Sten Reimer

Winsnes gate 62 2212 Kongsvinger
Sten Reimer er en av 15 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Sten Reimer

Kronisk sykdom?

Har du en kronisk hudsykdom eller annet ikke viktig sykdom, så finn deg en annen lege. Her er det ingen hjelp å få. Jeg må bytte lege for å få hjelp.

Legen frarådes sterkt

Får ikke med seg vesentlig informasjon på tross av at det har blitt nevnt ved 3-4 konsultasjoner.

Manglende vurderingsevne.

Alvorlig mangel på empati.

Inntar en tydelig arrogant holdning dersom det oppstår uenighet.

På den positive siden er legen svært tilgjengelig og henviser raskt. Ellers er legesekretæren hyggelig og serviceminded. Samlet sett en lege som frarådes på det sterkeste.

Alikevel, antageligvis en brukbar lege ved ukompliserte og enkle henvendelser. Trolig derav flere gode brukervurderinger.

Dyktig

En dyktig lege vi gjerne anbefaler! Han er oppdatert på faget og rask med å sende videre hvis det er noen tvil, noe som føles trygt spesielt med småbarn. Er vennlig og høflig, kontoret er lyst og flott.
Helsesekretæren er superhyggelig!
Et stort pluss at man alltid får time på dagen eller innen kort tid!
Er glad vi er så heldige å ha en så dyktig lege i byen vår!

Meget dyktig.

Dr. Reimer er en av de mest effektive og dyktigste legene jeg har hatt erfaring med. Han kommuniserer godt, er seriøs og ikke minst meget effektiv. Får time på kort varsel, og eller når det passer meg best. Får ikke skrytt nok av denne doktoren.

Denne legen får ting gjort!

Kort ventetid og bra service. Han svarer på mail både sent og tidlig.
Jeg fikk flere behandlinger jeg ble veldig fornøyd med. Har anbefalt han til flere jeg kjenner!

Ingen hjelp

Var der i dag og ville ha en henvisning videre pga min datter til BUP
Henvisning videre fikk jeg ikke fordi han mente de på BUP ikke kunne jobben sin så han sa jeg kunne lese meg opp på problemet selv så han fant masse sider jeg allerede hadde lest. Jeg bytter i dag tilbake til min gamle lege selvom jeg må kjøre 1 time vær vei.

Den beste lege jeg har hatt med å gjøre

Er medfølende og tar hensyn til min sykdom. Meget dyktig og faglig seriøs. Følger opp min medisinering på en meget proffeksjonell måte.

Ikke der for pasienten

Har hatt denne legen i mange år, skal bytte så fort jeg får den jeg ønsker.
Han er mer opptatt av å se på dataskjermen sin og svare i telefonene som ringer uten stopp, enn å bry seg med pasienten.
Jeg har aldri blitt hørt ordentlig og føler meg som om jeg er til bry.
En lege jeg overhodet ikke vil anbefale til andre

Stresset lege

Stresset lege uten tid til å lytte til pasienten. Får en følelse av å være på et samlebånd for å rekke flest mulig.

Har brukt mer tid på å overbevise enn på å få hjelp. Har vel aldri følt større avmakt ved å ikke bli tatt på alvor og føler man har kastet bort tiden til både den ene og den andre.

Muligens faglig dyktig på sine områder.
Noen prøver tas ute til alles påsyn i resepsjonsområdet. Det fine er at man får time på dagen, både sent og tidlig. Blir tatt imot av en veldig hyggelig sekretær!

Utrolig effektiv

Får time ofte på dagen hvis du har behov for det. Han kaster ikke bort tiden med smalltalk og kan kanskje virke litt distansert og maskinmessig, men tar deg på alvor og er utvilsomt faglig dyktig. Får ting gjort !

Beste legen jeg har hatt hittil

Ved flink og dyktig lege. Man får alltid hjelpen man trenger, man blir tatt på alvor og med respekt. Han er veldig flink til å følge opp, ringer 1-3 dager etter du har tatt en blodprøve for å fortelle deg hva resultatet på prøvene er. Er flink til å sende videre. Det er kort vente tid man får som regel time samme dagen. Man føler seg hørt og legen prøver å forklare så godt han kan hva som er galt/ hvorfor du er syk. Anbefales på det sterkeste

Veldig fornøyd

Sten Reimer er en lege jeg kan anbefale på det sterkeste.

Du får time samme dag. Han er alltid behjelpelig med det du måtte lure på.

Meget bra !

Byttet fastlege til Sten Reimer og er veldig fornøyd. Kommer frem på telefonen med en gang. Får time på dagen og følger opp med blodprøver og henviser raskt for videre undersøkelser. Alltid imøtekommende !

veldig bra og alltid tid

Aldri hatt bedre lege
har også fått mann og barn til han
Kronisk syke behøver ikke føle seg som hypokonder
han tar oss på alvor uansett om det er angst, reele smerter eller om vi ønsker blodprøver

Kjempebra!

Får time kjapt. Man blir hørt, respektert og fulgt opp.

Bytt lege

En flat, grå og lite sjarmerende lege. En lege som ikke lytter til pasienten

Stressa lege med dårlig tid

Flink lege hvis man ikke har kroniske sykdommer . Betjenter gjerne 3-4 andre pasienter på telefonen under konsultasjonen, gjør at man kan føle seg både ille til mote, glemt og distrahert. En del prøver tas i nærheten av venterommet og sekretæren snakker høyt. Har hatt legen i mange år. Han har ikke blitt bedre .Følger ikke opp pasientens medisinbruk, selv om det ikke er påkrevd. Legen har antakelig god kunnskap på mange områder, men er elendig på å forstå seg på menneskelige forhold

Dyktig lege

Tar pasienten på alvor. Motiverer og inspirerer. Byttet til denne legen nå nylig og han fikk meg til å slutte med sovemedisiner etter over 10 års bruk samt hjalp meg til røykeslutt. Utrolig dyktig. Ingen ventetid på time og tar seg god tid til pasienten.

Kjempeflink!

Faglig dyktig, ryddig, konkret og lett tilgjenglig.

Beste legen familien har hatt

Har vært pasient her i en årrekke. Man blir tatt på alvor, sett og hørt. Reimer er alltid rask med å sende pasienter videre for eventuelle undersøkelser hos spesialist eller på sjukehus.
Svært tilgjengelig, aldri ventetid for å få time. Har også den servicen, at man kan få time så tidlig som klokka 6 på morgenen! Flott om en trenger en tur til legen, og vil slippe å ta se fri fra arbeid.