Holmestrand Medisinske Senter As

Havnegården Box 114 3081 Holmestrand

Siste vurderinger av behandlere ved Holmestrand Medisinske Senter As

kompetent

Lege: Paulus Le-Thien Skrevet

Stor faglig kunnskap, grundig og engasjert, løsningsorientert, genuint interessert i pasientens ve og vel, effektiv, veldig hjelpsom og godt tilgjengelig.

Empatisk med klinisk blikk

Lege: Paulus Le-Thien Skrevet

Opplever å bli tatt på alvor i forhold til min helse.
Tok litt for lang tid å få time men sånn blir det ofte med stor pasientliste. Blir ivaretatt når en først har time og det er det viktigste.

Anbefales ikke

Lege: Rasmus Sørli Øksnes Skrevet

Jeg har hatt denne legen i ca 2 år Han er en litt Arrogant lege Pasientens helse behov blir ignorert Har lang sykdoms historie så mye har han kunnet lese seg til men virker lite interressert i meg som.pasient

Ny fastlege - som jeg aldri møtte!

Lege: Paulus Le-Thien Skrevet

Dette blir en merkelig vurdering, siden jeg aldri kom til time hos min nye fastlege i løpet av halvannen måned. Legen var syk/på kurs/på ferie, og dette strakk seg over uke etter uke i februar og ut i mars, slik at mine faste medisiner ikke kunne fornyes i denne praksisen. Blant annet er det vesentlig for meg å fornye Levaxin for en stoffskiftesykdom og en Simvastatin for en alvorlig kolesteroltilstand. De andre legene på klinikken, i min nye fastleges fravær, kunne ikke ta hans kunder annet enn ved akuttsituasjoner.

Jeg har ingen mulighet til å vurdere Paulus Le-Thien som lege da jeg ikke fikk time hos ham før jeg ble lei av å stadig møte et legekontor som problematiserte i stedet for å finne gode løsninger. Hvorfor kunne ikke de andre legene betjene hverandres kunder? Etter to ganger hos Volvat Naionaltheatret kun for å fornye resepter, så fikk både legen på Volvat og jeg nok: dette er for dårlig. SÅ firkantet skal ikke en klinikk være. derfor er jeg nå tilbake til min tidligere fastlege i Oslo. Så får jeg reise litt for å sjekke stoffskiftet og hjertet.

Ordentlig og Seriøst Arbeid

Lege: Paulus Le-Thien Skrevet

Paulus er en lege som er entusiastisk for yrket sitt. Han tar pasientene sine på alvor og er i stand til å ha hyggelige, lettfattelige samtaler. Jeg føler meg bedre med bekymringene mine etter hver avtale.