Risavika Legekontor

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Risavika Legekontor

Verdens beste lege.

Lege: Brit Hov Skrevet

Dr Hov er en fantastisk dyktig lege, som alltid tar meg på alvor og er meget flink til å ta hensyn.
Hun lytter til meg som pasient og jeg går alltid lettet ut derifra.
Har vel gått til Dr Hov i nærmere 20 år, og har ikke en negativ ting å si om henne.
Like faglig dyktig, enten det er fysisk eller psykisk sykdom.
Svært empatisk, effektiv og finner alltid gode løsninger.
Helsesekretærene er også blide, flinke og hyggelige.
Håper aldri at jeg må bytte lege.
Brit betyr veldig mye for meg.

Effektiv, kunnskapsrik - garantert en god lege for noen!

Lege: Brit Hov Skrevet

Jeg tenkte hun ville være perfekt lege for meg, ut ifra vurderinger om at hun er rett på sak.

Tror hun er flink hvis du vet hva du trenger og klarer å stå på ditt. Kunne vært bedre på å se pasienten og på lettere mentale helseutfordringer.

For meg ble dette første og siste timen med henne. Hun gjorde bare vondt verre.

Jeg var der for råd og ønsket henvisning videre, ble totalt avvist følte meg så dum og rådvill etter timen at jeg ble sittende i bilen å gråte. Ble indirekte sendt på dør, selv om jeg listet opp helt tydelig hva jeg slet med og kom med konkrete forslag til løsning. Sjokkert over hvordan jeg ble møtt og behandlet.

Uten tvil omsorgsfull på sin egen måte, og jeg tror oppriktig at hun bryr seg om pasientene sine - egentlig. Helt tydelig kunnskapsrik.

Dyktig, forståelsesfull lege

Lege: Brit Hov Skrevet

Jeg har gått til Brit i 3 år. Er kjempefornøyd og anbefaler denne fast legen videre. Hun lytter, tar meg på alvor og tar videre aksjon. Jeg føler meg meget godt ivaretatt. Jeg har også meget god erfaring med resten av helse personellet på senteret.

Må hjelpes i gang med dialog

Lege: Brit Hov Skrevet

Har gått til Brit i 3 år , har aldri opplevd at hun har started samtalen noen gang , med hvordan det går eller liknende, så jeg jeg starter alltid selv for å unngå pinlig taushet. Når vi da kommer i gang så fungerer det greit. Virker til tider usikker , men tar seg inn igjen. Herlige damer i resepsjon og lab. Men det fungerer ikke for meg, så jeg bytter til en plass hvor det stilles spørsmål og gjøres mer grundig undersøkelser.
Av og til har symptomer til og med blitt googlet.....

Fantastisk dyktig lege.

Lege: Brit Hov Skrevet

Blir alltid tatt godt imot av Brit Hov.
Dyktig,forståelsesfull og hyggelig lege,som tar enn på alvor.
Anbefales på det varmeste.