Øyer og Tretten Legekontor

Hundervegen 19 2636 Øyer

Siste vurderinger av behandlere ved Øyer og Tretten Legekontor

Ærlig

Lege: Quang Uy Bach Skrevet

Gir ærlige råd bryr seg. Tar ofte opp sensitive ting som vekt. Har få gid oppfølging på dette. Effektiv og god oppfølging

Anbefales ikke

Lege: Quang Uy Bach Skrevet

Man får time fort, noe som er positivt, men han tar seg lite tid til å undersøke deg som pasient. Veldig upersonlig, og til tider spydig.

Hyggelig, tar seg tid

Lege: Nicolai Nyhuus Brekke Skrevet

Etter min erfaring er Nicolai en veldig sympatisk lege som jeg raskt fikk tillitt til, enda han er ganske ung. Jeg føler at jeg blir sett og hørt, og at han bryr seg. Noen ganger merker jeg at han er litt stressa, men til og med da har jeg opplevd at han tar seg tid til å spørre og forklare ting for meg hvis jeg lurer på noe. Har aldri følt at jeg har blitt kasta på dør før jeg har fått snakket om alt jeg trenger å snakke om.

Har gått til han med noen pinlige problemer, og han har gjort at jeg følte meg komfortabel hver gang.

Flink!

Lege: Quang Uy Bach Skrevet

Tar seg tid, forståelsesfull, faglig dyktig- og bryr seg om pasientene. Arbeidsom- imøtekommende og FLINK fastlegen ! Anbefales på det sterkeste

Interessert, kunnskapsrik

Lege: Simon Kinly Mogensen Skrevet

Erfart legen også fra tid han var under utdanning. Meget hyggelig,behagelig, interessert i pasienten,