Tønsberg Kommunale fastlegekontor

Kjellengveien 2 B 3125 Tønsberg

Siste vurderinger av Tønsberg Kommunale fastlegekontor

Flott lege

Lege: Kiranjit Kaur Skrevet

Utrolig flink og søt lege. Hun kan faget sitt og kan anbefale denne legen sterkt til andre. Setter pas. i fokus.

ikke trygd a bruke henne mer

Lege: Kiranjit Kaur Skrevet

Vart for forste gang i dag hos Kiranjit Kaur og trur siste gang grunn at foler ikke a bli hort og som fast lege hun er helt feil for meg.Hun stilte masse feil sporsmal og hores ikke som lege men som politibetjent.

Forståelsesfull og dyktig lege

Lege: Iryna Gran Skrevet

Meget ryddig og tydelig lege, som samtidig er veldig lyttende og forståelsesfull. Jeg anbefaler henne!

Trygg og klar og tar pasienten på alvor

Lege: Kiranjit Kaur Skrevet

Veldig dyktig lege. Viser forståelse, er klar og tydelig og tar deg som pasient på alvor. Anbefales!

Uprofesjonell og fornærmende

Lege: Iryna Gran Skrevet

Gått til denne fastlegen i ca. 6-7 måneder. Bør ikke gå til denne legen hvis du er gravid. Vanskelig å få forståelse og vanskelig å prate med. Er hardhendt ved kontroller.

To ganger har jeg fått beskjed om at jeg må passe vekten min som gravid. Var på 50-kg-tallet før gravid og jobber med kost og trening. Vet med andre ord hva som er usunn/sunn mat, mengder, mm. Hun ville jeg skulle skrive matdagbok fordi hun mente vekta mi var for høy (var da 8 mnd gravid og full av vann i kroppen i følge jordmor).

Har ofte gått ut av legekontoret hennes frustrert og lei meg. Bytta fastlege etter at matdagboken ble nevnt. Det var dråpen for meg. Opplever legen som uprofesjonell, fornærmende og vanskelig.

når man blir nektet sykemeldingen etter nøye vurdering kaller man lege uprofesjonell og fornærmede . Trenger ikke å publisere krenkende kommentarer ved å være uenig med legen , heller ta det opp på time eller bytte ! Dette skaper feil inntrykk av enkel person for andre pasienter basert på egen uenighet i vurdering for hva som er riktig og galt!

Besvart av Iryna Gran