Tønsberg Kommunale fastlegekontor

Kjellengveien 2 B 3125 Tønsberg

Siste vurderinger av Tønsberg Kommunale fastlegekontor

Forståelsesfull og dyktig lege

Lege: Iryna Gran Skrevet

Meget ryddig og tydelig lege, som samtidig er veldig lyttende og forståelsesfull. Jeg anbefaler henne!

Trygg og klar og tar pasienten på alvor

Lege: Kiranjit Kaur Skrevet

Veldig dyktig lege. Viser forståelse, er klar og tydelig og tar deg som pasient på alvor. Anbefales!

Uprofesjonell og fornærmende

Lege: Iryna Gran Skrevet

Gått til denne fastlegen i ca. 6-7 måneder. Bør ikke gå til denne legen hvis du er gravid. Vanskelig å få forståelse og vanskelig å prate med. Er hardhendt ved kontroller.

To ganger har jeg fått beskjed om at jeg må passe vekten min som gravid. Var på 50-kg-tallet før gravid og jobber med kost og trening. Vet med andre ord hva som er usunn/sunn mat, mengder, mm. Hun ville jeg skulle skrive matdagbok fordi hun mente vekta mi var for høy (var da 8 mnd gravid og full av vann i kroppen i følge jordmor).

Har ofte gått ut av legekontoret hennes frustrert og lei meg. Bytta fastlege etter at matdagboken ble nevnt. Det var dråpen for meg. Opplever legen som uprofesjonell, fornærmende og vanskelig.

når man blir nektet sykemeldingen etter nøye vurdering kaller man lege uprofesjonell og fornærmede . Trenger ikke å publisere krenkende kommentarer ved å være uenig med legen , heller ta det opp på time eller bytte ! Dette skaper feil inntrykk av enkel person for andre pasienter basert på egen uenighet i vurdering for hva som er riktig og galt!

Besvart av Iryna Gran

Beste legen jeg har vært borti

Lege: Iryna Gran Skrevet

Iryna er en lege som ikke bare har høy kunnskapsnivå og kompetanse innen hennes yrke -men som også legger sitt hjerte i pasientsituasjonen.
Hun lytter til deg, kommer med tips og råd, gir deg all sin tid og oppmerksomhet og ser på det som et helhetlig menneske, noe leger i dag dessverre har som mangelvare.
Hun har vært der for meg gjennom hele min graviditet og takket være hennes nøyaktighet så fant vi ut komplikasjoner tidlig i svangerskapet, noe som førte til at jeg og babyen fikk en bedre tid både under og etter graviditeten.
Hun er også en flott lege for barn, underholder dem mens hun undersøker dem og er bare helt jordnær.
Iryna nøler ikke med å henvise eller ringe noen andre med høyere kompetanse hvis hun kommer i en situasjon der hun er litt i tvil.

Jeg har hatt en god del leger gjennom årene, men har aldri følt meg så trygg, fornøyd og tatt godt imot som med Iryna.
Dessverre må jeg bytte lege siden jeg har flyttet på andre siden av landet, ellers hadde jeg aldri byttet henne ut og hadde gjerne tatt henne med hvis jeg kunne.

Dette her er en lege som utøver sitt yrke med hjertet, som har legeyrket i sitt sjel.

Sekretærene er også svært hyggelige, men kan være av og til være litt treige med å ta telefonen.

Beste legen jeg har hatt!!

Lege: Iryna Gran Skrevet

Jeg er en pasient med mange komplekse problemer, og denne ekstremt proffesjonelle, kunnskapsrike, åpne og imøtekommende damen sendte meg brev med personlig oppfølgende vurderinger av prøver, henviste videre, slo seg ikke til ro med uavklarte ting, men skrev brev om neste skritt...!! Hun ser pasienten, er kompetent nok til å søke svar hos eksperter hvis hun ikke vet noe og hun er ikke redd for å samarbeide med pasienten. I en tyve år lang sykdomshistorie har jeg aldri opplevet maken. Har problemer med å anbefale henne på det sterkeste, fordi jeg vil beholde henne for meg selv! Kontoret er avslappet og uhøytideligt, kompetent og trivelige ansatte.