Lom Legekontor

Krokamyrvegen 18 2686 Lom

Siste vurderinger av Lom Legekontor

Her føler man seg ivaretatt

Lege: Merete Byre-Haakensen Skrevet

Til denne legen kan man trygt gå enten problemet er kropp eller sjel. Hun tar seg tid til lytte. Undersøke. Og hun gir seg ikke før hun finner svar. Jeg har et virkelig sammensatt sykdomsbilde, som kan være en utfordring. Men hun taklet det kjempegodt. Tok tak i ting etter ting. Og jeg følte meg virkelig trygg på at her hadde jeg en lege som var meget dyktig. Både faglig. Men også som menneskekjenner.

Grundig. Dyktig.

Lege: Merete Byre-Haakensen Skrevet

Hos denne legen føler man seg trygg. Hun er grundig, tar seg tid. Om problemet er lite eller stort så yter hun den hjelpen som en lege skal. Selv som kirurg er hun flink. En god lege på de områdene en lege bør være god på. Spesielt forståelse og kommunikasjon. De to tingene sammen med fagelig dyktighet gjør at jeg virkelig kan anbefale henne.

Dyktig og effektiv

Lege: Astrid Sulheim Skrevet

Grei og effektiv. Går rett på årsak til besøket, utan unødig tomprat. Ringer opp att i avtalt tid. Bra med ein lege som er bevisst på å redusere unødvendig medisinbruk.

Flink og omsorgsfull

Lege: Astrid Sulheim Skrevet

Viser god forståelse for pasientens situasjon, tar seg tid i samtaler. Gir pasienten en trygg behandling.

Arrogant og ingen medfølelse

Lege: Astrid Sulheim Skrevet

Dette var en meget arrogant lege, om viste ingen tegn til medfølelse og forståelse for min livssituasjon.