Stanko Matic

Ydstebøvegen 156 4180 Kvitsøy
Stanko Matic er en av 1 fastleger i Kvitsøy

Siste vurderinger av Stanko Matic

Flink og snill lege

Vi er stor familie som er kjempe fornøyd med dr Matic. Han har stor medisinsk enfaring, faglig oppdatert og personlig vedlig dedikerte, snill og alltid klar for å hjelpe. Har annbefalt ham til mine kolegaer og venner. Tar seg tid til å lytte, tilby flere alternativer så vi kan velge hva vi vill. Alltid kunne finne tid for oss var dere barn eller voksen. 100% fornøyd

Aldri før blitt så oversett som pasient.

Dette står på forsiden hans :Vi er engasjert i din helse! Å ta seg tid til deg, lytte og stille spørsmål er essensielt i vår hverdag.
Jeg opplevde ingen av delene da jeg hadde første time med han i dag...Han var borte forrige uke,så han hadde vel flere pasienter i dag enn vanlig....men jeg ble ikke mottatt slik jeg hadde håpet.Han hadde ikke tid til noe annet enn å se på medisinlista og sende en henvisning.
Jeg hadde flere gjøre mål hos han ...da sa han at vi ikke hadde tid til dette.Dette er ikke bra..dårlig lege som ikke ser deg i øynene og snakker med deg.Dette betalte jeg 314 kr for.

Ikke til å anbefale

Man skal prøve å komme med konstruktiv kritikk men det er vanskelig. Han holder tiden sin, bortsett fra det er han uhøflig, stinker røyk og har lite interesse for stort annet enn hvor vidt du har betalt eller ikke. Han fremstår heller ikke som særlig oppdatert.

Dårlig tid

La meg ta det positive først: Han holder tiden sin, han har mye erfaring og er effektiv. Hvis han er usikker sender han deg videre til spesialist.

Men det virker som han har dårlig tid, og har du mer enn en ting å undersøke må du bestille ny time for hver ting. Når man er til konsultasjon er mye av hans fokus på datamaskinen og når tiden er ute er fokus rettet mot å følge med på om regningen betales.

Kjempe fornøyd.

Kjempe fornøyd med legen på alle måter.Har annbefalt ham til familie og venner.Tar seg tid til å lytte,forklarer ting jeg lurer på.Holder tiden 100prosent.