Tynset legekontor og helsestasjon

Torvgata 1 2500 Tynset

Siste vurderinger av behandlere ved Tynset legekontor og helsestasjon

Behagelig og svært dyktig

Lege: Tor Halvor Bjørnstad-Tuveng Skrevet

Tor-Halvor er en lege som virkelig tar seg tid til å lytte til sine pasienter. Han er rolig og behagelig, man føler seg trygg og ivaretatt. Sendte melding til meg med prøvesvar mens han var på ferie!!! Vi er så heldige som har han som vår fastlege. Takk for den hjelpen vi får av deg.

Veldig flink

Lege: Joseph Lakmaal Fernando Skrevet

Veldig flink og imøtekommende lege. Han tar virkelig tak i problemer. Han er flink til å følge opp, ikke minst å ha lavterskel når det kommer til ungene. Veldig fornøyd!

Effektiv, korrekt og klok

Lege: Ove Ingebrigtsvoll Feragen Skrevet

Har brukt samme lege i 10 år, og kan ikke forestille meg at det finnes dyktigere fastleger i regionen.

Trygg, hjelpsom og gode ferdigheter

Lege: Joseph Lakmaal Fernando Skrevet

En lege som er grundig i sine undersøkelser, tar deg på alvor og henviser om det er nødvendig. Rådfør seg med kolleger og følger deg godt opp hvis det er behov for det. En lege jeg har stor tillit til og er meget fornøyd med. Anbefales!

En lege jeg trygt kan anbefale.

Lege: Joseph Lakmaal Fernando Skrevet

Jeg fikk et svært godt førsteinntrykk av Joseph Lakmaal Fernando, noe som har vedvart. Og jeg kan ikke få fullrost denne legen. Han er trivelig, blid og imøtekommende.
Han tar meg alltid på alvor, henviser til spesialist, om det er nødvendig. En bedre lege kan jeg ikke tenke meg.
Fernando er den beste legen jeg noensinne har hatt, og jeg håper virkelig at jeg får beholde denne legen.