Parkvegen legekontor

Winsnes gate 62 2212 Kongsvinger

Siste vurderinger av behandlere ved Parkvegen legekontor

Flink lege

Lege: Sten Reimer Skrevet

Har hatt reimer noen måneder nå og han er en av de beste legene jeg har hatt i mitt lange liv. Han er oppdatert og kunnskapsrik. Henviser videre der det er påkrevet. Arbeider raskt og effektivt uten slurv.

Lite empatisk lege

Lege: Sten Reimer Skrevet

Jeg hadde min første time på mandag, jeg har vært gjennom tre bilulykker, var operert i nakken i mars, så han skulle sende henvisning for å få rehabilitering. Jeg hadde dobbel time, for jeg trengte å snakke om smertene jeg har etter operasjonen, det fikk jeg ikke, han måtte hjelpe andre leger på kontoret, så han brukte litt av min tid på det. Jeg måtte tilbake i går for å gå gjennom medisinene mine, når vi kom til Imovane nektet han meg medisinen, noe jeg må ha for å kunne sove, jeg lever med smerter hver dag, og jeg har også fått insomnia pga dette. Han ville ikke høre på meg, og jeg fikk beskjed om å finne meg en annen lege og sa at jeg ikke kunne regne med å få gehør hos en annen lege, og jeg kunne bare ta kontakt med fylkeslegen. Er første gang jeg går fra en lege uten å si hadet. Jeg trenger faktisk en lege som respekterer meg.

Hørt og tatt på alvor

Lege: Anneli Reimer Nesland Skrevet

Etter å ha hatt en temmelig useriøs lege byttet jeg til Anneli, og hun er virkelig en lege jeg kan anbefale på det varmeste. Utrolig dyktig og empatisk. Hun ser pasientene og tar oss på alvor. Er det noe hun er usikker på, spør hun noen andre eller sender videre til spesialist. Det gjør at man virkelig kan stole på det hun sier.

Effektiv og kunnskapsrik.

Lege: Sten Reimer Skrevet

Har hatt to kreftoperasjoner. God oppfølging i ettertid. Han har god oversikt og er snar til å henvise videre til spesialister. Anbefales!

Verden beste lege

Lege: Sten Reimer Skrevet

Har hatt reimer i noen år nå, mere fantastisk mann skal mann lete lenge etter. Veldig direkte, men det er sånn det skal være! Deilig at du får lege til kl 5 om morran om du vil det, eller kl 19 om det passer bedre. Ser sjeldent på deg når du prater, da han er litt opptatt med dataen, men der skriver han hver eneste ting du sier! Ringer deg gjerne på kveld og helg for å følge opp. Rett og slett en fantastisk lege.