Tønsberg Legekontor

Kjellengveien 2B 3125 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Tønsberg Legekontor

Sympatisk og dyktig

Lege: Kiranjit Kaur Skrevet

En lege som lytter til pasienten og er interessert. Hun får pasienten til å føle seg trygg og ivaretatt. Anbefales på det sterkeste!

Veldig flink lege som tar deg seriøs

Lege: Kiranjit Kaur Skrevet

Hadde henne som lege frem til jeg flyttet fra Tønsberg. I forhold til alle andre leger jeg har hatt er hun veldig flink. Hun tar seg tid til å lytte og undersøke deg som pasient. Du føler deg forstått og hørt.

Helt fantastisk

Lege: Kiranjit Kaur Skrevet

Sette er en lege som følger opp sine pasienter 100% Hun lytter til pasienten og gir seg ikke før alle muligheter er prøvd. Hun er den beste legen jeg noen gang har hatt og hun får de varmeste anbefalinger. Jeg føler meg trygg og ivaretatt. Hun er genuint opptatt av pasienten og lett tilgjengelig 🥰🌹🌹😁

I am happy

Lege: Kiranjit Kaur Skrevet

She is kind and cares about her patients! I don't feel judged, or pre-determined as any stereotype. This is important for me because I used to have an unmanageable amount of anxiety throughout my teens and 20s. Now after a lot of therapy and healthy exercise my anxiety is in the normal category. Still, I may call and ask a lot of questions. These could be silly questions. Sometimes I just feel I need to know something about my body or brain medically from a professional. In the past, I would more often than not assume or self-diagnose myself with Google. This was not a good thing for my anxiety at the time. With Kiranjit Kaur I am not nervous to accept her answer as a professional answer. She knows her stuff.

Interessert, faglig dyktig og empatisk

Lege: Kiranjit Kaur Skrevet

Fikk time i påvente av time hos ny fastlege. Kiranjit tok seg god tid, spurte gode spørsmål og var veldig interessert og imøtekommende. Et nydelig møte med en fagperson som gjorde meg rolig og ivaretatt. Anbefales på det varmeste, og jeg skal sette meg på venteliste umiddelbart :-)