Malm Legekontor

Liaveien 1 7790 Malm

Siste vurderinger av Malm Legekontor

Meget god lege!

Lege: Carl Andrew Sæther Skrevet

God kunnskap om det meste, beste fastlegen jeg har hatt. meget god på psykisk helse. personalet er hyggelig og + for betaling med kort. 100% fornøyd

En lege som kan mye og bryr seg om pasienten

Lege: Jan Hermstad Skrevet

aldri før hatt en lege som var mer engasjert og kunnskapsrik en han - og når han ikke vet videre? så er han kjapt å send meg videre til spesialist

han høre og ser pasienter som mennesker og han er ikke redd å prøv ut nye veier - når pasienten kommer med behandlingsmetoder en ha hørt eller lest om - så ta han det alvorlig med i betrakt

håper at han kommer å praktisere i mange år framover i nærområde - hadde uten problemer kjørt 10 mil en vei for å beholde han som fastlege

Faglig flink, grundig og effektiv.

Lege: Håvard Kjesbu Skjellegrind Skrevet

Faglig flink, grundig og effektiv.Bare positivt inntrykk. Har fått meget god hjelp i løpet av lengre tid.

Enestående lege

Lege: Jan Hermstad Skrevet

En fantastisk dyktig lege. Verran kommune skal være svært glad for å ha fått Hermstad til kommunen. Det snakkes om hvilke kvaliteter denne mannen har. Stikkord som imøtekommende, grundig, medmenneskelig er karaktertrekk i hans praksis.

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Jan Hermstad Skrevet

Jeg har hatt perioder der jeg har hatt hyppig behov for helsehjelp, og jeg ble da oppfulgt på en suveren måte. Nå er jeg nesten aldri til legen, men føler en umåtelig trygghet fordi jeg vet at jeg blir tatt på alvor hvis jeg skulle få behov for det. Blir behandlet på en flott og verdig måte som jeg ikke har opplevd fra så mange leger!