Mokx Villanueva

Nattlandsveien 89 5094 Bergen
Mokx Villanueva er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Mokx Villanueva

Bytt fastlege!!

Hun hører ikke etter når en sier noe, hun sitter bare å mhm, jaja. Har ofte dårlig tid òg vil vi skal ta ting neste gang. Må minimum vente 30 min før en kommer inn til timen.
Har problemer med å forstå hva jeg har som plager òg bagatelliserer. Har fått masse problemer med legeerklæringer som ikke er godt nok utfyllende i forhold til mit kroniske sykdomsbildet.
Ville ikke tatt henne som fastlege om så hun var den siste på kloden.
Har derfor byttet til en annen.

veldig flink til å lytte men føler ikke jeg når helt inn

hun er veldig tilgjengelig og har jobbet utenfor vanlige åpningstider for pasientene hennes. veldig hyggelig og imøtekommende. det eneste problemet jeg har hatt er at jeg føler ikke jeg når helt inn og at ting ikke blir gjort når jeg trenger det. det blir halvveis gjort og noen ganger blir jeg bedt om å bestille ny time så skal hun fikse det til da. timene er ikke helt presis og føler noen ganger hun har veldig dårlig tid. jeg synes jeg får en bra behandling, bare skulle ønske ting ble gjort der og da. :)

Hjelpsom og meget dyktig

Hun er en lege som bryr seg og som umiddelbart tar affære når det trengs handling. Hun har alltid tid til å lytte og er der for meg som pasient. Når det er nødvendig tar hun kontakt med andre instanser mens en er til konsultasjon. Hun er en lege en kan stole 100% på og som følger deg opp 100%.

Anbefales

En veldig hyggelig lege å komme til. Mokx er både flink og lyttende. Hun tar tar deg på alvor og lytter til pasienten. Hun tar seg også god tid når man kommer til konsultasjon.

Veldig nøye med undersøkelser og oppfølging.

Med andre ord en veldig trygg og flink lege som jeg varmt kan anbefales til andre.

Hyggelig, men litt fjern

Mokx er veldig hyggelig og forekommende, men sliter med å få med seg ting, og spør gjerne om ting du akkurat har fortalt, og da gjerne totalt "feil" av hva du har fortalt, noe som ble irriterende i lengden og du er redd for at hun misforstår mye. Du må gjerne si samme ting/svare på det samme 3-4 ganger.

Sier også "ja, ja, mhm" o.l mens du snakker, noe som gjør at du føler at hun ikke får det helt med seg, noe som det ovenfor her bekrefter.

Ellers hyggelig og tilsynelatende grundig. Tar seg tid.