Malm Legekontor

Sandbakken 1 7790 Malm

Siste vurderinger av behandlere ved Malm Legekontor

Har verdifull livserfaring å d merkes.

Lege: Jan Hermstad Skrevet

Hans avgjørelser viser sei stort sett å være meget bra/rett, men d kan ta litt tid før man førstår det selv.

Har vært så heldig å hadd han som lege i mange år, og jeg har hadd mye problemer med helsen.

Har mange diagnoser og er 100% ufør, Jan har bidratt enormt til at min livskvalitet er som den er i dag.

Trygghet

Lege: Jan Hermstad Skrevet

Hermstad er en lege jeg har full tillit til. Han finner løsninger der jeg har gitt opp fordi andre leger ikke har hørt meg. Jeg kan snakke med ham om hva som helst. Han vet hva jeg er interessert i og hva slags menneske jeg er. Han ser meg mens jeg er der. Jeg er i fokus, ikke pc`n. Jeg går oppmuntret ut derfra.

Meget god lege!

Lege: Carl Andrew Sæther Skrevet

God kunnskap om det meste, beste fastlegen jeg har hatt. meget god på psykisk helse. personalet er hyggelig og + for betaling med kort. 100% fornøyd

En lege som kan mye og bryr seg om pasienten

Lege: Jan Hermstad Skrevet

aldri før hatt en lege som var mer engasjert og kunnskapsrik en han - og når han ikke vet videre? så er han kjapt å send meg videre til spesialist

han høre og ser pasienter som mennesker og han er ikke redd å prøv ut nye veier - når pasienten kommer med behandlingsmetoder en ha hørt eller lest om - så ta han det alvorlig med i betrakt

håper at han kommer å praktisere i mange år framover i nærområde - hadde uten problemer kjørt 10 mil en vei for å beholde han som fastlege

Enestående lege

Lege: Jan Hermstad Skrevet

En fantastisk dyktig lege. Verran kommune skal være svært glad for å ha fått Hermstad til kommunen. Det snakkes om hvilke kvaliteter denne mannen har. Stikkord som imøtekommende, grundig, medmenneskelig er karaktertrekk i hans praksis.