Tønsberg Kommunale fastlegekontor

Kjellengveien 2 B 3125 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Tønsberg Kommunale fastlegekontor

Dyktig

Lege: Kiranjit Kaur Skrevet

Kiranjit Kaur er en meget imøtekommende og effektiv lege som er faglig dyktig. Føler meg trygg og sett når jeg går til henne.
Veldig fornøyd med henne som fastlege.

Setter pasienten i fokus

Lege: Kiranjit Kaur Skrevet

Hun er en flink og dyktig lege som tar deg seriøst. Hun er flink til å lytte og spørre spørsmål. Jeg har fått godt utbytte av legetimene da jeg har kunnet ta opp flere saker på en legetime uten å måtte ha flere timer.
Det er noe ventetid, men det er det hos alle leger. Men her får du hele timen din selv om legen er forsinket! Føler meg både sett og respektert.

Flink lege, men på feil sted

Lege: Kiranjit Kaur Skrevet

Legevakten har også kontor der, så her bør du ha god tid og masse tålmodighet da fastlegen i tillegg til å betjene pasienter på fastlegelisten, også betjener pasienter på legevakten.

Hyggelig, men omstendelig

Lege: Jonathan Rajesan Skrevet

Førsteinntrykket var helt fantastisk. Hyggelig lege med godt humør og lett å kommunisere med og gir inntrykk av å være kunnskapsrik. Veldig kort ventetid fra avtalt tidspunkt.
Han tar seg god tid og er veldig grundig. Han virker litt treg og er alt for grundig etter min smak. Mulig jeg tar feil, men jeg tolker det som at man er ung og uerfaren.
Men dersom man ikke bryr seg om at man ikke får gjort stort på hvert legebesøk kan denne legen absolutt anbefales.

God lege på feil kontor

Lege: Kiranjit Kaur Skrevet

God lege som tar seg tid og har forståelse. Synd at det tar ukesvis å få resultater fra undersøkelser. Resepsjonistene jeg har snakket med er på helt andre siden av skalaen. Frekke bedrevitere som gir legeråd og diagnoser over telefon. Avviser nye symptomer og ber deg knaske smertestillende.