Morten Westereng

Bjørndal Legesenter Mann, 56 år

Autorisert1999
Ledige plasser 268 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Bjørndal Legesenter

Granbergstubben 196 1275 Oslo
Morten Westereng er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Morten Westereng

Tilbakemelding til min tidligere fastlege.

Morten Westereng lytter ikke til pasienten. Arrogant og vemmelig fremferd. Enveis kommunikasjon og ingen forståelse for pasientens plage(r). Full forståelse for de mange ledige plasser over lengre tid her.

En dårligere lege skal du lete lenge etter

Jeg har operert og i den forbindelse trenger jeg oppfølging men denne legen er helt på trynet. Uansett hva problemet er skal han kun bruke 4 min på deg. Uansett hva sykdommen kan være så kan han ta virus sjekk og si at alt ser bra ut. Han er sur, grinete, arrogant og frekk.

Anbefales ikke

Skjønner godt at han så mange ledige plasser.
Lite interessert og snakker ikke med pasientene sine. Han overså helt mine barn som hadde time hos han.
Nei takk, finner meg heler en annen lege.

Faglig dyktig lege, som oftenst i dårlig humør.....

Har blitt tatt godt vare på etter mange alvorlige sykdomstilfeller, følger som oftest opp. Preget av dårlig humør og kan virke kort med pasienter.

Betalingsautomat for å betale legebesøket. PS: PASS PÅ Å TRYKKE RIKTIG PÅ BETALINGSMASKINEN, TRYKKER DU FEIL KAN DET KOSTE DEG DYRT. Legesekretærene er ikke villig til å hjelpe deg, hvis du skulle trykke feil.

Parkering kan gjøres i feltet som er anvist for legesenteret. Vær forsiktig, du kan risikere å få en kontrollavgift fra over-ivrige parkeringsbetjenter, forvent ikke å få hjelp fra legekontoret.

Dyktig og grundig

dr. Westereng kan være kort og klar i talen, og det kan oppleves litt skremmende, men min erfaring er at han tar sine pasienter seriøst og gjør en grundig og god jobb. Han lytter og tar seg tid til å forklare slik at det er forståelig. Jeg opplever alltid god oppfølging i etterkant, og henvisning videre der han mangler kompetanse eller mulighet til å utrede selv. Jeg har hatt han som fastlege siden fastlegeordningens innmars og har etter flytting valgt å beholde ham på tross av lang reisevei. Dette er dog ikke legen for en som ønsker å bli dullet med, men en god lege for en som ønsker god og grundig utredelse og oppfølging både ved somatiske og psykiske plager.