Per Tonning Haaland

Kari Lofthus gate 16 4020 Stavanger
Per Tonning Haaland er en av 107 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Per Tonning Haaland

Fantastisk flink fastlege

Meget kunnskapsrik og lyttende lege. Føler meg trygg på at jeg blir ivaretatt på best mulige måte. Får time når det virkelig trengs og får også god oppfølging av legesekretærene. Glad for at jeg fikk plass hos denne legen - som å vinne i Lotto.

Enestående!

Bedre lege finnes bare ikke. Tar seg tid til både å høre på og forklare, og er rett og slett bare hjelpsomheten selv. Har brukt Per som fastlege siden '89 og har bare gode og hyggelige erfaringer med ham, damene i resepsjonen, og behandlingen jeg får.

Flink lege, men lite behjelpelige sekretærer

Jeg synes legen er dyktig. Flink lytter, grundig tar seg god tid til pasienten, derav nesten alltid forsinket. Kapasiteten hans er sprengt. Det resulterer i at de på legekontoret ikke er behjelpelige. Damene er i flere situasjoner mindre hyggelige og frekke per telefon og i person. Eksempelvis ikke mulig å sende prøvesvar på blodprøver per mail eller post til meg. Jeg synes det er ubehagelig at kontoransatte har en slik negativ og nedlatende måte å snakke til pasienter på spesielt når man selv er veldig positiv i forespørsel og kommenterer ikke på når de kontoransatte stønner og klager når forespørsel blir stilt. De er ikke service innstilt eller tillitsbringende på noen måte. Synes de kunne beklaget seg for at det ikke var mulig å gjøre og droppet den lite hyggelige fremtoningen.

Den beste legen som finnes

Kunne ikke vært mer fornøyd med legen min, han er helt fantastisk! Og det samme gjelder for legesekretærene. Tar seg alltid tid til deg og er alltid i trygge hender på legekontoret! Han får 11/10 av meg.

Beste legen jeg har hatt

Meget årvåken, oppmerksom, lyttende og tillitsskapende. Man merker han har bred erfaring, og at han genuint bryr seg om hver og en pasient. Har hatt Haaland som lege i 25 år, byttet lege 2-3 ganger, men dette var pga at jeg flyttet, men har nå (endelig, ventelisten er LANG!) fått han tilbake som lege, ettersom jeg ikke var fornøyd med de andre legene jeg har hatt. Anbefales på det sterkeste.