Øyer og Tretten Legekontor

Hundervegen 19 2636 Øyer

Siste vurderinger av behandlere ved Øyer og Tretten Legekontor

Belærende lege

Lege: Mantas Busevicius Skrevet

Sitter å ser opp i taket når jeg beskriver plager. Er belærende overfor meg. Gruer meg til å gå til Mantas. Neste gang jeg trenger hjelp til plager kommer jeg til å gå til noen som driver innen det alternativ behandling.

Hyggelig og omsorgsfull lege

Lege: Quang Uy Bach Skrevet

En av få leger jeg føler bryr seg genuint om meg og vil det beste for pasienten.

Opplever han som dyktig og han henviser fort der vi står fast.

Dette er også første legen jeg ikke føler gir ut resept for å "bli kvitt meg" men medisiner jeg faktisk trenger.

Toralt fraværende

Lege: Quang Uy Bach Skrevet

Følte meg ikke trygg hos han. Han verken så på meg eller undersøkte meg. Skrev kjapt ut en resept og 1 ukes sykmelding. Virker veldig useriøs.

Uinteressert i pasient

Lege: Quang Uy Bach Skrevet

Lite interessert i pasient. Lite lyttende. Føles som om lege vil bli fort ferdig. Spør ikke ut pas i forhold til sykdom eller medisiner. Er ikke ofte hos lege, men føler seg allikevel til bry.

Anbefales på det sterkeste.

Lege: Mantas Busevicius Skrevet

Mantas er meget seriøs og kunnskaps rik lege. Tar pasienten på alvor lytter og kommer med gode råd og henviser med engang videre om man trenger det. og bryr seg heldigvis ikke om gamle ting i journalen som andre leger har blitt totalt på virket av. Anbefaler mantas på det sterkeste. Tak for god hjelp. Jeg Vill aldri bytte fastlege igjen:_)