Morten Westereng

Granbergstubben 196 1275 Oslo
Morten Westereng er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Morten Westereng

Anbefales IKKE

Værste legen jeg har vært bort i !!!Frekk og lytter ikke til deg.Er inne i 2 min og bare viser deg døra!Første han sier :hvorfor er du er?Spydig!

Beste fastlegen jeg har hatt!

Nå har vi flyttet, men skulle gjerne beholdt denne fastlegen. Ikke noe tull, kort og effektivt og misbruker ikke statens tid og penger på unødvendige sykemeldinger! Vi fikk alltid hjelp og god oppfølging!

Beste legen jeg har hatt

Siden jeg har flyttet en del har jeg også skiftet fastleger en del. Denne legen har alltid lyttet til meg seriøst og hjolpet meg riktig og effektivt. Jeg VET at hans ekspertise og væremåte hadde spart meg for mange tusen kroner i legeregninger++ om jeg hadde hatt han for noen år siden også. Jeg har hatt problemer som jeg aldri har fått svar på men som endelig har stoppet med hjelp fra Dr. Westereng.

Med unntak av "stressede" sekretærer forstår jeg ingen av de negative kommentarene til denne legen. Etter at jeg har gått til denne legen i flere år har jeg aldri sett hint til noen av kvalitetene som andre kommentarer klager på.

Denne legen anbefales sterkt fra meg. Han er hyggelig, forståelsesfull, empatisk, hjelpsom, men også kunnskapsrik og effektiv, uten at effektiviteten noensinne har gått ut over noen av de positive kvalitetene. Selv om jeg vet kontoret har store forsinkelser blir jeg alltid prioritert 100%.

Vil også minne om at de fleste negative vurderingene på denne siden sikter til sekretærer og spesielle situasjoner. Ut i fra min erfaring med denne legen starter jeg å lure på hva slags mennesker som har skrevet den typen negative vurderinger..

Denne legen er alt en god lege skal være. Anbefales!

Rolig, informativ, beroligende og tar meg på alvor.

Synes det er hyggelig å komme til legen utifra hans egenskaper som beskrevet over. Det som er vanskelig med å komme til Bjørndal legesenter er å ringe for å få time når man trenger en sykemelding eller ønsker en kur for å komme seg kjapt tilbake på jobb. Legesekretærene kan være sarkastiske når jeg spør om oppklarende spørsmål. Eks. "er det lurt å møte opp om morgenen eller ringe for å få time på dagen" Svar fra Legesekretær: "dette er ikke noe legevakt". Hun misforsto spørsmålet, men kvalifiserer ikke til å være sarkastisk. Dette er bare et eksempel. Jeg gruer meg til å ringe for time. Det er bedre når jeg kan bestille time på app og møte opp direkte til time. Legesekretærene er stortsett hyggelige ved glodprøving og i resepsjonen. Jeg har faktisk vurdert å bytte fastlege grunnet at det første møte med legesenteret gjennom telefonen er ubehagelig møte.

Tilbakemelding til min tidligere fastlege.

Morten Westereng lytter ikke til pasienten. Arrogant og vemmelig fremferd. Enveis kommunikasjon og ingen forståelse for pasientens plage(r). Full forståelse for de mange ledige plasser over lengre tid her.

En dårligere lege skal du lete lenge etter

Jeg har operert og i den forbindelse trenger jeg oppfølging men denne legen er helt på trynet. Uansett hva problemet er skal han kun bruke 4 min på deg. Uansett hva sykdommen kan være så kan han ta virus sjekk og si at alt ser bra ut. Han er sur, grinete, arrogant og frekk.

Anbefales ikke

Skjønner godt at han så mange ledige plasser.
Lite interessert og snakker ikke med pasientene sine. Han overså helt mine barn som hadde time hos han.
Nei takk, finner meg heler en annen lege.

Faglig dyktig lege, som oftenst i dårlig humør.....

Har blitt tatt godt vare på etter mange alvorlige sykdomstilfeller, følger som oftest opp. Preget av dårlig humør og kan virke kort med pasienter.

Betalingsautomat for å betale legebesøket. PS: PASS PÅ Å TRYKKE RIKTIG PÅ BETALINGSMASKINEN, TRYKKER DU FEIL KAN DET KOSTE DEG DYRT. Legesekretærene er ikke villig til å hjelpe deg, hvis du skulle trykke feil.

Parkering kan gjøres i feltet som er anvist for legesenteret. Vær forsiktig, du kan risikere å få en kontrollavgift fra over-ivrige parkeringsbetjenter, forvent ikke å få hjelp fra legekontoret.

