Bertramjordet Medisinske Senter AS

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Bertramjordet Medisinske Senter AS

Worst doctor ever

Lege: Kari Beckmann Skrevet

Been waiting here for over an hour and the doctor isnt calling in. Tried to ask the receptionist couple of time and got a response to wait. After an hour of wait, finally got in to have a check which lasted less than 5 mins and she doesnt even listen. Worst doctor ever.

Ubrukelig

Lege: Kari Beckmann Skrevet

Glemmer å fornye multidoseresepter.
Hjemmesykepleien og apotek har purret på fornying av resepter gjentatte ganger uten resultat, sitter nå uten medisiner.

Ikke å stole på!

Nå er jeg ferdig!

Lege: Kari Beckmann Skrevet

Etter å ha hatt Kari som lege i en del år, valgte jeg nå å (endelig) bytte. Hun har slutta å lytte, og siste samtale/timen hånet hun problemene mine, og sa at hun visste best og at jeg rett og slett tok feil. Lurer på hvor hun gikk fra empatien sin... Jeg tror nå den var der tidligere...?

Ikke fornøyd

Lege: Kari Beckmann Skrevet

Tar ikke til seg det jeg sier, hører ikke etter og kan ikke hjelpe meg med mindre det kan fikses med et knips. Så fort du er inne på kontoret er det raska på og få sagt sitt før det er ut igjen, ikke noe tid til å svare på spørsmål og timene er altfor korte

Tilgjengelig, kunnskapsrik

Lege: Kari Beckmann Skrevet

Imøtekommende, hyggelig og kunnskapsrik. Følger opp når det er behov. Reagerer raskt hvis nødvendig. Velfungerende forværelse.
Kunne vært ønskelig med mulighet for kontakt via Helsenorge.