Sentrum-Legekontor ANS

Sigurdsgt 4 3256 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum-Legekontor ANS

Uempatisk, kald og fraværende

Lege: Radoslaw Jan Stanislawski Skrevet

Jeg opplever denne legen som uempatisk, kald og fraværende. Føles som om jeg ikke er velkommen der, og jeg blir ikke tatt imot. Han mumler når han snakker og det er ikke lett å høre hva han sier; når jeg ber han repetere får jeg et irritert svar.
Jeg har blitt kjeftet på og ignorert flere ganger. Jeg blir ikke tatt på alvor, føles nesten som han aktivt går i mot meg.

Jeg går ut derifra helt skjelven og ukomfortabel, og har ikke lyst å gå tilbake.

Utrolig dyktig lege

Lege: Ali Gonca Skrevet

Hele familiens lege. Blir alltid godt ivaretatt og får rett behandling. Følger godt opp og henviser videre til spesialist ved behov. Grundig og en empatisk og fin lege.

Lyttende, tillitsvekkende og tar deg på alvor

Lege: Ali Gonca Skrevet

En hyggelig lege som tar deg som pasient på alvor.
Han har det ikke travelt, han lytter og fremstår empatisk.

Savner gamle Ali

Lege: Ali Gonca Skrevet

Ali var mer omsorgsfull før, tok oss mer på alvor før han bytta jobb. Det er veldig trist. fikk så god kontakt med han. Etter han kom tilbake virker han mer stresset og ikke motivert. Det er veldig trist for han virker sliten. Forståelig han har mange pasienter men skulle ønske vi fikk tilbake gode Ali.

SAVNET ALI GONCA

Lege: Ali Gonca Skrevet

Etter 4 forskjellige vikarer. Og dårlig behandling i det siste. Så var det på tiden å bytte fastlege! Noen lege trenger oppfriskning om den hippokratisk ed.