Gurgen Nazaretian

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Gurgen Nazaretian

lite imøtekommende lege

legen er lite imøtekommende. Det er vanskelig å få legen til å forstå hva man mener. Dette kan skyldes at legen ikke kan vårt språk godt nok. Finner egentlig ikke noe som er bra.

"Det er av barn og fulle folk du får høre sannheten"....

....og iflg vår datter er Gurgen den beste legen i verden! Vi bruker ikke legekontoret ofte, men har bare hatt positive opplevelser med Gurgen. Anbefales!!

En dyktig lege som har tid til å lytte.

Veldig fornøyd med dr. Gurgen Nazaretian. Han gir rom for tid til å snakke. Han lytter og stiller utfyllende spørsmål. Svarer på spørsmål. Forklarer hvilke undersøkelser som foretas og hvorfor. Gir god veiledning i "veien videre" om det skulle bli nødvendig. Opplever å bli tatt på alvor og at han er en lege som er der for meg. Anbefales på det varmeste !!!

En dyktig mann med humor!

Dette er en mann som tar deg på alvor. Han har hjulpet meg og mest sannsynlig reddet far. Han er ikke redd for å forhøre seg videre med ekspertisen dersom han selv er usikker! Det står det respekt av. Nok av leger som jobber under kan-og-vet-best-selv prinsippet. Ellers en mann med god humor og åpent sinn. Dere som klager er vel de som renner ned dørene på legekontoret for en slikk og ingenting! Ikke rart man ikke blir tatt på alvor når man roper ulv for mye! Stå på "Burgen" ;-)

Meget imøtekommende!

Tar ting alvorlig, og viser ved hjelp av plansjer hva som kan være galt.
Har absolutt ingenting å klage på.

Gurgen Nazaretian er den beste legen jeg har hatt.

Gurgen er for meg en helt spesiell lege som virkelig tar ansvar og inngir trygghet.
Han er svært omgjengelig og hyggelig, og han er grundig i sine undersøkelser. Tar seg god tid, og forklarer hva han gjør og hvorfor han gjør disse undersøkelsene. I et tilfelle, som for meg var veldig alvorlig og skapte uro for både meg og mine nærmeste oppfordret han meg til å ringe ham på hans privatnummer, når det måtte være. Jeg føler meg helt trygg med ham som lege, og han er "lynrask" til å søke om nærmere undersøkelser hos spesialist. (Det skjer mens vi snakker sammen). Han har en egen form for humor, som kanskje forvirrer noen. Jeg anbefaler han som fastlege.

Diagnosen er klar før du for sagt et ord.

Svært lite imøtekommende, ingen evne til og lytte. Ha sier bare ja ja ja, og prøver og gi inntrykk av at han vet 100% hva dette dreier seg om uten jeg i det hele har fått forklart det jeg ønsker.
Første inntrykk etter jeg kom inn til legen er uvelkommen, anspenthet, og aggresjon. Og det var uforandret etter jeg gikk ut, og bestillte ny time med ny lege med en gang.
Skulle jeg selv drevet et legesenter og måtte ha denne legen ansatt, hadde jeg raskt opprettet et hurtig kontor (alla hurtigkasse på vinmonopolet) der pasientene kom inn i ene enden på et samlebånd og ut igjen med en ibux i den andre enden. Gurgen hadde klart jobben fint i midten.

Jeg er nyinnflyttet i bygden så jeg kjenner ikke forholdene, men jeg håper virkelig at legen bare hadde en svært dårlig dag. Jeg kan uansett ikke gi noen anbefaling her, og har ser nå etter ny fastlege.

Sur & blærete

Er du riktig uheldig og har en hastesak, kan du være uheldig og ende opp med Gurgen.
Dette er så lite trivelig at en hver hastesak kan utsettes, omgår sine pasienter på en veldig nedlatende måte.
Opptrer som en blærete verdensmester som fullstendig mangler evne til å lytte, lite tillitsvekkende.
Legekontoret bærer også preg av at denne legen er i konstant konflikt med sine omgivelser.
Legen har per d.d. bare halveis fullt opp lista si, her vil det med åra bli ennå flere ledige plasser, etterhvert som dei eldre blir borte (som ikke vet hvordan man skifter fastlege)