Hinna Legekontor

Kari Lofthusgate 16 4020 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Hinna Legekontor

Dyktig, høflig og imøtekommende!!

Lege: Per Tonning Haaland Skrevet

Dr Haaland er en fantastisk lege! Var så utrolig fornøyd, men har dessverre byttet fastlege nå, kun på grunn av svært dårlig kommunikasjon med sekretæren.

Ikke rart at noen andre pasienter også skriver det samme om sekretæren.

Flink lege, men umulig å få time

Lege: Per Tonning Haaland Skrevet

Har prøvd å booke time flere ganger, men det virker umulig dersom det ikke er akutt. Har vært der 1 gang på tre år, og i tillegg prøvd å få en ny time nylig, så renner ikke akkurat ned dørene

Flink og troverdig lege

Lege: Per Tonning Haaland Skrevet

Haaland er en flink og troverdig lege. Han tar seg tid, han ser meg som pasient, og jeg har en følelse av at han vil mitt aller beste. Grundigheten hans gjør at han stiller gode diagnoser, noe som gjør at man slipper å gå flere runder og unødvendig medisinbruk. Han er samtidig åpen for at feildiagnostisering kan forekomme, og dersom ikke sykdomsforløpet er som han beskriver det, så ber han om at man kommer tilbake på et gitt tidspunkt. Han er også en veldig lyttende, behagelig person.

Jordnær

Lege: Per Tonning Haaland Skrevet

Enkel å kommuniser med. Ingen "ovenfra og ned følelse" - som alt for mange leger dessverre har. Bryr seg oppriktig mye om sine pasienter.

Fantastisk flink fastlege

Lege: Per Tonning Haaland Skrevet

Meget kunnskapsrik og lyttende lege. Føler meg trygg på at jeg blir ivaretatt på best mulige måte. Får time når det virkelig trengs og får også god oppfølging av legesekretærene. Glad for at jeg fikk plass hos denne legen - som å vinne i Lotto.