Gurgen Nazaretian

Kommunelegen i Dovre Mann, 50 år

Autorisert2005
Ledige plasser 566 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kommunelegen i Dovre

Dovre legesenter Helsehuset, Lars Moens veg 3 2660 Dombås
Gurgen Nazaretian er en av 3 fastleger i Dovre

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Gurgen Nazaretian

lite imøtekommende lege

legen er lite imøtekommende. Det er vanskelig å få legen til å forstå hva man mener. Dette kan skyldes at legen ikke kan vårt språk godt nok. Finner egentlig ikke noe som er bra.

"Det er av barn og fulle folk du får høre sannheten"....

....og iflg vår datter er Gurgen den beste legen i verden! Vi bruker ikke legekontoret ofte, men har bare hatt positive opplevelser med Gurgen. Anbefales!!

En dyktig lege som har tid til å lytte.

Veldig fornøyd med dr. Gurgen Nazaretian. Han gir rom for tid til å snakke. Han lytter og stiller utfyllende spørsmål. Svarer på spørsmål. Forklarer hvilke undersøkelser som foretas og hvorfor. Gir god veiledning i "veien videre" om det skulle bli nødvendig. Opplever å bli tatt på alvor og at han er en lege som er der for meg. Anbefales på det varmeste !!!

En dyktig mann med humor!

Dette er en mann som tar deg på alvor. Han har hjulpet meg og mest sannsynlig reddet far. Han er ikke redd for å forhøre seg videre med ekspertisen dersom han selv er usikker! Det står det respekt av. Nok av leger som jobber under kan-og-vet-best-selv prinsippet. Ellers en mann med god humor og åpent sinn. Dere som klager er vel de som renner ned dørene på legekontoret for en slikk og ingenting! Ikke rart man ikke blir tatt på alvor når man roper ulv for mye! Stå på "Burgen" ;-)

Meget imøtekommende!

Tar ting alvorlig, og viser ved hjelp av plansjer hva som kan være galt.
Har absolutt ingenting å klage på.