Bertramjordet Medisinske Senter AS

Bertramjordet 25 1251 Oslo

Siste vurderinger av Bertramjordet Medisinske Senter AS

Snakket i løselufte.

Lege: Kari Beckmann Skrevet

Jeg føler at når jeg er hos henne bare for å ha symelding. Hun er ikke interresert å høre hva du skal si det værste hun har ikke vilje å finne ut hva som er feil med min helse. Det hun sier til meg at det er normal og jeg nå leve med det. Jeg kan ikke ha slik svar fra en lege som jeg trodde jeg kunne stole på. Jeg trenger ikke legen bare for moreskyld.
Denne legen er ikke noe å anbefaler hvis du ønsker å leve bedre.

Flink faglig og lyttende

Lege: Kari Beckmann Skrevet

Utrolig fornøyd med Kari som min fastlege. Noen ganger litt lang ventetid, men det kan forklares ved at hun tar seg god tid når det trengs

Ikke å anbefale

Lege: Kari Beckmann Skrevet

En lege som ikke bryr seg. Alt er "det går over og vi får vente å se". Travel med å få deg ut fra kontoret,og sjekker deg ikke ordentlig. Er heller ikke interessert i å høre på hva du sier,avbryter deg midt i setninger og svarer kort.Har nå byttet fastlege.

Verdens beste lege

Lege: Kari Beckmann Skrevet

Har hatt Kari som fastlege i 26 år og er kjempefornøyd med henne. Lyttende, forståelsesfull, grundig. Kommer aldri til å bytte og håper hun aldri slutter.

Hun er ikke bra! Dessverre!

Lege: Kari Beckmann Skrevet

Jeg følte ved flere anledninger at Beckmann ikke tok meg på alvor. Det meste ble avfeid med at "det er helt normal og vil gå over av seg selv". Alle legetimer var fryktelig travlr, hun hadde ikke tid til å høre på meg. Dette gikk også på bekostning av at nødvendige undersøkelser ikke ble utført (slik som blodtrykksmåling da jeg var gravid og hadde 3+ utslag på proteiner i urinen). Hun virket fornærmet da jeg ønsket å gå annenhver gang til henne og til jordmor i mitt andre svangerskap og ga beskjed om at hun ikke forsto poenget med det og da ville alle målinger hun gjorde være meningsløse, siden jordmoren og hun ikke gjorde ting helt likt. Hun var ofte sur og kort i kommentaren.

Jeg følte alltid at jeg burde sjekke med en annen lege etter å ha vært hos Beckmann, og følte meg aldri trygg på at det hun sa stemte. Byttet lege så snart det lot seg gjøre. Synes det er bekymringsfullt at hun alltid har ledig kapasitet på listen sin, til tross for at hun aldri har tid til å høre på hva pasientene sier...