Brit Hov

Risavika Havnering 247 4056 Tananger
Brit Hov er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Brit Hov

MEGET DYkTIG

Bare positivt.Topp kvalitet.Legesekreterene er det samme.Veldig dyktig.Blir veldig godt kontrollert.

Empatisk og god lege.

Lege som bryr seg virkelig om deg som person. Kan bruke sin egen fritid om det er behov for det.
Lett å få time, får time samme dag om det er behov for det.
veldig tilgjengelig lege som er veldig positivt. Tar max 2dager før reseptene er inne om det er bestilt, somregel samme dag.
Henviser om det er nødvendig for det. Tar tak i det som trengs. Empatisk og god!
Kunne vært noe bedre å undersøke fks lungene hvis man kommer med kraftig hoste.

Det lille negative som er:
-Ofte må jeg holde samtalen i gang.
-Er litt dårlig til å følge med på prøvesvar. Noe som har blitt min jobb, for stoler ikke helt på henne der.
- Hun kan bli sur på noe og da føles det veldig personlig.
- Har en gang følt at hu løy til meg, noe jeg fant ut i ettertid.

Det er selvfølgelig negativt med alle leger, men vil at det positive skal legges mest vekt på her.

De som jobber i resepsjonen er noen fantastisk hyggelige damer!
Aldri møtt negativt på noen måte.

Skuffet!

Jeg er veldig skuffet. Legen er ikke interessert, hun hører ikke hva jeg sier. Hvis jeg er veldig syk og trenger hjelp, foretrekker jeg å gå til privat klinikk.

Veldig flott lege, som ikke er redd for å be om hjelp

Brit Hov har vært min fastlege siden hun begynte. Jeg har stort sett vært fornøyd hele tiden, og spesielt di siste årene. Hun lytter alltid, og tar deg alvorlig. Og viktigst av alt, hun er ikke redd for å be om hjelp/høre med andre spesialister om hun trenger det, evt henvende deg videre. En trenger ikke som allmennlege å kunne utrede alt, og da er det bra med en lege som ikke "later som" som andre gjør! Kjempe fornøyd med Brit, hennes kunnskap, hennes gode evne til å lytte og hjelpe med det en trenger hjelp til!

Trygg og kunnskapsrik.

Jeg har byttet lege og har vært hos Brit Hov 3 ganger. Hver gang er jeg blitt tatt i mot av henne med et varmt hei, og et stort smil. På venterommet sitter en ikke så mange minuttene, før hun dukker opp. Har også vært heldig å få komme inn til henne samme dag som jeg har ringt! Brit Hov lytter, og er interessert i å hjelpe så godt hun kan. Er av typen som nærmest må "slepes" til lege, så føler det er viktig at jeg blir tatt på alvor når jeg da, kommer! Til dere alle på Risavika Legesenter: Keep up the good work!