Ole Bodenvald Lohmann

Autorisasjon (2001)

Ole Bodenvald Lohmann er en av 6 fastleger i Åmot

Siste vurderinger av Ole Bodenvald Lohmann

Dårlig faglig medisinsk oppfølging

Denne Legen skriver medisinsk avtaler med pasient/pasienter og bryter dem når han selv vil og han sier at han støtter seg på statsforvalter sin vurderinger av folk's helse. Men han kan ikke legge fram dokumentsjon på noe som helst fra statsforvalter. Det blir tomme ord.
Min anbefaling. Styr unna denne mann.

Manglende oppfølging

Jeg har nok vært en av de uheldige som møter en Lohmann som ikke følger opp eller gir følelsen av å bry seg om pasienten. Jeg har gjennomgått behandling for psykisk lidelse, fortalt at jeg vil seponere meg fra medisiner, men har aldri blitt spurt om hvordan det går. Legetimene er rushet og føler ikke det er et trygt rom. Jeg har fortsatt tilgode å møte en fastlege som følger meg opp uten å anta at jeg er kapabel til å klare meg selv.

Tjukk og nikotin nyter

Hvis vekta viser for mye og du røker, da får du IKKE hjelp. Hans eneste løsning på hvert problem er da: slutt å røyk og slank deg. Veldig lite forståelse og empati

Lyttende, kunnskapsrik og empatisk

Har hatt han som fastlege siden 2009. Bostedsadresse i Oslo, men har valgt å beholde han som fastlege.
Han tar seg tid til sine pasientar, følger opp og ringer når noe spesielt.
Betryggende.

Trygg og hyggelig fastlege

Har god tid til pasienten, tillitsskapende. Opplever han som kunnskapsrik, med stor forståelse for det jeg oppsøker han for. Henviser videre, når det er behov for det. Blid og trivelig. Kunne ikke tenkt meg å bytte fastlege.
Kunne gjerne hatt Pasientskyappen😉