Parkvegen legekontor

Winsnes gate 62 2212 Kongsvinger

Siste vurderinger av behandlere ved Parkvegen legekontor

Faglig dyktig og empatisk

Lege: Anneli Reimer Nesland Skrevet

Flink til å lytte, god samtalepartner om en trenger å lufte innsiden.
Faglig dyktig lege, som tar seg god tid, og er nøye. Hun er flink til å ta pasienter på alvor, og også på å sende deg videre til mer undersøkelser hos spesialister eller på sykehus.
Fikk henne som fastlege da Reimer krympet listen sin, og grudde meg litt, siden jeg hadde brukt Reimer siden tidlig 90tall, men frykten var grunnløs.
Anneli kan anbefales som fastlege!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Sten Reimer Skrevet

Særdeles effektiv og rasjonell. Viser i praksis at han er oppdatert på ny kunnskap. Ligger i front teknologisk

Lyttende, ryddig, henviser videre

Lege: Anneli Reimer Nesland Skrevet

Veldig god opplevelse av Anneli. Lyttende, vennlig, saklig. Tar seg tid, "rydder" i komplisert symptombilde som ikke er lett for pasient å gjøre selv. Henviser videre. Svarer rimelig raskt i PasSky. Anbefales! (Helsesekr/forværelse er også særdeles hyggelig, effektiv og serviceinnstilt)

Tipp topp tommel opp

Lege: Anneli Reimer Nesland Skrevet

Beste legen jeg har hatt noen gang. Blid og hyggelig. Kunnskapsrik og ordner opp med en gang. Veldig hyggelig i resepsjonen også

Tok meg ikke seriøst

Lege: Anneli Reimer Nesland Skrevet

Anneli var dessverre ikke en god lege for meg. Hun viste lite sympati for min psykiske helsesituasjon, og brydde seg ikke så veldig om hva jeg selv fortalte, men valgte heller å støtte seg på en gammel diagnose satt av en annen psykolog for mange år siden. Jeg var helt åpen om at min tillit til helsevesenet var ganske tynnslitt etter mange år med ignorering og bagatellisering av mine problemer, uten at dette hadde noen videre innvirkning på henne. I en tid da man blir bedt om å søke hjelp, kan jeg dessverre ikke anbefale noen å be om hjelp fra Anneli.