Solli Klinikk

Trondheimsvegen 70 2050 Jessheim

Siste vurderinger av Solli Klinikk

Beste fastlege

Lege: Kristian Furuseth Skrevet

Svært fornøyd med Dr. Furuseth. Vi har alltid en god dialog og jeg føler jeg blir godt ivaretatt ved mine ulike sykdommer. Han er faglig dyktig og trivelig lege med god pasient kontakt.

Kunnskapsrik, reflektert og tydelig.

Lege: Stein Vaaler Skrevet

Har benyttet meg av denne legen over flere år og får kontinuerlig gode råd og veiledning.

Tar problemene på alvor og foreslår gode tiltak, men er samtidig utfordrende.

Lege: Trine Berit Holth Skrevet

Fantastisk lege som ønsker å ivareta deg som pasient. Tar seg god tid hvis det trengs, er ærlig og direkte, men lytter til innspill.
Må ofte vente 2-3 uker på time, men er det akutt har de åpnet for hastetime.

Super lege!

Lege: Salih Shakir Mudher Skrevet

Jeg har gått til Salih i over 1 år, og er strålende fornøyd! Han lytter til deg, og fremstår selvsikker og kunnskapsrik. Noe av det jeg liker best med han er hans humor, som skaper en veldig avslappet og god stemning. Jeg ble nødt til å bytte fastlege da jeg flyttet langt vekk, men hvis jeg ikke gjorde det ville jeg beholdt han som min fastlege.

Legekontoret vurderer jeg som effektivt, man venter aldri veldig lenge, samspillet mellom de ansatte fungerer godt. Eneste minus som hos alle legesenter er at det kan være stor pågang på telefon. De har en SMS-løsning for dette. Opplever helsesekretærene som veldig søte.

Alt i alt, hvis du ser etter en ny fastlege, så anbefaler jeg Salih på Solli klinikk på Jessheim :-)

Nei takk

Lege: Stein Vaaler Skrevet

Alltid travel. Rekker ikke sette seg ned før man er ute døra igjen uten å få tatt opp det man skal. Har som regel svaret det går over av seg selv. 1 år senere får man fortsatt samme svar. Ekstremt dårlig på å henvise videre og da han først gjør det får man ett papir og må fikse det selv.