Dyktig og grundig

dr. Westereng kan være kort og klar i talen, og det kan oppleves litt skremmende, men min erfaring er at han tar sine pasienter seriøst og gjør en grundig og god jobb. Han lytter og tar seg tid til å forklare slik at det er forståelig. Jeg opplever alltid god oppfølging i etterkant, og henvisning videre der han mangler kompetanse eller mulighet til å utrede selv. Jeg har hatt han som fastlege siden fastlegeordningens innmars og har etter flytting valgt å beholde ham på tross av lang reisevei. Dette er dog ikke legen for en som ønsker å bli dullet med, men en god lege for en som ønsker god og grundig utredelse og oppfølging både ved somatiske og psykiske plager.

DÅRLIG LEGE

Legen er skikkelig frekk tar ikke deg seriøst. Føler aldri velkommen....Ringt altfor mange ganger ang en resept for ungen min som ble ALDRI fikset og når det gjelder barn så tror jeg de må ta det på alvor.
Når man ringer for å bestille time eller møter opp der for å bestille time de burde snakke med respekt og rolig til pasienter og ikke at hele legekontoret hører sykdommen til pasienten ved timebestilling SKIKKELIG UBEHAGELIG. Jeg har aldri opplevd det på noen andre steder enn her. Fordi sekretæren skal ikke bestemme noe det er alltid pasienten som er første i rekke ....

Anbefales

Western har vært fastlege for hele familien over flere år. Han er rolig, lytter og henviser raskt videre der han ser behov for det. Anbefaler han gjerne videre til andre.

En no nonsense lege som passer meg bra

Faglig dyktig. Henviser når han må. Barna mine liker han. Har hatt han som fastlege i mer enn 10 år. Lett å komme i kontakt med på e-post.

Flink og hyggelig lege

Jeg har hatt westereng som fastlege i over 10 år. Han er forståelsesfull og flink. Henviser til andre når han mangler kompetanse og det synes jeg er viktig.

meget hyggelig og grundig

føler bestandig å bli tatt på alvor av denne legen. flink til å følge opp og dyktig til å forklare ting på en forståelig måte. Kan helt klart anbefales.

ubehagelig og sint Resepsjonisten

Resepsjonist er svært ubehagelig person på telefonen. Hun er ikke interessert i hva du har å si. Svare ikke på spørsmåler jeg har og unngå dem helt. og dette er ikke en gang, dette er hver gang jeg ringer met leger kantoren.

Leger selv er bra, han er vel direkt men det er greit for meg. noe tilfeller er de ikke ledig timer på kort tid. Men det er vel helt normal i her i Norge.

Flaut å kalle han her lege!!!

Jeg hadde glemt bankkortet mitt hjemme, og spurte om å få faktura fra hun i resepsjonen, hun sa det at dersom jeg ikke betalte med bankkort kom faktura etter et par dager i posten. Ok! Og da jeg gikk ut av legekontoret, og var nesten ved parkeringsplassen, hørte jeg en som ropte og kom løpende, snudde meg og fikk da se Morten Westereng komme løpende fordi jeg ikke hadde betalt!! Jeg trodde virkelig han tulla!! Sa det at jeg hadde glemt kortet hjemme å ville få faktura! Når jeg sa dette ville han ha meg inn på kontoret for å si at han trodde jeg ikke var en som betalte for meg!!! SÅ FREKK! Og jg har ikke han som fastlege men fikk dessverre time hos han siden han var den eneste legen som hadde ledig!! ALDRI IGJEN!!! Har nå byttet lege!!

God lege, men dårlige medhjelpere.

Hvis man er så heldig å nå gjennom på telefon, så møter man sjelden noe spesielt servicevennlig menneske.

Dessverre har en god lege avvisende og lite behjelpelige medarbeidere i resepsjon og kontor øvrig som gjør at man føler seg til bry som kunde, at man stiller dumme spørsmål, og man går derfra med en dårlig følelse hver eneste gang.

Aldri tid, dårlig.

Har brukt legevakten siden 2012 da han aldri klarer å få tid til meg når jeg faktisk er syk eller skadet og må ha time.

En utrolig god lege!

Han har alltid tatt seg tid både til meg og min datter. Han lytter og kommer med råd. Og hvis jeg ber han om å ringe meg, så gjør han det når han skal. Mange år siden jeg har hatt en slik god lege :-D

Flink, grundig og direkte

Jeg og mine to barn har hatt Westereng som fastlege i åtte år og er veldig fornøyd. Han er grundig og grei, og jeg blir alltid tatt på alvor enten det gjelder mindre bekymringer eller mer alvorlige ting.

Han er litt knapp og nøktern i formen, men jeg foretrekker den direkte stilen. Det kan være litt ventetid på telefon, men generell grei tilgang på akutt-timer ved behov.