Tønsberg Kommunale fastlegekontor

Kjellengveien 2 B 3125 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Tønsberg Kommunale fastlegekontor

Fornøyd

Lege: Imran Ahmad Skrevet

Jeg har vært hos denne legen to ganger. Jeg er veldig fornøyd. Han er flink til å lytte, interessert, morsom og kunnskapsrik. Han lar deg også ta opp flere problemstillinger ved samme konsultasjon. Dette gir meg en trygghet og er effektivt i forhold til at man slipper å bestille flere timer. Det har også vært kort ventetid begge gangene jeg har vært der. Strålende fornøyd.

Vennlig

Lege: Imran Ahmad Skrevet

Har kun snakket med ham på telefon på grunn av korona, men han var vennlig og lyttet til mine behov. Viste forståelse og utførte de oppgavene jeg ba ham om å hjelpe meg med. De som jobber på Tønsberg Fastlegekontor er alltid hjelpsomme og smilende. Spesielt de som sitter i luka! Både ovenfor voksne og barn.

Kald og gjør som han vil

Lege: Imran Ahmad Skrevet

Jeg er helt sjokkert og redd over hvordan han behandler meg. Jeg får aldri tak i han og han ringer ikke opp igjen jeg måtte ringe etter 1 uke da jeg ikke hørte noenting det tok over 1 uke og få mine medisiner. Han tar seg friheter og går ned på dosering uten og si noe til meg eller høre med meg hva jeg tenker om det. Dette er noe min forrige lege og jeg har samarbeidet godt om og jeg var så utrolig trygg på han. Han var dessverre turnuslege og jeg har ikke han lengre. Jeg har aldri opplevd at en lege gjør sånt. Dette er veldig skremmende for meg og må finne en ny lege. Det og få time også tar evigheter. Jeg er så utrolig skuffet

Interessert, faglig dyktig og empatisk

Lege: Kiranjit Kaur Skrevet

Fikk time i påvente av time hos ny fastlege. Kiranjit tok seg god tid, spurte gode spørsmål og var veldig interessert og imøtekommende. Et nydelig møte med en fagperson som gjorde meg rolig og ivaretatt. Anbefales på det varmeste, og jeg skal sette meg på venteliste umiddelbart :-)

Dyktig

Lege: Kiranjit Kaur Skrevet

Kiranjit Kaur er en meget imøtekommende og effektiv lege som er faglig dyktig. Føler meg trygg og sett når jeg går til henne.
Veldig fornøyd med henne som fastlege.