Risavika Legekontor

Risavika Havnering 247 4056 Tananger

Siste vurderinger av Risavika Legekontor

Ikke nok kompetanse

Lege: Brit Hov Skrevet

Min erfaring er at hun ved flere anledninger ikke undersøker ordentlig hva som feiler pasienten, og dessverre i flere tilfeller ikke har god nok kompetanse til å hjelpe pasientene slik det er behov for. Veldig hyggelig dame, men det er dessverre ikke nok.

Rart og Reservert

Lege: Brit Hov Skrevet

Har brukt Brit i 4 år. Hun hilser aldri på meg. Er ikke bra med barn. Stiller ikke spørsmål. Handler som det er min jobb å komme med en diagnose. Jeg bytter fastlege! Hennes snille og vennlige kontorpersonale er det eneste gode

Veldig hjelpsom og forståelsesfull

Lege: Anish Varughese Abraham Skrevet

Har byttet lege et par ganger nå, men kommer ikke til å gjøre det mer!

Anish er veldig flink, og barmhjertig. Han setter seg godt inn i 'saken' din og tar seg god tid til å hjelpe deg. Han har heller ikke glemt deg til neste møte, uavhengig av tidsmellomrom.

Anbefales på det sterkeste, til både store og små.

Trygg og fantastisk

Lege: Anish Varughese Abraham Skrevet

Anbefaler på det sterkeste😊, en lege som verkli bryr seg om sine pasienter 😊
Jeg har aldri opplevd en lege som skjønner verkli hvor viktig er det å få denne hjelpen som vi pasienter trenger.
Denne legen skjønner det han er der får meg 100% når jeg trenger hjelp med alt såm er vanskelig 😊
Tusen hjertelig takk 😊

Super fastlege

Lege: Brit Hov Skrevet

Super fastlege som tar seg tid til deg og hører på deg. veldig god oppfølging, tar deg alvorlig og henviser deg videre om det skulle være nødvendig.