Kommunelegekontoret på Rena

Telefonnummer488 84 001488 84 0 ...
Torget 1 2450 Rena

Siste vurderinger av behandlere ved Kommunelegekontoret på Rena

Ingen hyggelig opplevelse

Lege: Nils Bergem Skrevet

Byttet nettopp fastlege pga flytting. Første time får jeg et blikk og blir spurt om han er min fastlege, svarer at ja det er han og at jeg nettopp hatt byttet.
Han hilser ikke på meg, noe jeg er vant til, snur seg rundt og sitter resten av timen med ryggen imot meg.

Under timen tok at en tlf som ringte, la røret ned og fortsatte timen med meg.
Noe jeg mener må være brudd på taushetsplikten.

Alt i alt en upersonlig lege som ikke var interesser i meg som person og mine behov i denne settingen.

Hit skal jeg ikke tilbake.

Verste legen jeg har hatt

Lege: Ole Bodenvald Lohmann Skrevet

En lege som konsekvent igjennom mange år hverken har tatt min eller min datters helse på alvor. Har følt meg uviktig og alene etter hvert eneste lege besøk. Endelig byttet.

Fantastisk lege.

Lege: Heidi Katharina Knackstedt Skrevet

En fantastisk lege som har vært til stor hjelp med mine problemer. Møter opp på møter og kommer raskt inn om det er behov for en akuttime. Ringer opp som avtalt.

Har ikke noe negativt å si.

Usympatisk og uinteressert

Lege: Heidi Katharina Knackstedt Skrevet

Lite interessert i pasienten,hilser ikke og tar ikke øynene fra pc'n.Jeg fikk beskjed om at jeg misbrukte legevakten,siden jeg går til privat lege.Lite imøtekommende og arrogant!

(Litt for) effektiv

Lege: Nils Bergem Skrevet

Effektiv i jobben, men ting går gjerne litt for fort. Det å lytte til pasienten og sette seg inn i mer komplekse og omfattende ting kunne han vært mye bedre på.

Føler at jeg ikke blir sett hos denne legen, selv om det rent teknisk stort sett har vært bra.