Sentrum-Legekontor ANS

Sigurdsgt 4 3256 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum-Legekontor ANS

Trygg og tillitsvekkende

Lege: Ali Gonca Skrevet

En dyktig og tillitsvekkende lege. Er meget fornøyd med behandlingen og mottakelsen jeg får. Føler at han tar pasienten alvorlig.

Savner Ali som fastlege

Lege: Ali Gonca Skrevet

Jeg hadde Ali som fastlege i en periode av livet der jeg slet mye psykisk. Han var veldig imøtekommende, forståelsesfull, interessert og svært profesjonell. En skikkelig menneskekjenner som var lett å snakke med og føle seg trygg på.

Dessverre måtte jeg bytte fastlege da jeg byttet by. Nå er livet er lett og leve igjen, men jeg vil aldri glemme hvor viktig støttespiller Ali var.

Svært dyktig og troverdig lege

Lege: Ali Gonca Skrevet

Har hatt Ali som fastlege i ca. et års tid. Som "gammel" kroniker har jeg mye erfaring i det å være pasient - og også som pårørende. Jeg er veldig glad for å ha fått nettopp Ali. Han er systematisk, empatisk, kunnskapsrik, men også kunnskapssøkende. Jeg opplever at han gjerne lytter til - og lærer av, meg som pasient og også av andre spesialister. Han er ærlig på sine begrensninger, men lover da å finne ut av problemet. Noe han også gjør. Det skaper tillit og troverdighet.
Ali følger godt opp. Han bruker moderne kommunikasjonsmidler som (helsenore.no) - noe som gjør kommunikasjonen enkel og effektiv - også for meg. Jeg anbefaler Ali på det varmeste.

Kjempe god lege

Lege: Ali Gonca Skrevet

Veldig fornøyd med Ali som lege. Tar deg på alvor å følger veldig opp. Nå har fler i familien min også begynt der å de er også strålende fornøyde .. aldri følt meg så trygg før som når jeg kom til Ali... kommer ALDRI til å bytte ☺️☺️

Trygg og god å snakke med

Lege: Ali Gonca Skrevet

Kunnskapsrik, rolig. Forklarer ting på en god måte. Flink med barn. Er nå hele familiens fastlege.
Spesielt ungene har vært fornøyde med besøkene så langt. Vi har også blitt godt mottatt av en hyggelig og fleksibel resepsjonist.