Stanko Matic

Kvitsøy Legekontor
Ydstebøvegen 156 4180 Kvitsøy
Stanko Matic er en av 1 fastleger i Kvitsøy

Siste vurderinger av Stanko Matic

greit lege med darlig tid

Han er sikkert en god lege, men virker om han har alltid ofte tid. Har hatt han i ca 5 ar. Han er flink til a henvise til spesialisten. Jeg mangler bare at han tar flere ting om gangen. det kan vaere pa grunn av darlig tid eller om kanskje du skal komme en gang til, for a betale for timen.

Flink og snill lege

Vi er stor familie som er kjempe fornøyd med dr Matic. Han har stor medisinsk enfaring, faglig oppdatert og personlig vedlig dedikerte, snill og alltid klar for å hjelpe. Har annbefalt ham til mine kolegaer og venner. Tar seg tid til å lytte, tilby flere alternativer så vi kan velge hva vi vill. Alltid kunne finne tid for oss var dere barn eller voksen. 100% fornøyd

Aldri før blitt så oversett som pasient.

Dette står på forsiden hans :Vi er engasjert i din helse! Å ta seg tid til deg, lytte og stille spørsmål er essensielt i vår hverdag.
Jeg opplevde ingen av delene da jeg hadde første time med han i dag...Han var borte forrige uke,så han hadde vel flere pasienter i dag enn vanlig....men jeg ble ikke mottatt slik jeg hadde håpet.Han hadde ikke tid til noe annet enn å se på medisinlista og sende en henvisning.
Jeg hadde flere gjøre mål hos han ...da sa han at vi ikke hadde tid til dette.Dette er ikke bra..dårlig lege som ikke ser deg i øynene og snakker med deg.Dette betalte jeg 314 kr for.

Ikke til å anbefale

Man skal prøve å komme med konstruktiv kritikk men det er vanskelig. Han holder tiden sin, bortsett fra det er han uhøflig, stinker røyk og har lite interesse for stort annet enn hvor vidt du har betalt eller ikke. Han fremstår heller ikke som særlig oppdatert.

Dårlig tid

La meg ta det positive først: Han holder tiden sin, han har mye erfaring og er effektiv. Hvis han er usikker sender han deg videre til spesialist.

Men det virker som han har dårlig tid, og har du mer enn en ting å undersøke må du bestille ny time for hver ting. Når man er til konsultasjon er mye av hans fokus på datamaskinen og når tiden er ute er fokus rettet mot å følge med på om regningen betales.

Kjempe fornøyd.

Kjempe fornøyd med legen på alle måter.Har annbefalt ham til familie og venner.Tar seg tid til å lytte,forklarer ting jeg lurer på.Holder tiden 100prosent.

Travelhet gir Dårligere kvalitet .

Han har blitt en "travel"lege de siste årene. Har flere ganger måtte gå ,uten å fått trengende medisiner,og før jeg har fått beskrevet alle syntomer. Ser ut til å være viktigere for han å skrive på dataen en å lytte å vurdere. Jeg har blitt stoppet flere gang med å beskrive syntomer,han sa han kunne "bare"ta en ting om gangen,for ellers ble det overfladisk!
Min tanke er at det er hva han har blitt selv,ettersom han ikke er"tilstede"i hva pasientens behov er.

En fantastisk lege

Dr. Stanko Matic bryr seg om pasientene sine. Jeg stoler 100% på ham.Har masse erfaring.
Han lytter og tar ingen hurtige konklusjoner og han gir deg inntrykk av at du er i gode hender. Har aldri måtte vente lenge og er alltid fornøyd med timen. Han er en av de beste legene jeg har møtt og men han bruker ikke mer tid enn nødvendig,altså han er effektiv.

Aldri mer til ham!!!!

En lege som tydeligvis har dårlig tid! Følte meg rett og slett uvelkommen på kontoret hans! Lite opptatt av meg som pasient, men desto mer opptatt av å følge med på om jeg betalte regningen min! Følte meg rett og slett ganske deppa da jeg forlot legesenteret! Takk og pris for at han ikke er min fastlege'n

Dyktig, men litt lei?

Jeg har hatt Stanko som fastlege i snart fem år, men har nå valgt å bytte, hovedsaklig pga. flytting (til nabokommune), men også fordi jeg har inntrykk av at han rett og slett er litt lei av jobben sin.

Det er ingen tvil om at han er faglig dyktig, og han er også en svært sympatisk og lun person, men de siste gangene jeg har vært der har jeg fått inntrykk av at han helst vil ha meg ut døren så snart som mulig. Har også inntrykk av at han har mistet respekten for meg som person fordi jeg ikke har respondert så bra på behandlingen som han kanskje hadde håpet. Jeg sliter med lette til moderate psykiske plager, som han har gjort mye for å hjelpe meg med, men jeg har flere ganger blitt bedre for så å få tilbakefall. Det virker som han blir veldig skuffet over meg, og jeg kvier meg for å gå dit og fortelle at jeg har det vanskelig igjen. Slik bør det vel ikke være.

