Mokx Villanueva

Autorisasjon (2011)

Mokx Villanueva er en av 254 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Mokx Villanueva

Andreintrykket, veldig bra!

Er ikke mine fastlege, men vært vikar for min ett par ganger.

Første inntrykket mitt var ikke så veldig bra, men så kom jeg inn som gravid, og da følte jeg meg virkelig tatt vare på.

Jeg var veldig nervøs og stresset, og hun gjorde grundige undersøkelser, ringte og konfererte med KK og kontaktet meg på telefonen senere på ettermiddagen med oppdateringer.

Var veldig rolig og betryggende under selve undersøkelsen, var litt sen i å ta i mot meg, men brukte veldig god tid på meg.

Følte både jeg og babyen min i magen ble veldig godt tatt vare på, så veldig trygg dersom hun blir vikaren min igjen.

Veldig kompetent og empatisk

Jeg og familien har vært der med alt slags problemer og hun har ivaretatt oss veldig godt. Hun har strekt seg lengre enn jeg hadde forventet og hjulpet oss som familie gjennom mange utfordringer, både fysisk og psykisk.

Fantastisk lege

Mokx er en dyktig, trygg, varm og allsidig lege som lytter, bryr seg, henviser og støtter deg når du ber om hjelp fra henne. Hun gjør alt for at du skal få det bedre, kan utføre mange oppgaver og er god til å snakke med og følge opp pasientene sine. Med henne som fastlege er jeg i trygge hender. Anbefaler Mokx på det varmeste, og vil aldri bytte til noen annen lege igjen. Hilsen takknemlig pasient!

Trygg og kunnskapsrik

Mokx er en dyktig og god lege hun har alltid tid til meg. Hun hjelper meg mye og er alltid tilgjengelig og støttende. Hun har hjulpet meg mye og er en lege som vi kan stole på og jeg kan anbefale henne på det varmeste.

En lege jeg kan stole 110% på.

Hun har vært min fastlege i mange år. Min store støtte og hjelp med mange helseproblemer. Jeg kan snakke åpent om mine personlige problemer og indre tanker. Hun er kunnskapsrik og ser også andre muligheter for hjelp fra andre instanser som f.eks. Psykomotorisk fysioterapi. Hun er en vesentlig årsak til at jeg har et bedre liv.