Bjørndal Legesenter

Granbergstubben 196 1275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bjørndal Legesenter

Fastlegen min, lette rundt - fant ingen bedre

Lege: Morten Westereng Skrevet

Presis. Nøyaktig. Sikkert Oslos kuleste og beste lege. Veldig ydmyk, pilot, trenger jeg å si mer? Har beina planta godt på jorda. Finner problemet og hjelper deg til beste evner.

Flink og god lege

Lege: Morten Westereng Skrevet

Er veldig fornøyd med å ha Westereng som lege og vil ikke bytte, selv om jeg er nødt til å reise en time fra andre siden av byen for å komme til han. Han har alltid tatt meg på alvor og når jeg var bekymret for en sykdom, så sendte han meg til de nødvendige undersøkelsene for å avkrefte at jeg var syk.

Har også vært enkelt og raskt å bestille time, lab og skrankepersonell er hyggelig og man får raskt svar på prøver.

Anbefales!

FAGLIG GOD LEGE

Lege: Morten Westereng Skrevet

Har hatt Westereng som lege de siste 15 årene, blitt fulgt opp med hensyn til mange forskjellige kroniske sykdommer. Jeg har alltid fått god oppfølging, faglig sett ligger han på et høyt nivå og jeg har aldri hatt noen grunn til å tvile på avgjørelsene hans. Menneskelig sett så er Morten Westereng som alle oss andre, har gode og mindre gode dager, skulle bare mangle. At han kan virke mutt eller dårlig humør noen dager, kan ha en negativ effekt på pasientene, som ikke kjenner ham godt nok. Kanskje kulturforskjeller gjør at han kan oppfattes negativt, men absolutt en kjempegod lege.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Morten Westereng Skrevet

Det er greit å vite hvorfor man er der. En liste med punkter er greit å ha. Ting ordnes i prioritert rekkefølge uten for mye snakk.
Jeg kommer stort sett alltid inn på tid, og må jeg vente vet jeg noen trengte mer tid i dag.
Veldig flott å kunne sende meldinger og spørsmål via Helsenorge. Får alltid svar innen kort tid.
Morten er også hyggelig og har vi tad kan vi veksle noen ord om vær og vind.

Trygg

Lege: Sissel Helene Klingenberg Skrevet

En fantastisk person og vidunderlige lege. Med magiske hender. Er til og stole på, følger mine barn er i gode hender.