Mokx Villanueva

Nattlandsveien 89 5094 Bergen
Mokx Villanueva er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Mokx Villanueva

Anbefales

En veldig hyggelig lege å komme til. Mokx er både flink og lyttende. Hun tar tar deg på alvor og lytter til pasienten. Hun tar seg også god tid når man kommer til konsultasjon.

Veldig nøye med undersøkelser og oppfølging.

Med andre ord en veldig trygg og flink lege som jeg varmt kan anbefales til andre.

Hyggelig, men litt fjern

Mokx er veldig hyggelig og forekommende, men sliter med å få med seg ting, og spør gjerne om ting du akkurat har fortalt, og da gjerne totalt "feil" av hva du har fortalt, noe som ble irriterende i lengden og du er redd for at hun misforstår mye. Du må gjerne si samme ting/svare på det samme 3-4 ganger.

Sier også "ja, ja, mhm" o.l mens du snakker, noe som gjør at du føler at hun ikke får det helt med seg, noe som det ovenfor her bekrefter.

Ellers hyggelig og tilsynelatende grundig. Tar seg tid.

Faglig flink, empatisk og rettferdig

Mokx kan sitt legefag meget godt. Hun er løsningsorientert, evner å være empatisk og i tillegg så kan hun være streng når det behøves. Hun er konstruktiv i oppfølging og alltid ute etter å gjøre det beste for meg som pasient. Dialogen hun fører gjør at jeg føler hun lytter og hun ser alltid alle sidene av en sak. Opplever at hun tenker et steg fram. Mye av dette skyldes nok hennes faglige styrke. Hun er rett og slett et flott medmenneske og lege!

Flink og oppmerksom

Har gått til henne siden jeg ble gravid og er veldig fornøyd. Hun tar meg på alvor og følger opp blodprøver, svarer på e-konsultasjoner veldig raskt. Har ikke opplevd å måtte vente så mange dagene for å få time.

Dyktig, rolig og empatisk

Jeg har hatt Villanueva som lege i 6 månder, og har svært gode erfaringer med henne. Hun er rolig, og man føler ikke at hun skynder seg for å få deg ut av timen fortest mulig.

Hun besvarer alle tingene jeg tar opp på en profesjonell og empatisk måte.

Jeg har behov for mye oppfølging i svangerskapet mitt, og hun har tatt alle problene på alvor slik at jeg har fått tidlig og god behandling.

Jeg vil anbefale henne på det sterkeste.

Villanueva snakker flytende norsk, dersom det er av betydning for deg.

Tilgjengelig, grundig og lyttende.

Jeg opplever at legen er tilgjengelig når jeg har behov, hun gjør grundige undersøkelser og hører på det jeg har å si.
Tar seg tid slik at jeg som pasient opplever å bli tatt seriøst.

Verste opplevelse hos hun

Jeg har vært hos Mokx 3/4 ganger. Hun lytter til mine problemer, men får meg til å føle meg dum da hun avbryter meg og bortforklarer istedenfor å sjekke ut hva det er jeg klager på. Dessuten har hun gjentatte ganger "brukt" opp tiden sin og sagt at jeg må bestille ny time hvis jeg har mer å si. Absolutt den verste opplevelsen jeg har hatt. Har byttet lege :)

Utrolig dyktig lege

Jeg har byttet fast lege ikke så lenge siden og jeg er fornøyd med lege min nå. Jeg har fått riktig medisiner til sykdomen min. Hun er kjempe flink til å lytte. Føle meg heldig og anbefaler har hun til fastlege.

Flink og lyttende

Har nettopp byttet til dr. Villanueva. Hun er hyggelig,
lytter til det jeg har og si og virker veldig fornuftig. Virker som hun kan faget sitt, får meg til å stole på henne. Synes hun rett og slett er kjempe flink.