Meldal Legekontor

Sentrumsbygget 2. Etg. 7336 Meldal

Siste vurderinger av Meldal Legekontor

Gjør alt for pasienten

Lege: Ingri Storås Einum Skrevet

Hun tar tak i problemet. Og med tak menes at hun går helt i taket. Hun avslutter ikke timen tidligere, men lytter og gjør alt for at man skal føle seg bra eller at ting skal bli gjort. En lege som setter pasienten før alt. Anbefales på det sterkeste.

Verdens beste Lege

Lege: Peter Melien Trojanowski Skrevet

Det finnes garantert ikke en bedre fastlege. Han er en flink lege samtidig som han er ett fantastisk medmenneske. Jeg bytte til han etter at jeg flyttet til Løkken fra Oslo. Han har tatt meg seriøst og stilt opp fra første sekund. Hvilke andre leger stiller opp for pasienten sin på en søndag? Dette viser at han ser menneske i pasientene sine. Finnes ikke et negativ ord å si her, så han kan selvfølgelig anbefales på det sterkeste. Hele Meldal lege kontor fortjener gull medalje for alt di gjør for folk.

Inntrykk for å ha det alt for travelt!

Lege: Peter Melien Trojanowski Skrevet

Har vanskelig for å henvise til spesialist!

Har vært der med en kronisk lidelse, og det jeg vet om den har jeg Googlet meg frem til selv.

Lyttende, forståelsesfull

Lege: Asbjørg Melien Trojanowski Skrevet

Meget oppegående lege. Min fastlege i mange år. Flink, lyttende, forståelsesfull. Her føler du deg vel mottatt.

Den mest arrogante legen jeg har hatt

Lege: Hans Bjørnar Hole Skrevet

Bør høre mer på pasientene, hjelpe pasientene med råd og oppfølging. Bør bli bedre til å sende pasientene til spesialister uten å være den som bestemmer hvor du skal