Sentrum Syd Legekontor

Glommengata 25 2211 Kongsvinger

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Syd Legekontor

Flink og empatisk

Lege: Anders Godø Hesbøl Skrevet

Tar mine problemer og kroniske lidelser veldig seriøst. Lytter godt til mine ønsker og behov for utredning og sender meg hele tiden videre til utredning. En utrolig flink og sympatisk lege som bruker god tid.

Trygg og hjelpsom

Lege: Anders Godø Hesbøl Skrevet

Veldig flink og sympatisk lege. Lytter og hjelper deg masse. Fantastisk lege!!
Han lytter til det du har å si og tar seg god tid.

Lite hjelpsom

Lege: Anders Godø Hesbøl Skrevet

Anders var lite hjelpsom i mitt tilfelle. Han framstod tidvis som passiv-aggresiv og bedrevitende da jeg fortalte om mitt eget sykdomsbilde, han brøt blant annet ut i latter da jeg fortalte om angstproblematikken min. Sikkert ikke vondt ment, men man føler seg ikke veldig ivaretatt akkurat. Når jeg sa at jeg ikke likte oppførselen hans ble han fornærmet, og sendte en melding til behandleren min ved DPS hvor han framstilte meg som kranglete og lite samarbeidsvillig. Dette fant jeg jo først ut av siden. Så jeg vil ikke anbefale denne useriøse legen, i hvert fall ikke til mennesker som sliter psykisk.

Meget god lege

Lege: Anders Godø Hesbøl Skrevet

En meget dyktig lege. Lytter, bruker tid på pasienten, rask, legekontoret har også en digital plattform, svarer raskt.

Trygg og koselig

Lege: Magdalena Helena Dominczak Herud Skrevet

Flink og koselig lege,interessert i å hjelpe.Umulig å få tak i via tlf,så desverre lite tilgjengelig