Mokx Villanueva

Landås Legesenter AS
Nattlandsveien 89 5094 Bergen
Mokx Villanueva er en av 256 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Mokx Villanueva

Mokx er en dyktig, trygg, varm og allsidig lege som lytter, bryr seg, henviser og støtter deg når du ber om hjelp fra henne. Hun gjør alt for at du skal få det bedre, kan utføre mange oppgaver og er god til å snakke med og følge opp pasientene sine. Med henne som fastlege er jeg i trygge hender. Anbefaler Mokx på det varmeste, og vil aldri bytte til noen annen lege igjen. Hilsen takknemlig pasient!

Trygg og kunnskapsrik

Mokx er en dyktig og god lege hun har alltid tid til meg. Hun hjelper meg mye og er alltid tilgjengelig og støttende. Hun har hjulpet meg mye og er en lege som vi kan stole på og jeg kan anbefale henne på det varmeste.

En lege jeg kan stole 110% på.

Hun har vært min fastlege i mange år. Min store støtte og hjelp med mange helseproblemer. Jeg kan snakke åpent om mine personlige problemer og indre tanker. Hun er kunnskapsrik og ser også andre muligheter for hjelp fra andre instanser som f.eks. Psykomotorisk fysioterapi. Hun er en vesentlig årsak til at jeg har et bedre liv.

Trygghet og omsorg

En dyktig lege som bryr seg om sine pasienter og følger dem godt opp. Setter seg inn i ny informasjon og er interessert i hva pasientene faktisk opplever i hverdagen relatert til helsetilstand. Meget tilgjengelig både i person og på nett og telefon.

Dyktig, kunnskapsrik og empatisk.

Dyktig, rolig og trygg lege som ser pasientene. Hun er grundig og tar seg tid. Nøler ikke med å henvise videre. Villanueva er den beste fastlegen jeg har hatt (av 8 stk ) Mokx får mine beste anbefalinger.