Morten Westereng

Autorisasjon (1999)

324 av 2000

Bjørndal Legesenter Telefonnummer22 75 34 8022 75 34 ...
Granbergstubben 196 1275 Oslo
Morten Westereng er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Morten Westereng

Trygg og kunnskapsrik lege

Dette er en kjempeflink lege som er seriøs og ærlig når det trengs. Jeg anbefaler Morgen for et friskt liv uten unødvendige bekymringer.

Trygg og dyktig

Har hatt Morten som fastlege i omtrent seks år, selv om jeg alltid har hatt minst 45 min reisevei til fastlegekontoret. De siste tre årene har reiseveien vært på nesten to timer, og det er den eneste grunnen til at jeg til slutt har vært nødt til å bytte.

Er strålende fornøyd med Morten - her har jeg hatt en fastlege som er ekstremt dyktig, har stor forståelse for de helseutfordringene jeg har hatt, og i tillegg har vært genuint interessert i å prate med meg og høre hva jeg tenker.

Det eneste jeg syns er kjipt er at det ofte er lenge å vente på en legetime.

Meget trygg og hyggelig

Hadde min første time med han i dag. Han er meget hyggelig og spør spørsmål for å bli godt kjent med pasienten (både personlig og helsemessig). Eneste ulempe er at mann må bestille time 1 eller 2 uker i forveien.

Dyktig

Er flink til å lytte, komme med gode behandlingsforslag, og er lett å komme i kontakt med, også via telefonkonsultasjon .
Ser pasientens behov også når pasient vanskelig klarer p kommunisere dette. Som pårørende er vi svært fornøyd.

Uinteressert og mangler empati

En sliten lege med total mangel på empati og interesse for pasienten. Satt med en opplevelse av å ha vært til bry de 2 gangene jeg var hos han.
De ansatte ved legesenteret var derimot meget hyggelig og imøtekommende.