Tønsberg Kommunale fastlegekontor

Kjellengveien 2 B 3125 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Tønsberg Kommunale fastlegekontor

En uhøflig og kald lege.

Lege: Imran Ahmad Skrevet

Maken til en så vanskelig lege finnes vel knapt. Jeg kom fra sykehusets og de på sylehuset ringte til han og ba han legge inn resept til jeg kom. Hjemmesykpleien. avtalte med han om at de kunne hente med. dagen etter. Men som vanlig la han ikke inn noe resept når han skulle. Anbefaler han ikke.

Helt fantastisk

Lege: Kiranjit Kaur Skrevet

Sette er en lege som følger opp sine pasienter 100% Hun lytter til pasienten og gir seg ikke før alle muligheter er prøvd. Hun er den beste legen jeg noen gang har hatt og hun får de varmeste anbefalinger. Jeg føler meg trygg og ivaretatt. Hun er genuint opptatt av pasienten og lett tilgjengelig 🥰🌹🌹😁

I am happy

Lege: Kiranjit Kaur Skrevet

She is kind and cares about her patients! I don't feel judged, or pre-determined as any stereotype. This is important for me because I used to have an unmanageable amount of anxiety throughout my teens and 20s. Now after a lot of therapy and healthy exercise my anxiety is in the normal category. Still, I may call and ask a lot of questions. These could be silly questions. Sometimes I just feel I need to know something about my body or brain medically from a professional. In the past, I would more often than not assume or self-diagnose myself with Google. This was not a good thing for my anxiety at the time. With Kiranjit Kaur I am not nervous to accept her answer as a professional answer. She knows her stuff.

Fornøyd

Lege: Imran Ahmad Skrevet

Jeg har vært hos denne legen to ganger. Jeg er veldig fornøyd. Han er flink til å lytte, interessert, morsom og kunnskapsrik. Han lar deg også ta opp flere problemstillinger ved samme konsultasjon. Dette gir meg en trygghet og er effektivt i forhold til at man slipper å bestille flere timer. Det har også vært kort ventetid begge gangene jeg har vært der. Strålende fornøyd.

Vennlig

Lege: Imran Ahmad Skrevet

Har kun snakket med ham på telefon på grunn av korona, men han var vennlig og lyttet til mine behov. Viste forståelse og utførte de oppgavene jeg ba ham om å hjelpe meg med. De som jobber på Tønsberg Fastlegekontor er alltid hjelpsomme og smilende. Spesielt de som sitter i luka! Både ovenfor voksne og barn.