Peter Melien Trojanowski

Meldal Legekontor

2007

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Meldal Legekontor
Sentrumsbygget 2. Etg. 7336 Meldal
Peter Melien Trojanowski er en av 4 fastleger i Meldal

Siste vurderinger av Peter Melien Trojanowski

Verdens beste Lege

Det finnes garantert ikke en bedre fastlege. Han er en flink lege samtidig som han er ett fantastisk medmenneske. Jeg bytte til han etter at jeg flyttet til Løkken fra Oslo. Han har tatt meg seriøst og stilt opp fra første sekund. Hvilke andre leger stiller opp for pasienten sin på en søndag? Dette viser at han ser menneske i pasientene sine. Finnes ikke et negativ ord å si her, så han kan selvfølgelig anbefales på det sterkeste. Hele Meldal lege kontor fortjener gull medalje for alt di gjør for folk.

Inntrykk for å ha det alt for travelt!

Har vanskelig for å henvise til spesialist!

Har vært der med en kronisk lidelse, og det jeg vet om den har jeg Googlet meg frem til selv.

INGEN BEDRE

Peter er en utrolig hyggelig og empatisk lege.Han gjør alltid sitt beste og føler stort ansvar for sine pasienter. Han er alltid den som støtter, og tar seg tid til og lytte.Han er veldig dyktig og fantastisk til å følge opp sine pasienter. En absolutt ener.Slike leger kan det neppe finnes mange av.

Beste legen!!

Denne legen er rett og slett fantastisk!
Han gjør absolutt det han kan både å være der for deg, og å iverksette det som må til når det trengs. Han gjør også en sabla god oppfølging! Og ikke minst - han er utrolig flink i sitt yrke!

Flink kar, men plagsomt travel

Virker som han er kunnskapsrik og interessert, men gir og inntrykk av å ha det så travelt at man føler man må forte seg hele tiden. "Gnien" på henvisninger til spesialisthelsetjenester selv der han innrømmer at han står fast selv.