Solli Klinikk

Saggata 3 2053 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved Solli Klinikk

Anbefales IKKE.

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Dette er ikke min fastlege, men en jeg ble tildelt da min fastlege var på ferie og det hastet.
Først venter du mellom 10 og 20 minutter for å komme inn. Fra øyeblikket du går inn døren får du en samlebånd følelse. Fortest mulig inn og ut.
Hun lytter ikke, virker ikke interessert i å finne ut hva som er i veien. Du sitter igjen med en følelse av at du ikke betyr noen ting, og at hun ikke tror på et ord av hva du sier.

Mine synspunkter ble totalt avfeid og jeg fikk ikke en gang et "hadet" da jeg skulle gå.

Dette er dessverre en lege som er nødt til å slutte å se på alle sine pasienter med kritisk "de er hypokondere hele gjengen" blikk og lære seg litt medmenneskelighet.

God oppfølging

Lege: Tobias Douglas Hamza Dahlgren Skrevet

Forståelse, oppfølging og god henvisning til videre hjelp var til stor nytte for meg da helsen nådde ett bunnpunkt som det måtte tas tak i.

Dyktig lege

Lege: Tobias Douglas Hamza Dahlgren Skrevet

En veldig dyktig, grundig lege som tar seg god tid med pasienten. Men har dessverre lite greie på det psykiske.

Fikk svar på mine spørsmål

Lege: Tobias Douglas Hamza Dahlgren Skrevet

Undersøkelse av kne og sår etter sykkelulykke. Fisken grundige undersøkelse av kneet og råd om videre behandling av skrubbsårene.

Litt av ei dame.

Lege: Trine Berit Holth Skrevet

Har aldri møtt en lege som tar i mot deg som et medmenneske. Hun utviser stor empati,har god innsikt i sykdomsbilde,klar,ryddig og ikke minst dyktig i jobben hun utfører. Er svært fornøyd med henne som fastlege.