Sentrum-Legekontor ANS

Sigurdsgt 4 3256 Larvik

Siste vurderinger av Sentrum-Legekontor ANS

Svært dyktig og troverdig lege

Lege: Ali Gonca Skrevet

Har hatt Ali som fastlege i ca. et års tid. Som "gammel" kroniker har jeg mye erfaring i det å være pasient - og også som pårørende. Jeg er veldig glad for å ha fått nettopp Ali. Han er systematisk, empatisk, kunnskapsrik, men også kunnskapssøkende. Jeg opplever at han gjerne lytter til - og lærer av, meg som pasient og også av andre spesialister. Han er ærlig på sine begrensninger, men lover da å finne ut av problemet. Noe han også gjør. Det skaper tillit og troverdighet.
Ali følger godt opp. Han bruker moderne kommunikasjonsmidler som (helsenore.no) - noe som gjør kommunikasjonen enkel og effektiv - også for meg. Jeg anbefaler Ali på det varmeste.

Kjempe god lege

Lege: Ali Gonca Skrevet

Veldig fornøyd med Ali som lege. Tar deg på alvor å følger veldig opp. Nå har fler i familien min også begynt der å de er også strålende fornøyde .. aldri følt meg så trygg før som når jeg kom til Ali... kommer ALDRI til å bytte ☺️☺️

Trygg og god å snakke med

Lege: Ali Gonca Skrevet

Kunnskapsrik, rolig. Forklarer ting på en god måte. Flink med barn. Er nå hele familiens fastlege.
Spesielt ungene har vært fornøyde med besøkene så langt. Vi har også blitt godt mottatt av en hyggelig og fleksibel resepsjonist.

Svært bra lege!

Lege: Ali Gonca Skrevet

Ali er en hyggelig og seriøs lege som tar deg seriøst. Han er effektiv og gjør en ordentlig jobb. Han er alltid flink til å forklare det han gjør, noe som gir trygghet.

Har for øvrig vært på dette legekontoret i mange år, og har alltid blitt tatt godt i mot. De ansatte husker deg og personlige, men profesjonelle. Generelt lite ventetid.

Fikk Ali som lege for litt over et år siden, og har kun gode erfaringer med han. Selv når han har dårlig tid gjør han en svært grundig jobb. Når jeg har vært hos Ali har jeg informert om på forhånd hva jeg trenger hjelp til, og da har han alltid satt seg inn i dette før timen, slik at han er forberedt.

Jeg vil anbefale Ali Gonca på det sterkeste!

Meget godt legesenter

Lege: Guri Aarseth Skrevet

Meget godt. Fornøyd med både mor gjennom mange år og nå sønnen .Eneste aber telefonkapasiteten til tider noe for svak og dermed lang ventetid.alt kan ikke forklares ved sms