Øyer og Tretten Legekontor

Hundervegen 19 2636 Øyer

Siste vurderinger av behandlere ved Øyer og Tretten Legekontor

Travel

Lege: Nicolai Saatvedt Brekke Skrevet

Når man endelig kommer inn, så får man den følelsen av at man må fortest mulig ut igjen. Har erfart mang en gang at han lytter ikke til hva du sier. Tar man ikke på alvor. Har delt erfaringer med tidligere pasienter hos han, og de opplever det samme. Knapt med tid, setter seg ikke inn i pasientens sykehistorie og lytter ikke på hva som blir sagt.

Imøtekommende og behagelig!

Lege: Ingvill Marie Teigen Skrevet

En av de beste fastlegene jeg har hatt. Føler meg trygg og ivaretatt. Hun er en god lytter, og ser meg. Følger med og følger opp! Trivelig og blid lege.

Belærende lege

Lege: Mantas Busevicius Skrevet

Sitter å ser opp i taket når jeg beskriver plager. Er belærende overfor meg. Gruer meg til å gå til Mantas. Neste gang jeg trenger hjelp til plager kommer jeg til å gå til noen som driver innen det alternativ behandling.

Hyggelig og omsorgsfull lege

Lege: Quang Uy Bach Skrevet

En av få leger jeg føler bryr seg genuint om meg og vil det beste for pasienten.

Opplever han som dyktig og han henviser fort der vi står fast.

Dette er også første legen jeg ikke føler gir ut resept for å "bli kvitt meg" men medisiner jeg faktisk trenger.

Toralt fraværende

Lege: Quang Uy Bach Skrevet

Følte meg ikke trygg hos han. Han verken så på meg eller undersøkte meg. Skrev kjapt ut en resept og 1 ukes sykmelding. Virker veldig useriøs.