SUPER

Jeg har ikke fast lege hos Raft klinikken men har benyttet meg av Stanko når jeg har trengt legetime, han lytter og tar ingen hurtige konklusjoner av hva som er galt med deg. Han gir deg inntrykk av at du er i gode hender. Har aldri måtte vente lenge og er alltid fornøyd med timen. Tommel opp for Stanko.

Veldig fornøyd med min lege

Dessverre sluttet min fastlege over 17 år og gikk over i annet arbeid hos fylkeslegen. Ble tatt godt imot hos Stanko Matic fra første stund. Dette er en lege som tok grep i mine plager, både fysiske og psykiske. Har bare lovord om Raftklinikken og ikke minst de elskverdige og serviceinnstilte damene som møter deg i døren.

Fantastig lege..

Har alltid vært gdt fornøyd med han, men er enig at han er mest innteresert i å få neste kunde inn fortest mulig, selv om jeg har bestillt vanlig time og får reseptene med en gang, men synes han kunne svart på andre spørsmål. Så lenge det bare tar 2 minutter å skrive reseptene ut, så kan han ikke avse noen minutter til. Sier bare at jeg må bestille nye time for det spørsmålet.... Så jeg har blitt skuffet di siste månedene av han, desverre. Han har hjulpet meg å trappe av sterke medisiner, setter stor pris på det, men synes han trapper alltfor fort ned på medisiner jeg har gått på daglig i flere år. På en mnd så trappet han ned til halvparten av angstmedisinene og det fungerer jo selvsagt ikke. Så nå skal jeg snakke med han neste time og hvis vi ikke blir enige så må jeg desverre bytte fastlege.

Han bryr seg om pasientene sine. Jeg stoler 100% på ham.Har masse erfaring.Vet og kan MYE.

Vil ikke prøve videre med ting som har virket for meg

Har et stort problem med nakken, han har aldri sjekket nakken min selv om det er den som gir meg migrenen. Han er høflig og lytter men har ikke sjekket meg på noen måte. Er rask med å prøve forebyggende medisiner for migrene, problemet mitt er at migrenen kommer av nakke problemer etter en ulykke, hver at de medisinene demper litt av anfalet men ødelegger og livskvaliten samtidig. Virker som om han tror at jeg får en tur/rus av medisinene som jeg har spurt etter, mitt ønske er bare noe som virker når jeg får anfall, er det samme for meg hva det er bare det virker å ikke ødelegger resten av livskvaliteten. Bytter nå lege i håp om at neste vil utrede nakken min;)

gjør det en fastlege skal

han er den beste legen jeg har møtt i løpet av min altfor lange sykemelding. han tar pasientene sine på alvor, setter presise diagnoser raskt og med en gang han er usikker, sender han deg videre til dyktige spesialister. dessverre er han bare i randaberg 3 av 5 dager.

Kunne vært bedre!

Når jeg begynte å gå til Matic synes jeg at han var fantastisk.
Han brugte god tid på meg, gjorde ALT han kunne for å finne ut hva som var galt,
og brukte ikke så lang tid på det! Spurte alltid hvordan det gikk med andre
ting i livet, og ikke bare problemet, bare for å ha en hyggelig samtale!
jeg kunne ikke vert mer fornøyd!

Men nå føler jeg han ikke får meg fort nok ut av rommet, må gjenta hva som er galt
HVER gang (og det har vert det samme i 7 år), får ikke noe spesiell behandling, må nesten finne ut hva som er galt, hvor jeg skal og hva som hjelper på forhånd for at noe skal bli gjort.. begynner å bli sikkelig misfornøyd uheldigvis, i ogmed han egentlig er en fantastisk lege.

Bra nok

Som leger flest bruker han liten tid på pasienten, avbryter samtalen din. Du er på overtid etter få minutter.Han er ikke oppdatert før du kommer inn, ellers smilende og grei.
God parkeringsplass, kort ventetid og kommer inn uten lang ventetid.

Meget faglig dyktig

Stanko er en meget faglig dyktig lege. Han tar pasientene på alvor og er rask og effektiv. Jeg skjønner at han kan oppfattes som noe for kjapp,men han bruker ikke mer tid enn nødvendig,altså han er effektiv.

kort ventetid

Hyggelig grei mann. veldig kort. virker som han vil ha meg fortest mulig ut døren. burde lest seg litt opp før vi kommer inn. slik en slipoer og repetere sykdomsbilde hver gang.