Kommunelegekontoret GOL

Gamlevegen 4 3550 Gol

Siste vurderinger av behandlere ved Kommunelegekontoret GOL

Tillit, service og kunnskap

Lege: Eivind Vedvik Skrevet

Vedvik er profesjonell, lydhør og tilstede. Han er kunnskapsrik og hyggelig.
Når jeg ble ordentlig syk imponerte meg enda mer. Han følger virkelig opp, tar initiativ, og har blitt en god støttespiller, samtidig som han hele tiden forholder seg profesjonell. Beste legen jeg har hatt!

Vet ikke!

Lege: Jesper Kristiansen Høva Skrevet

Jeg fikk tildelt Høva som fastlege 1.04.20. De gangene jeg har prøvd å få time, har han vært i permisjon. Han står fortsatt som min fastlege til tross for at han har sluttet.

Trygg og mestring

Lege: Anne Marie Gedde Vedde Skrevet

I løpet av 3 år har vært hos henne som en pasient, hun er meget flink og hyggelig. Jeg er veldig fornøyd

Helt krise

Lege: Frode Emil Frøyland Skrevet

Frode er en dyktig lege, men har hatt 5 vikarer de siste årene. Helt krise når man går gjennom kreft og man blir møtt av forskjellige leger gjennom hele sykdomsperioden. Ingen å få tryggheten eller som følger opp. Dr.Holmås som er vikar nå er veldig flink og rolig. Tar tid til deg. Dessverre er hun bare vikar ut 2021. Spennende å se hva som kommer da… må nok bytte lege…

Forståelsesfull og flink

Lege: Anne Marie Gedde Vedde Skrevet

Anne Marie gir seg ikke med å prøve å finne diagnose og fikse plagene dine. Hun tar deg seriøst og tar de nødvendige testene (pluss litt til). Hun er veldig forståelsesfull. Lang ventetid og ofte litt forsinka, men det viser bare at ho tar seg god tid med alle pasientene sine.