Marianne Kornmo Kobbeltvedt

Autorisasjon (2017)

Marianne Kornmo Kobbeltvedt er en av 5 fastleger i Flesberg

Siste vurderinger av Marianne Kornmo Kobbeltvedt

Veldig oppfølgende og tar tak i helseproblem

Hun er veldig dyktig i sin jobb og tar tak i ting for å gjøre sitt bestefor oss som er så heldig å ha henne som fastlege. Lever og ånder for oss!!

Dyktig lege

Hun er en meget dyktig lege, ser pasienten og kommer med gode råd og vurderinger. Hun har ideer som gagner min og sikkert andre sin total helse.

Imøtekommende, men ikke så god på å se helhet

Jeg har hatt en del diffuse og konkrete plager over lengre tid. Noen av plagene har blitt møtt godt og hun tar seg tid, men jeg føler meg ikke sett som en helhet. Det har blitt undersøkt mye enkeltsymptomer uten at jeg har fått hjelp til å sette sammen en helhet. Jeg opplevde å måtte dra lasset og foreslå videre tiltak selv. Det ble til slutt litt for "rotete" og jeg har byttet lege.

Grundig og forståelsesfull

Jeg har hatt Marianne som fastlege over lengre tid. Med noen litt diffuse plager og diagnoser, har hun gjort en kjempejobb med å følge opp, vise interesse og henvise videre til nødvendige spesialister. Jeg opplever å bli lyttet til, tatt på alvor, og fulgt opp i forhold til både spesialisthelsetjenesten og Nav.
Dyktig lege som jeg anbefaler på det sterkeste!

Dårlig tid og lite interesse for å finne ut om sykdom

Lite imøtekommenede, urutinert og dårlig tid.
Opptil 2 timer ventetid hver gang uten å bli varslet mens man sitter på venterommet.