Legene i Rollag og Flesberg

Lampelandhagan 3 3623 Lampeland

Siste vurderinger av Legene i Rollag og Flesberg

Sløv og uinteressert

Lege: Morten Even Bøhn Skrevet

Vanvittig dårlig konsultasjon. Sløv og uinteressert i å høre på sykdomshistorien og årsak til timen. Tar deg ikke seriøst når man forklarer. Virker stresset og har dårlig tid, tar seg ikke tid til å lytte på hva du har å si. Kommer aldri til å benytte meg av denne legen igjen.

huffameg

Lege: Eivind Meen Skrevet

Altså om du vil få behandlingen du trenger, eller om du blir syk og vil høre noe annet enn at du har "virus" og ta paracett, så burde du tenkte twice. Man får ikke behandling man trenger....

Tiltaksløs etter en stund

Lege: Morten Even Bøhn Skrevet

Svært imøtekommende til å begynne med, undersøker og sender prøver. Når ingen tester kan påvise noe settes diagnose som annet helsepersonell og tester senere avviser. Avviser forespørsel om henvisning til videre utredning eller endring av diagnose. Etter 6 måneder velger jeg å bytte lege.

Dyktig og grundig.

Lege: Eivind Meen Skrevet

Han hører hva du sier, er dyktig og grundig, sender deg videre til vurdering hos spesialist når det trengs. Er veldig fornøyd med oppfølgingen jeg har fått.

Meget grundig lege

Lege: Morten Even Bøhn Skrevet

Han sjekker grundig og følger meget godt opp under og etter behandling. Kvier seg ikke for å ta ekstra undersøkelser.