Kvitsøy Legekontor

Ydstebøvegen 156 4180 Kvitsøy

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Kvitsøy Legekontor

Vil ikke prøve videre med ting som har virket for meg

Lege: Stanko Matic Skrevet

Har et stort problem med nakken, han har aldri sjekket nakken min selv om det er den som gir meg migrenen. Han er høflig og lytter men har ikke sjekket meg på noen måte. Er rask med å prøve forebyggende medisiner for migrene, problemet mitt er at migrenen kommer av nakke problemer etter en ulykke, hver at de medisinene demper litt av anfalet men ødelegger og livskvaliten samtidig. Virker som om han tror at jeg får en tur/rus av medisinene som jeg har spurt etter, mitt ønske er bare noe som virker når jeg får anfall, er det samme for meg hva det er bare det virker å ikke ødelegger resten av livskvaliteten. Bytter nå lege i håp om at neste vil utrede nakken min;)

gjør det en fastlege skal

Lege: Stanko Matic Skrevet

han er den beste legen jeg har møtt i løpet av min altfor lange sykemelding. han tar pasientene sine på alvor, setter presise diagnoser raskt og med en gang han er usikker, sender han deg videre til dyktige spesialister. dessverre er han bare i randaberg 3 av 5 dager.

Kunne vært bedre!

Lege: Stanko Matic Skrevet

Når jeg begynte å gå til Matic synes jeg at han var fantastisk.
Han brugte god tid på meg, gjorde ALT han kunne for å finne ut hva som var galt,
og brukte ikke så lang tid på det! Spurte alltid hvordan det gikk med andre
ting i livet, og ikke bare problemet, bare for å ha en hyggelig samtale!
jeg kunne ikke vert mer fornøyd!

Men nå føler jeg han ikke får meg fort nok ut av rommet, må gjenta hva som er galt
HVER gang (og det har vert det samme i 7 år), får ikke noe spesiell behandling, må nesten finne ut hva som er galt, hvor jeg skal og hva som hjelper på forhånd for at noe skal bli gjort.. begynner å bli sikkelig misfornøyd uheldigvis, i ogmed han egentlig er en fantastisk lege.

Bra nok

Lege: Stanko Matic Skrevet

Som leger flest bruker han liten tid på pasienten, avbryter samtalen din. Du er på overtid etter få minutter.Han er ikke oppdatert før du kommer inn, ellers smilende og grei.
God parkeringsplass, kort ventetid og kommer inn uten lang ventetid.

Meget faglig dyktig

Lege: Stanko Matic Skrevet

Stanko er en meget faglig dyktig lege. Han tar pasientene på alvor og er rask og effektiv. Jeg skjønner at han kan oppfattes som noe for kjapp,men han bruker ikke mer tid enn nødvendig,altså han er effektiv.