Solli Klinikk

Tlf: 63 94 85 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Solli Klinikk

Lyttende og konkret ærlig

Lege: Trine Berit Holth Skrevet

Hun er lyttende, forståelsesfull og informerende. Ærlig oppriktig i sine diagnoser og anbefalinger.
Nøler ikke med å sende en videre til en utvidet utredning hos spesialister.
Informerer grundig i ettertid om eventuelle funn og følger nøye opp anbefalt behandling.
Det ligger samtidig et varmt medmenneske bak det hele.

Anbefales ikke

Lege: Stein Vaaler Skrevet

Har hatt Vaaler litt over et år nå og er virkelig ikke fornøyd. Følte ikke at jeg ble tatt på alvor. Når jeg hadde timer kunne jeg sitte på venterommet i 40 min, så kom jeg inn til han og da rushet han gjennom slik at jeg ikke fikk hjelp for det jeg faktisk kom for. Hendte ofte at jeg bare fikk 5 min inne med han fordi han rett og slett "kastet meg ut" for å ta igjen tapt tid med andre pasienter.

Tar deg på alvor og spiller på lag

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Føler meg meget godt ivaretatt. Hva mer kan en ønske seg? Opplever henne som oppdatert på nyere forskning og behandling.

Umoden og humørsyk

Lege: Kristian Furuseth Skrevet

Han holder tilbake viktig info fra undersøkelser. (Be om kopi av undersøkelser hjem i tillegg, så kan du vurdere det selv. Det kan hende du får et svadasvar i posten fra han, etter en undersøkelse,.) Initiativfattig, tar ikke grep, man må be om henvisninger selv. virker ikke som han er oppdatert eller vet hva han bør gjøre. Han er humørsyk og kommer du med løsninger selv, så blir han som et snurt barn og kan komme med en skremmende diagnose for å understreke sin tilkortkommenhet. ingen skal fortelle han noe. Sure sekretærer,kan tyder på et elendig arbeidsmiljø, mye forsinkelser. Har ingen forlag om en undersøkelse ikke viser et svar, da må du be om en fortsettelse selv,om du ikke vil det skal stoppe der, for han vet ikke hva han bør gjøre.

Klarte å hoppe etter Renaa (Wirkola)

Lege: Cecilie Elisabeth Dønnum Skrevet

Etter å hatt samme fastlege siden slutten av 80-tallet, var spenningen stor da jeg måtte bytte fastlege sommeren 2016. Men... det var virkelig ingenting å bekymre seg for.

Hun er meget dyktig i sine saker, og jeg føler hun har sett hele meg. Veldig takknemlig som fikk en like dyktig lege igjen.
Kan virkelig anbefale henne på det varmeste.

Vil også si at det er veldig effektivt å bestille time o.l på sms. Alltid i orden dagen etterpå :-)