Dovre kommunale legesenter

Lars Moens Veg 3 2660 Dombås

Siste vurderinger av behandlere ved Dovre kommunale legesenter

Stille

Lege: Egle Bacyte Skrevet

Helt grei doktor.Men er alvorlig og stille.Vanskelig og holde en samtale gående med til tider.Men har inntrykk sv at hun er faglig dyktig, men ikke pratsom.

"Det er av barn og fulle folk du får høre sannheten"....

Lege: Gurgen Nazaretian Skrevet

....og iflg vår datter er Gurgen den beste legen i verden! Vi bruker ikke legekontoret ofte, men har bare hatt positive opplevelser med Gurgen. Anbefales!!

En dyktig lege som har tid til å lytte.

Lege: Gurgen Nazaretian Skrevet

Veldig fornøyd med dr. Gurgen Nazaretian. Han gir rom for tid til å snakke. Han lytter og stiller utfyllende spørsmål. Svarer på spørsmål. Forklarer hvilke undersøkelser som foretas og hvorfor. Gir god veiledning i "veien videre" om det skulle bli nødvendig. Opplever å bli tatt på alvor og at han er en lege som er der for meg. Anbefales på det varmeste !!!

En dyktig mann med humor!

Lege: Gurgen Nazaretian Skrevet

Dette er en mann som tar deg på alvor. Han har hjulpet meg og mest sannsynlig reddet far. Han er ikke redd for å forhøre seg videre med ekspertisen dersom han selv er usikker! Det står det respekt av. Nok av leger som jobber under kan-og-vet-best-selv prinsippet. Ellers en mann med god humor og åpent sinn. Dere som klager er vel de som renner ned dørene på legekontoret for en slikk og ingenting! Ikke rart man ikke blir tatt på alvor når man roper ulv for mye! Stå på "Burgen" ;-)

Meget imøtekommende!

Lege: Gurgen Nazaretian Skrevet

Tar ting alvorlig, og viser ved hjelp av plansjer hva som kan være galt.
Har absolutt ingenting å klage på.