Tønsberg Kommunale fastlegekontor

Kjellengveien 2 B 3125 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Tønsberg Kommunale fastlegekontor

Helt fantastisk

Lege: Kiranjit Kaur Skrevet

Sette er en lege som følger opp sine pasienter 100% Hun lytter til pasienten og gir seg ikke før alle muligheter er prøvd. Hun er den beste legen jeg noen gang har hatt og hun får de varmeste anbefalinger. Jeg føler meg trygg og ivaretatt. Hun er genuint opptatt av pasienten og lett tilgjengelig 🥰🌹🌹😁

I am happy

Lege: Kiranjit Kaur Skrevet

She is kind and cares about her patients! I don't feel judged, or pre-determined as any stereotype. This is important for me because I used to have an unmanageable amount of anxiety throughout my teens and 20s. Now after a lot of therapy and healthy exercise my anxiety is in the normal category. Still, I may call and ask a lot of questions. These could be silly questions. Sometimes I just feel I need to know something about my body or brain medically from a professional. In the past, I would more often than not assume or self-diagnose myself with Google. This was not a good thing for my anxiety at the time. With Kiranjit Kaur I am not nervous to accept her answer as a professional answer. She knows her stuff.

Fornøyd

Lege: Imran Ahmad Skrevet

Jeg har vært hos denne legen to ganger. Jeg er veldig fornøyd. Han er flink til å lytte, interessert, morsom og kunnskapsrik. Han lar deg også ta opp flere problemstillinger ved samme konsultasjon. Dette gir meg en trygghet og er effektivt i forhold til at man slipper å bestille flere timer. Det har også vært kort ventetid begge gangene jeg har vært der. Strålende fornøyd.

Vennlig

Lege: Imran Ahmad Skrevet

Har kun snakket med ham på telefon på grunn av korona, men han var vennlig og lyttet til mine behov. Viste forståelse og utførte de oppgavene jeg ba ham om å hjelpe meg med. De som jobber på Tønsberg Fastlegekontor er alltid hjelpsomme og smilende. Spesielt de som sitter i luka! Både ovenfor voksne og barn.

Kald og gjør som han vil

Lege: Imran Ahmad Skrevet

Jeg er helt sjokkert og redd over hvordan han behandler meg. Jeg får aldri tak i han og han ringer ikke opp igjen jeg måtte ringe etter 1 uke da jeg ikke hørte noenting det tok over 1 uke og få mine medisiner. Han tar seg friheter og går ned på dosering uten og si noe til meg eller høre med meg hva jeg tenker om det. Dette er noe min forrige lege og jeg har samarbeidet godt om og jeg var så utrolig trygg på han. Han var dessverre turnuslege og jeg har ikke han lengre. Jeg har aldri opplevd at en lege gjør sånt. Dette er veldig skremmende for meg og må finne en ny lege. Det og få time også tar evigheter. Jeg er så utrolig skuffet