Hjelmeland legekontor

Hjelmeland legekontor Prestagarden 13 4130 Hjelmeland

Siste vurderinger av behandlere ved Hjelmeland legekontor

Super hjelpsom og empatisk

Lege: Sonia Baban Skrevet

Jeg har henne som fastlege og er veldig fornøyd med henne! Hun bryr seg og er veldig forstålig når man kommer med sine problemer:)

Uprofesjonell, meget misfornøyd

Lege: Sonia Baban Skrevet

Vil ikke anbefale neon å ha Sonia som lege. Jeg har måtte gjentatte ganger minne henne om å gjør nødvendige oppgaver og når det først blir gjort er det stor mangel på innsats. Har en sterk følelse av at hun mangler empati og profesjonalitet, og at hennes prioritering ikke er pasientens beste men heller å få unnagjort oppgavene fortest og lettest mulig. Hun ser ikke enkelt menneske og opptrer ikke som en god lege, man må mase seg til for å få den hjelpen man kom for. Dette har skapt en mistillit, og jeg vil ikke anbefale henne!

Trygg og hyggelig lege

Lege: Birgitte Elisabeth Vevatne Skrevet

Godt fornøyd med min nye fastlege, følger opp med informasjon og forklaringer på behandling. Hadde tilløp til en alvorlig sykdom hun reagerte kjapt på med prøvetaking og innsendelse til lab. Det kunne gått veldig mye verre ubehandlet. Svarer alltid på spørsmål jeg har med evt oppfølging og svar i pasientpost.

Arrogant

Lege: Birgitte Elisabeth Vevatne Skrevet

Har umulig satt seg inn i min sykdoms historik, føler meg hånet i forhold til lidelser jeg har.
Tydelig besservisser holdning, spisse og frekke spørsmål

Imøtekommende og ivrig

Lege: Birgitte Elisabeth Vevatne Skrevet

Min mye fastlege, veldig fornøyd! Lett å prate med, tar seg god tid og hører på hva jeg sier.
Setter seg inn i ting og følger opp.