Øyer og Tretten Legekontor

Hundervegen 19 2636 Øyer

Siste vurderinger av Øyer og Tretten Legekontor

Uinteressert i pasient

Lege: Quang Uy Bach Skrevet

Lite interessert i pasient. Lite lyttende. Føles som om lege vil bli fort ferdig. Spør ikke ut pas i forhold til sykdom eller medisiner. Er ikke ofte hos lege, men føler seg allikevel til bry.

Anbefales på det sterkeste.

Lege: Mantas Busevicius Skrevet

Mantas er meget seriøs og kunnskaps rik lege. Tar pasienten på alvor lytter og kommer med gode råd og henviser med engang videre om man trenger det. og bryr seg heldigvis ikke om gamle ting i journalen som andre leger har blitt totalt på virket av. Anbefaler mantas på det sterkeste. Tak for god hjelp. Jeg Vill aldri bytte fastlege igjen:_)

Dyktig og lyttende

Lege: Mantas Busevicius Skrevet

Mantas er en utrolig flink lege, både fordi han virker faglig dyktig, men også en lege som er flink med mennesker. Henviser hvis han mener det er behov for det og tar meg som pasient på alvor. Jeg er svært fornøyd med Mantas som lege, og føler meg 100 % trygg på at han gjør de riktige vurderingene.

Trygg å beroligende

Lege: Mantas Busevicius Skrevet

Føler han bryr seg,dvs er tilstede når man snakker sammen og ikke bare ser på pc skjermen å noterer.setter ekstra pris på at han spør om hva jeg mener om behandling fremover så vi kan bli enig om en plan,isteden for bare å diktere behandlingen.

Gir et møtekomme og godt inntrykk.

Lege: Torben Nicolai Buch Skrevet

Byttet fastlegenoen ganger. Nå tror jeg at jeg holder meg til denne. Han var lyttende, tydelig og ivaretakelse. Han hadde satt seg godt inn i min journal på forhånd. Gav gode råd. Kort sagt: hangar inntrykk av å være dyktig og jeg følte meg trygg.