Bjørndal Legesenter

Granbergstubben 196 1275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bjørndal Legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Morten Westereng Skrevet

En flott og kunnskapsrik lege som lytter til pasienten
Han vet hva han driver med . Slulle ha hvert flere fastleger som han.

Dyktig og lyttende

Lege: Sissel Helene Klingenberg Skrevet

Klingenberg er en lege som fremstår saklig og kunnskapsrik. Hun lytter og behandler meg med respekt.

Hun er rolig, og bruker tilstrekkelig tid med pasienten.

Empatisk og dyktig lege!

Lege: Sumith Fernando Skrevet

Utrolig fornøyd med Sumith som min fastlege. Byttet fra en fastlege som bagatelliserte alle problemene og som var klar til å sende meg hjem med smertestillende og sykemelding med en gang jeg kom inn døra.
Sumith er svært grundig i jobben har gjør og tar alle nødvendige undersøkelser. Han lytter til pasienten og viser at han virkelig bryr seg. Han følger opp etter undersøkelser og bruker god tid under legebesøkene, i tillegg til at han er veldig flink til å forklare grundig slik at alle spørsmål blir besvart. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med Sumith og anbefaler han varmt til alle jeg kjenner!

Fantastisk lege!

Lege: Sissel Helene Klingenberg Skrevet

Jeg har hatt Klingenberg som lege i snart 20 år. Hun er varm og empatisk, nøye og veldig dyktig! Jeg føler alltid at jeg og min familie blir veldig godt ivaretatt på alle måter!

Vennlig og dyktig lege

Lege: Sumith Fernando Skrevet

Har bare gode erfaringer med Sumith. Utrolig rask til å ta deg inn ved behov og møter deg alltid med punktlighet og smil. Forøvrig er resten av legesenteret alltid på og du trenger ikke å krangle deg til en time. Eneste jeg kan pirke på er lokalene, men det blir en så liten bagatell i forhold til den gode behandlingen du får.
Kan trygt anbefale å gå til han.