Bjørndal Legesenter

Granbergstubben 196 1275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bjørndal Legesenter

Fornøyd

Lege: Zaman Ur Rehman Gilani Skrevet

Jeg var hos Dr.Zaman Ur Rehman i dag 27 desember 2023, da min fastlege hadde ferie.
Jeg ble godt mottatt av legen,han lyttet på meg og min syke sitvasjon
Kom med konkret faglig råd og veiledning samt sendte meg med en gang til riktig sted der og da.
Det hjalp meg mye i dag ut i fra min syke sitvasjon

Dårlig evne til se og forstå pasientens behov.

Lege: Zaman Ur Rehman Gilani Skrevet

Det er veldig vanskelig med kommunikasjon. Han er fastlåst i sine bestemte meninger, og oppleves som tidvis frekk, og gir ikke noe godt inntrykk.

Trygg og dyktig

Lege: Morten Westereng Skrevet

Har hatt Morten som fastlege i omtrent seks år, selv om jeg alltid har hatt minst 45 min reisevei til fastlegekontoret. De siste tre årene har reiseveien vært på nesten to timer, og det er den eneste grunnen til at jeg til slutt har vært nødt til å bytte.

Er strålende fornøyd med Morten - her har jeg hatt en fastlege som er ekstremt dyktig, har stor forståelse for de helseutfordringene jeg har hatt, og i tillegg har vært genuint interessert i å prate med meg og høre hva jeg tenker.

Det eneste jeg syns er kjipt er at det ofte er lenge å vente på en legetime.

Ny fastlege

Lege: Zaman Ur Rehman Gilani Skrevet

Veldig fornøyd med min nye fastlege etter å ha hatt samme i mer enn 30 år (hun gikk av med pensjon). Gilani virket nøye og proff samt at han var veldig hyggelig.

Meget trygg og hyggelig

Lege: Morten Westereng Skrevet

Hadde min første time med han i dag. Han er meget hyggelig og spør spørsmål for å bli godt kjent med pasienten (både personlig og helsemessig). Eneste ulempe er at mann må bestille time 1 eller 2 uker i forveien.