Bjørndal Legesenter

Granbergstubben 196 1275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bjørndal Legesenter

Empatisk og dyktig lege!

Lege: Sumith Fernando Skrevet

Utrolig fornøyd med Sumith som min fastlege. Byttet fra en fastlege som bagatelliserte alle problemene og som var klar til å sende meg hjem med smertestillende og sykemelding med en gang jeg kom inn døra.
Sumith er svært grundig i jobben har gjør og tar alle nødvendige undersøkelser. Han lytter til pasienten og viser at han virkelig bryr seg. Han følger opp etter undersøkelser og bruker god tid under legebesøkene, i tillegg til at han er veldig flink til å forklare grundig slik at alle spørsmål blir besvart. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med Sumith og anbefaler han varmt til alle jeg kjenner!

Fantastisk lege!

Lege: Sissel Helene Klingenberg Skrevet

Jeg har hatt Klingenberg som lege i snart 20 år. Hun er varm og empatisk, nøye og veldig dyktig! Jeg føler alltid at jeg og min familie blir veldig godt ivaretatt på alle måter!

Vennlig og dyktig lege

Lege: Sumith Fernando Skrevet

Har bare gode erfaringer med Sumith. Utrolig rask til å ta deg inn ved behov og møter deg alltid med punktlighet og smil. Forøvrig er resten av legesenteret alltid på og du trenger ikke å krangle deg til en time. Eneste jeg kan pirke på er lokalene, men det blir en så liten bagatell i forhold til den gode behandlingen du får.
Kan trygt anbefale å gå til han.

Meget dyktig, hyggelig og tilgjengelig!

Lege: Morten Westereng Skrevet

Anbefales på det sterkeste!
Som overskriften sier er Westereng meget dyktig, hyggelig og tilgjengelig. Jeg har aldri opplevd noen andre som svarer så raskt på henvendelser selv etter arbeidstid.
Kjempefornøyd! 🌟

Fastlege med hjerte av gull!!

Lege: Sissel Helene Klingenberg Skrevet

Vet ikke helt hvor jeg skal begynne.

Jeg har hatt Klingenberg som fastlege "hele livet" , og kunne ikke hatt en bedre fastlege. Hun er så utrolig omtenksom, empatisk, rolig, lyttende og ikke minst meget dyktig i sitt arbeid. Tar seg god tid til pasient og gir deg følelsen av at hun virkelig bryr seg.

Klingenberg besvarer dine forespørsler fra HelseNorge relativt raskt og du blir også oppringt. Hun følger opp og bryr seg. Dette er en lege man virkelig blir glad i.

Jeg håper hun leser dette en dag. For hun fortjener virkelig å vite hvor godt menneske hun er.

Jeg har måttet dessverre bytte fastlege pga flytting og det ble ledig der jeg stod på venteliste, og det kjenner jeg veldig på. Den nye fastlegen kan ikke måle seg med Klingenberg.

Heldig er de som fikk min plass på hennes liste! Hilsen pasient og tannlege.