Cecilie Elisabeth Dønnum

Solli Klinikk

2015

Solli Klinikk Telefonnummer63 94 85 5063 94 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsvegen 70 2050 Jessheim
Cecilie Elisabeth Dønnum er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Cecilie Elisabeth Dønnum

Flink lege!

Min forrige lege gjorde seg opp meninger uten å sjekke fakta eller høre på meg, som resulterte i at jeg brukte masse penger på privat gynekolog i stede (hvor han fant ut av det med en gang og jeg fikk behandling). Min tidligere lege er også eldre, jobbet i mange, mange år og opparbeidet seg «erfaring». For meg virker det som at noen av de legene tar for lett på ting og skal ha pasienten ut raskest mulig. Cecilie følger opp, hører, er erfaren, og kan/vet mye. Hvis det er noe hun ikke er skråsikker på, sjekker hun det opp for å være sikker på at pasienten får riktig og god behandling. Er også lett tilgjengelig dersom man lurer på noe. Jeg er en frisk person som er sjeldent hos lege. De gangene det er noe og jeg er hos legen er jeg alltid veldig fornøyd, etter at jeg byttet lege til Cecilie.

Klarte å hoppe etter Renaa (Wirkola)

Etter å hatt samme fastlege siden slutten av 80-tallet, var spenningen stor da jeg måtte bytte fastlege sommeren 2016. Men... det var virkelig ingenting å bekymre seg for.

Hun er meget dyktig i sine saker, og jeg føler hun har sett hele meg. Veldig takknemlig som fikk en like dyktig lege igjen.
Kan virkelig anbefale henne på det varmeste.

Vil også si at det er veldig effektivt å bestille time o.l på sms. Alltid i orden dagen etterpå :-)