Mokx Villanueva

Landås Legesenter AS
Nattlandsveien 89 5094 Bergen
Mokx Villanueva er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Mokx Villanueva

Faglig flink, empatisk og rettferdig

Mokx kan sitt legefag meget godt. Hun er løsningsorientert, evner å være empatisk og i tillegg så kan hun være streng når det behøves. Hun er konstruktiv i oppfølging og alltid ute etter å gjøre det beste for meg som pasient. Dialogen hun fører gjør at jeg føler hun lytter og hun ser alltid alle sidene av en sak. Opplever at hun tenker et steg fram. Mye av dette skyldes nok hennes faglige styrke. Hun er rett og slett et flott medmenneske og lege!

Flink og oppmerksom

Har gått til henne siden jeg ble gravid og er veldig fornøyd. Hun tar meg på alvor og følger opp blodprøver, svarer på e-konsultasjoner veldig raskt. Har ikke opplevd å måtte vente så mange dagene for å få time.

Dyktig, rolig og empatisk

Jeg har hatt Villanueva som lege i 6 månder, og har svært gode erfaringer med henne. Hun er rolig, og man føler ikke at hun skynder seg for å få deg ut av timen fortest mulig.

Hun besvarer alle tingene jeg tar opp på en profesjonell og empatisk måte.

Jeg har behov for mye oppfølging i svangerskapet mitt, og hun har tatt alle problene på alvor slik at jeg har fått tidlig og god behandling.

Jeg vil anbefale henne på det sterkeste.

Villanueva snakker flytende norsk, dersom det er av betydning for deg.

Tilgjengelig, grundig og lyttende.

Jeg opplever at legen er tilgjengelig når jeg har behov, hun gjør grundige undersøkelser og hører på det jeg har å si.
Tar seg tid slik at jeg som pasient opplever å bli tatt seriøst.

Verste opplevelse hos hun

Jeg har vært hos Mokx 3/4 ganger. Hun lytter til mine problemer, men får meg til å føle meg dum da hun avbryter meg og bortforklarer istedenfor å sjekke ut hva det er jeg klager på. Dessuten har hun gjentatte ganger "brukt" opp tiden sin og sagt at jeg må bestille ny time hvis jeg har mer å si. Absolutt den verste opplevelsen jeg har hatt. Har byttet lege :)