Bjørndal Legesenter

Granbergstubben 196 1275 Oslo

Siste vurderinger av Bjørndal Legesenter

Ikke anbefalles

Lege: Morten Westereng Skrevet

Legen burde velge et annet yrke, i hvert fall burde han ikke jobbe med mennesker. Lite hyggelig, arrogant og dårlig kunnskap. Lurer på hvordan han klarer å beholde jobben, men så mange negative kommentarer og misfornøyde pasienter.

Lite empati og forståelse.

Anbefales ikke

Lege: Morten Westereng Skrevet

Kan dessverre ikke anbefale denne legen da han oppleves som frekk, nedlatende og uinteressert. Har vært hos han tre ganger, men nå bytter jeg fastlege. Jeg velger heller å gå med smerter frem til byttet er gjennomført fremfor å gå til ham. Det er nok en grunn til at han har så mange ledige plasser.
Sekretærene i skranken er også veldig lite hyggelige.

Fantastisk lege.

Lege: Sissel Helene Klingenberg Skrevet

Sissel er den eneste grunnen til at jeg ikke har byttet legekontor. Jeg har hatt ubehagelige opplevelser med de andre legene og resepsjonistene. Sissel derimot tar seg god tid og bryr seg virkelig om deg. Hun lar deg ikke gå før man har dekket alle punkter man ville gjennom. Dette medfører alltid ekstra tid på venteværelset, men det er vel verdt det. De i resepsjonen gjør det derimot ekstremt vanskelig å ringe til legekontoret. Har flere ganger endt opp med å gråte når jeg bare har noen spørsmål. Jeg blir sjokkert hver eneste gang over at de fortsatt sitter i resepsjonen og behandler syke folk sånn. Jeg skulle ønske det var en annen måte å komme i kontakt med Sissel (så man hadde sluppet å måtte snakke med resepsjonen.)

Kunnskapsrik

Lege: Knut Svanøe Hafstad Skrevet

Har hatt han som fastlege siden ca 2000 også på mine 3 barn som han har fulgt tett gjennom oppveksten.
Knut er en som ser helheten, en handlingsmann - en som sørger for den beste behandlingen, En lytter en som tar deg på alvor.

MEGET DYKTIG LEGE!

Lege: Morten Westereng Skrevet

Morten Westereng er en dyktig og hyggelig lege. Anbefaler han på det sterkeste. God og rask behandling fra alle de som jobber på legesenteret.