Kommunelegekontoret GOL

Gamlevegen 4 3550 Gol

Siste vurderinger av behandlere ved Kommunelegekontoret GOL

Forståelsesfull og flink

Lege: Anne Marie Gedde Vedde Skrevet

Anne Marie gir seg ikke med å prøve å finne diagnose og fikse plagene dine. Hun tar deg seriøst og tar de nødvendige testene (pluss litt til). Hun er veldig forståelsesfull. Lang ventetid og ofte litt forsinka, men det viser bare at ho tar seg god tid med alle pasientene sine.

Utrolig fornøyd

Lege: Jesper Kristiansen Høva Skrevet

Jeg har veldig dårlig erfaring med helsevesenet og leger. Men Jesper tok meg godt i mot. Utrolig effektiv og fikk sendt avgåre henvisninger kjapt og jeg fikk timer etter 2mnd hos spesialistene. Utrolig fornøyd, endelig en lege jeg kan stole på og som lytter til meg.

Kjempegod lege

Lege: Jesper Kristiansen Høva Skrevet

Jeg er svært fornøyd med oppfølgingen jeg har fått. Hyggelig, imøtekommende, faglig flink og effektiv!

Omtenksom lege

Lege: Eivind Vedvik Skrevet

Følte meg godt mottatt fra første time. Med god hjelp og støtte til både psykiske og fysiske problemer. Tar seg god tid og føler jeg blir tatt godt vare på.

3 vikarer på ett år

Lege: Frode Emil Frøyland Skrevet

Invivo medisinske senter og Frøyland har hatt 4 vikarer på ett år. En av vikarene ble sagt opp på dagen pga at han ikke fulgte opp rekvisisjoner og henvisninger. I situasjon med vikarer døger ikke sentralbordet opp henvendelser på e-henvendelser eller telefoner i kommunikasjon med lege.
Elendig service fra medisinsk i vanskelig situasjon med mange vikarer. Meterne etter ny fastlege og fastlegekontor. Uforsvarlig drift.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.