Bjørndal Legesenter

Granbergstubben 196 1275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bjørndal Legesenter

Flink, grundig og direkte

Lege: Morten Westereng Skrevet

Jeg og mine to barn har hatt Westereng som fastlege i åtte år og er veldig fornøyd. Han er grundig og grei, og jeg blir alltid tatt på alvor enten det gjelder mindre bekymringer eller mer alvorlige ting.

Han er litt knapp og nøktern i formen, men jeg foretrekker den direkte stilen. Det kan være litt ventetid på telefon, men generell grei tilgang på akutt-timer ved behov.

Blir tatt på alvor

Lege: Morten Westereng Skrevet

Har har tid til og kan lytte til pasienten. Veldig grei å snakke med, og gjør grundige undersøkelser, og får ting til å skje fort. Jeg er veldig fornøyd med ham. Henviser til spesialister, og jeg har fått hurtig og god hjelp.

Tryggeste legen

Lege: Morten Westereng Skrevet

Anbefales på det varmeste.Får ting til å skje raskt, lyttende og ikke minst utredende !

Burde ikke vært lege

Lege: Morten Westereng Skrevet

Spydig, arrogant og sur. Blir irritert når jeg kommer tilbake, da hans råd om å ta en paracet ikke fungerte over lengre tid. Lite forståelsesfull, eier ikke empati.

Meget god tilgjengelighet, men det har nok sammenheng med hva slags lege og person han fremstår som.

En flott lege.

Lege: Morten Westereng Skrevet

Jeg har hatt Westereng som fastlege gjennom mange år og er veldig fornøyd med ham! Jeg opplever ham som faglig dyktig, tydelig og grundig!

Han er rolig, lytter - og jeg føler meg respektert og alltid godt ivaretatt når jeg er hos ham. Han har min fulle tillit.

Bra tilgjengelighet og imøtekommende kontorpersonale.