Fitjar Legesenter

Gamle Havnavegen 2 5419 Fitjar

Siste vurderinger av Fitjar Legesenter

Profesjonell, dyktig og forståelsesfull

Lege: Maria-Ana Brata Skrevet

En utrolig fin fastlege, føler meg på ingen måte som en byrde hos henne, som man kan gjøre hos enkelte andre leger. Hun er flink å finne ut av ting, henviser hvis det trengs, å yter det lille ekstra for å få ting i orden.

Faglig solid ,Høflig ,blid og kjempe flink lege særlig med å henvise videre

Lege: Waleed Shaie Brisam Skrevet

Nå har jeg vært mange år hos Brisam ,jeg er veldig fornøyd med ham .Jeg er ikke enig med de negative vurderingene kanskje det har vært en tilfeldig dårlig dag for han men i mange følte jeg at jeg ble tatt være på .

Mest absurde legekonsultasjonen jeg har opplevd.

Lege: Waleed Shaie Brisam Skrevet

Utrolig uhøflig og frekk lege. Hilser ikke på pasienten, unngår blikkkontakt og er utrolig kort og kvass i kommunikasjonen. Lite opptatt av pasienten, fremtrer svært lite empatisk.

Vi har et kritikkverdi system i kommunen som du kunne bruke .Jeg avviser dine påstander som jeg vet de fleste er ikke enig med deg.

Besvart av Waleed Shaie Brisam

Dyktig, empatisk og trygg.

Lege: Maria-Ana Brata Skrevet

Opplever Maria som en svært tilstedeværende og kunnskapsrik lege som er opptatt av pasienten. Alltid vennlig og positiv. Utrolig dyktig med barn og ungdom også. Vår familie har aldri vært I bedre hender.

Må være verdens beste lege!

Lege: Maria-Ana Brata Skrevet

En lege som besitter stor grad av kunnskap og gode ferdigheter, godt praktisk og teoretisk anlagt. Bruker kompetansen sin meget godt!
Meget dyktig i menneskebehandling, noe som ikke er en selvfølge selv som lege. Særs fornøyd med henne som fastlege!