Brit Hov

Risavika Havnering 247 4056 Tananger
Brit Hov er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Brit Hov

Trygg og kunnskapsrik.

Jeg har byttet lege og har vært hos Brit Hov 3 ganger. Hver gang er jeg blitt tatt i mot av henne med et varmt hei, og et stort smil. På venterommet sitter en ikke så mange minuttene, før hun dukker opp. Har også vært heldig å få komme inn til henne samme dag som jeg har ringt! Brit Hov lytter, og er interessert i å hjelpe så godt hun kan. Er av typen som nærmest må "slepes" til lege, så føler det er viktig at jeg blir tatt på alvor når jeg da, kommer! Til dere alle på Risavika Legesenter: Keep up the good work!

Trygghetsskapende

Brit Hov ar alltid vært imøtekommende, vennlig og rask til å gi nødvendig hjelp, altså hun gir gjennomgående god service.

Dyktig, rolig og lyttende

En lege som bryr seg og som lytter og forstår. Faglig dyktig og ikke redd for å forhøre seg med spesialist om nødvendig.

Den beste legen jeg har hatt

Hun lytter til meg og er opptatt av å finne ut av ting. Har kronisk sykdom som fører med seg en del tilleggsplager, er det som kalles utredningspasient. Aldri blitt sett på som hypokonder slik mange andre med min diagnose blir, prøver blir tatt og fulgt opp og det har holdt meg inne på arbeidsmarkedet. Kommer ikke til å bytte lege så lenge hun driver praksis.

Flink og forståelsesfull lege!

Lett å få time,tar seg god tid med pasienten,henvises videre om du trenger det og tror på deg😊

I helheten kjempe fornøyd 😊

En utrolig flott lege. Profesjonell, engasjert, flink og lojal.
Hatt denne legen i mange år, å kommer aldri til å bytte!
Vært gjennom 2 svangerskap og skilsmisse, aldri vært noe problem å prate eller få hjelp.
En fantastisk dame!

Usikker, folmete

Til tider inkompetente og hørte ikke på pasienten. Byttet legekontor pga Hov. Min kone og behandling av barn har samme vurdering.
Tanager legesenter fungere bra og er fleksible.

Den beste legen eg har hatt :D skulle gjerne hatt deg enda

hadde aldri bytta deg ut om det ikke var for at eg flytta ut av Rogaland

Den beste legen jeg noen gang har hatt.

Dr. B Hov ser deg som et "helt" menneske. Hun spør hvordan jeg har det, hva hun kan hjelpe meg med. Det har aldri vært noe problem å bli henvist til spesialist dersom det skulle være behov for det. Hun forklarer hvordan behandlinsforløpet er, forklarer hva hun syns og spør om hva du tenker om det. Jeg nfår alltid svar på det jeg lurer på, og hun ringer tilbake til deg dersom du prøver å komme gjennom på telefon. Jeg har bare positive ting å si om henne som fastlege, og har hatt henne som fastlege i mange år og kommer til å fortsette med det.

Tafatt og uinteressert i pasienten

Har hatt henne som fastlege ca 2 år, og vært hos henne 2 ganger. Begge gangene måtte jeg selv ta initiativ i samtalen, hun satt bare og ventet på at jeg skulle si noe. Hun undersøkte ikke problemområdet før hun "stilte en diagnose". Hun spurte meg hva slags behandling jeg så for meg - det var jo på en måte derfor jeg gikk til henne. Følte ikke hun brydde seg om meg i det hele tatt - jeg bytter fastlege, for hun her stoler jeg ikke på.

Den legen som bryr seg om det jeg sier, som jeg har møtt

Denne legen er interessert i deg som person , ikke bare sykdomstegn.

Dårligste fastlegen jeg har hatt!

Hun spørr deg aldri hvordan du har det. Det er alltid du som har ansvaret for at samtalen skal gå og du må spørre om alt du lurer på, hun sier lite.
Mens jeg gikk gravid, målte hun magen 1 gang. Og jeg fikk aldri høre hjertelyd. Gikk derfor mest til jordmor.
Hun bør vise mer engasjement overfor sine pasienter. For man kan fort føle en er til bry.
Nå bytter jeg fastlege!

Ikke den beste legen jeg har hatt

Jeg hadde Brit Hov som lege helt til jeg ble gravid. Hun målte aldri magen min hun hørte aldri på hjertelyder, jeg kom inn og leverte urinprøve og sa jeg hadde det bra. Jeg visste ikke engang at man kunne høre på hjertelyder helt til jeg skiftet lege, jeg fikk høre hjertelyder av sønnene min når jeg var 7 måneder på vei! Jeg byttet lege fordi jeg mener hun ikke gjorde jobben sin.

Ikke fornøyd med denne legen

Jeg har hatt Brit Hov som min fastlege i mange år!
Jeg har ikke vert fornøyd. Jeg har følt hun aldri har hørt på hva jeg har og si.
Men hun har vert enkel og ha med og gjøre, da man får legeerklæringer og resepter over telefon..
Jeg har byttet lege.

Forståelsesfull

En lege som viser engasjement og forståelse. Ser ikke bare sykdommen men pasienten bak sykdommen. Tar seg tid til å lytte og hjelpe.

Takk for god hjelp dr. Brit Hov

Dr. Brit Hov er en faglig svært dyktig lege som ser hele meg, ikke bare problemer og diagnoser. Hun er god til å lytte og gir meg den tid som er nødvendig. Hun virker genuint interessert og gjør det hun kan for å finne løsninger slik at jeg kan bli frisk eller få det bedre f.eks. ved kroniske tilstander.Hennes vilje til samarbeid med andre i helsevesenet setter jeg også pris på. Og når det trengs blir jeg henvist til spesialhelsetjenesten, da forklarer hun på en god måte hvordan den aktuelle undersøkelsen utføres slik at jeg kan være litt forberedt. Når jeg møter til time er det sjelden lang ventetid. Litt verre er det å komme gjennom på telefon. Men når jeg virkelig har behov for å snakke med dr. Hov via telefon, holder hun ord og ringer meg opp igjen når hun er ledig. Dr. Hov tar pasientene sine på alvor, hun er tålmodig og deler sin kunnskap med oss på en enkel og forståelig måte. Hos dr. Hov føler jeg meg trygg og godt ivaretatt.