Hilos AS

Winsnes gate 62 2212 Kongsvinger

Siste vurderinger av Hilos AS

Alltid tid

Lege: Sten Reimer Skrevet

Alltid time på dagen eller dagen etter! Effektiv og nøyaktig. Stort sett kort ventetid og lite forsinkelser. Flink med barn.

Beste legen hittil

Lege: Sten Reimer Skrevet

Har hatt denne legen i rundt 3 år og har ikke hatt en bedre lege enn Reimer. Han lytter godt på alt du har og si uansett om det ikke merkes ut som det siden han snur seg mot datamaskinen.
Henviser deg til det man trenger og veit vanligvis alltid hva som er best for pasienten. Flink på å fortelle og snakke med pasient.
Veldig fint kontor og alltid hyggelig sekretær.
Kan ha litt ventetid når du først kommer men det må man takle med en lege som har så mange pasienter og tar seg tid til hver pasient. Pleide å få time på dagen gjennom app'en men når jeg har ringt så har det også godt helt fint.

Trygg- redelig - nøye

Lege: Bernhard Christian Taugbøl Eckbo Skrevet

Effektiv, nøye og tar deg alvorlig - med en vennlig framtoning. Responderer også utrolig raskt på pasientSkyen.

Nydelig menneske

Lege: Elina Reimer Førsund Skrevet

Jeg møtte henne noen ganger mens hun var turnuslege på kirurgisk (og hadde vakter på akutten). Jeg pleide bare å beskrive henne som "engelen" for hun møtte meg på en helt unikt god måte i en veldig sårbar situasjon hvor jeg var psykisk ute å kjøre.
Hun viste omsorg og respekt og jeg har bare gode ord å si om henne fra da.

En dyktig og trygg lege

Lege: Sten Reimer Skrevet

Jeg har hatt Reimer som fastlege siden jeg ble født, men må nå dessverre bytte pga flytting.
Han kan tidvis virke stresset og noe fraværende, likevel vet jeg at hvis jeg virkelig har behov for legetime så får jeg tid og nødvendig hjelp på dagen.
Jeg vært hos Reimer dager han har vært stresset, og dager han har tatt seg god tid og vært svært rolig. Jeg er en jente på 21 år og har hatt både gynekologisk undersøkelse og innsetting av spiral to ganger, hvor jeg begge gangene ble behandlet med respekt da jeg var redd og følte jeg ble tatt veldig godt hånd om.
Han har også prøvd ut ulike behandlinger, og henvist meg videre hvis hans kunnskap/behandling ikke har vært tilstrekkelig.
Med andre ord vil jeg si at han er en fantastisk lege når det virkelig trengs.
Svært dyktig faglig, som forklarer nøye hva som skal skje og hvorfor og hvordan kroppen reagerer.