.

Umoden og humørsyk

Lege: Kristian Furuseth Skrevet

Han holder tilbake viktig info fra undersøkelser. (Be om kopi av undersøkelser hjem i tillegg, så kan du vurdere det selv. Det kan hende du får et svadasvar i posten fra han, etter en undersøkelse,.) Initiativfattig, tar ikke grep, man må be om henvisninger selv. virker ikke som han er oppdatert eller vet hva han bør gjøre. Han er humørsyk og kommer du med løsninger selv, så blir han som et snurt barn og kan komme med en skremmende diagnose for å understreke sin tilkortkommenhet. ingen skal fortelle han noe. Sure sekretærer,kan tyder på et elendig arbeidsmiljø, mye forsinkelser. Har ingen forlag om en undersøkelse ikke viser et svar, da må du be om en fortsettelse selv,om du ikke vil det skal stoppe der, for han vet ikke hva han bør gjøre.

Klarte å hoppe etter Renaa (Wirkola)

Lege: Cecilie Elisabeth Dønnum Skrevet

Etter å hatt samme fastlege siden slutten av 80-tallet, var spenningen stor da jeg måtte bytte fastlege sommeren 2016. Men... det var virkelig ingenting å bekymre seg for.

Hun er meget dyktig i sine saker, og jeg føler hun har sett hele meg. Veldig takknemlig som fikk en like dyktig lege igjen.
Kan virkelig anbefale henne på det varmeste.

Vil også si at det er veldig effektivt å bestille time o.l på sms. Alltid i orden dagen etterpå :-)

Initiativløs, uoppdatert og slurvete

Lege: Kristian Furuseth Skrevet

Har hatt min far som pasient i en årrekke. Gjør banale feil som å ikke sjekke Felleskatalogen for medisiner som ikke skal tas sammen. Tar ikke initiativ. For eksempel dersom man ikke selv ber om spesifikke behandlinger eller intervensjon samme hvor innlysende de er skjer det ingenting. Lite oppdatert på ny litteratur og utvikling innen feltet.

Svært kompetent.

Lege: Trine Berit Holth Skrevet

En varm, dyktig, forståelsesfull og svært kompetent lege. Føler meg alltid godt ivaretatt og får den beste behandling hver gang.

Kunnskapsrik

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Kunnskapsrik, imøtekommende, forståelsesfull, snill, bestemt, effektiv, tar konstruktiv kritikk, ringer når hun skal, følger opp pasienten veldig godt ❤️

Beste fastlege

Lege: Kristian Furuseth Skrevet

Svært fornøyd med Dr. Furuseth. Vi har alltid en god dialog og jeg føler jeg blir godt ivaretatt ved mine ulike sykdommer. Han er faglig dyktig og trivelig lege med god pasient kontakt.

Kunnskapsrik, reflektert og tydelig.

Lege: Stein Vaaler Skrevet

Har benyttet meg av denne legen over flere år og får kontinuerlig gode råd og veiledning.

Tar problemene på alvor og foreslår gode tiltak, men er samtidig utfordrende.

Lege: Trine Berit Holth Skrevet

Fantastisk lege som ønsker å ivareta deg som pasient. Tar seg god tid hvis det trengs, er ærlig og direkte, men lytter til innspill.
Må ofte vente 2-3 uker på time, men er det akutt har de åpnet for hastetime.

Super lege!

Lege: Salih Shakir Mudher Skrevet

Jeg har gått til Salih i over 1 år, og er strålende fornøyd! Han lytter til deg, og fremstår selvsikker og kunnskapsrik. Noe av det jeg liker best med han er hans humor, som skaper en veldig avslappet og god stemning. Jeg ble nødt til å bytte fastlege da jeg flyttet langt vekk, men hvis jeg ikke gjorde det ville jeg beholdt han som min fastlege.

Legekontoret vurderer jeg som effektivt, man venter aldri veldig lenge, samspillet mellom de ansatte fungerer godt. Eneste minus som hos alle legesenter er at det kan være stor pågang på telefon. De har en SMS-løsning for dette. Opplever helsesekretærene som veldig søte.

Alt i alt, hvis du ser etter en ny fastlege, så anbefaler jeg Salih på Solli klinikk på Jessheim :-)

Nei takk

Lege: Stein Vaaler Skrevet

Alltid travel. Rekker ikke sette seg ned før man er ute døra igjen uten å få tatt opp det man skal. Har som regel svaret det går over av seg selv. 1 år senere får man fortsatt samme svar. Ekstremt dårlig på å henvise videre og da han først gjør det får man ett papir og må fikse det selv.

Lytter ikke

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Jeg hadde henne som fastlege i et par år, og fikk ikke hjelp til noen ting hos henne. Her følte jeg at hennes jobb var å bare på automatikk si at det er ikke noe galt med deg.

Anbefales IKKE.

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Dette er ikke min fastlege, men en jeg ble tildelt da min fastlege var på ferie og det hastet.
Først venter du mellom 10 og 20 minutter for å komme inn. Fra øyeblikket du går inn døren får du en samlebånd følelse. Fortest mulig inn og ut.
Hun lytter ikke, virker ikke interessert i å finne ut hva som er i veien. Du sitter igjen med en følelse av at du ikke betyr noen ting, og at hun ikke tror på et ord av hva du sier.

Mine synspunkter ble totalt avfeid og jeg fikk ikke en gang et "hadet" da jeg skulle gå.

Dette er dessverre en lege som er nødt til å slutte å se på alle sine pasienter med kritisk "de er hypokondere hele gjengen" blikk og lære seg litt medmenneskelighet.

En arrogant lege

Lege: Salih Shakir Mudher Skrevet

Jeg var hos denne legen en gang, da på legevakten. Han trodde ikke på meg og var generelt ufin når han snakket med meg. Jeg selv var ganske sikker på at jeg hadde en bestemt sykdom pga symptomene og at det var tredje gangen jeg hadde en heller sjelden sykdom. Han tok ikke i mot mine antagelser og harselerte med meg.
Aldri mer til den legen!

Morsom lege

Lege: Kristian Furuseth Skrevet

Dette er den beste legen jeg har vært hos. Lytter, godtar forslag selv om han har forslag selv (er ikke typen - vet best typen). Han iverksetter også det som vi har blitt enig om.

Verdens beste lege..

Lege: Stein Vaaler Skrevet

Har altid tid til å høre på meg. Selv når jeg skravler som gal :-)
Så spør han altid hvordan jeg har det . Passer på medesiner og kropslig plager. Sender meg til røntgen om det trengs osv.

Litt av ei dame.

Lege: Trine Berit Holth Skrevet

Har aldri møtt en lege som tar i mot deg som et medmenneske. Hun utviser stor empati,har god innsikt i sykdomsbilde,klar,ryddig og ikke minst dyktig i jobben hun utfører. Er svært fornøyd med henne som fastlege.

En lege jeg stoler 100%på

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Hun hører på deg og tar deg på alvor.
Sender deg videre når det er påkrevet.
Hun viser respekt for pasienten.
Kunnskapsrik.
Tar kontakt pr tlf når det er noe.

Dyktig og fornuftig lege!

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Lett tilgjengelig, tar seg god tid til sykehistorie og undersøkelse samt videre oppfølging. Yter god service, får mer hjelp enn jeg forventer av en fastlege som skal forholde seg til og overholde en full timeliste. Jeg er meget fornøyd!