Morten Westereng

Bjørndal Legesenter
Granbergstubben 196 1275 Oslo
Morten Westereng er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Morten Westereng

Alltid hjelpsom, lyttende og effektiv

Blir henvist til spesialister ved behov. Han forsøker å holde timeplan uten å stresse, og er effektiv. Virker kunnskapsrik og gir råd på alt jeg har kommet med i mange år.

Rask og grei gjennomføring

Rask og grei gjennomføring av helseundersøkelse for sertifikat. Kommuniserende og informerende underveis. Anbefales.

Alltid fornøyd!

Jeg har hatt Westereng som fastlege siden fastlegeordningen ble innført. Jeg har alltid vært fornøyd med både kommunikasjon og behandling.

Uhyggelig og uinteressert lege

Når jeg er hos Westereng er det enveiskommunikasjon. Det føles som at jeg snakker til veggen. Han er lite opptatt av hvorfor jeg er der og er mer opptatt av at jeg skal få legeerklæring, betale og komme meg hjem. Han viser tydelig at han er helt uinteressert i hvordan du har det. Jeg kan godt kjenne meg igjen i det alle sier

Helt ok

Når du kommer inn på legekontoret hans føler du deg allerede som en byrde. Jeg har forsøkt å like han. Hatt noen legetimer der han lytter og gir henvisning/hjelper. Andre ganger virker han uinteressert. Siste legetimen var også veldig forhastet som mange andre. I mens jeg snakket om symptomene undersøkte han meg på noen sekunder og sendte meg ut. Tok ingen crp. Jeg fikk feber for 4. gang samme kveld.