Doktorgården Sande

Veldig fornøyd

Lege: Per Anders Eskås Skrevet

Jeg blir lyttet til.
Legen har tid til meg.
Sympatisk og hyggelig lege.
Tilgjengelig og imøtekommende.

Fantastisk

Lege: Catharina Hartz Melling Skrevet

Ble flyttet over til Catharina for et par år siden og er strålende fornøyd. Enten om det er meg eller mine to barn som sitter i pasientstolen, blir vi alltid sett, hørt og tatt på alvor. Jeg har aldri fått følelse av at hun har dårlig tid, enda jeg vet hvor fullspekket dagen er. Hun er svært dyktig og troverdig i faget sitt. Empatisk og støttende dame - jeg føler ikke det er noe som er ubehagelig å ta opp med henne. Alt fra gynekologisk undersøkelse til psykiske problemer har hun møtt på en flott og profesjonell måte.

Kunne ikke hatt en bedre lege for meg og barna

Lege: Catharina Hartz Melling Skrevet

Kompetent, tilstedeværelse, menneskelig. Kan ikke få fullrost denne fantatsiske legen både for meg selv og for barna.

Erfaren, empatisk og vennlig.

Lege: Catharina Hartz Melling Skrevet

Catharina Hartz Melling har vært min fastlege lenge, noe jeg er veldig fornøyd med. Hun tar seg god tid, lytter til det pasienten har å si og er alltid snill og hyggelig.

Profesjonell og trygg lege

Lege: Catharina Hartz Melling Skrevet

En profesjonell og dyktig lege. Opplever å bli lyttet til. Selv om det er travelt og lang ventetid er hele hennes fokus på meg eller barna mine den tiden jeg er inne. Faglig sterk og gode menneskelige vurderinger, med pasienten i sentrum.