Anne Lise Haukås

Tlf: 55 98 21 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Lise Haukås er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Anne Lise Haukås

Føler oss mistenkeliggjort

Vi er et ektepar i 60-årene som opplever at det er litt av en jobb å få fornyet resepter. I et tilfelle måtte man møte til konsultasjon for en lidelse en av oss har hatt i årevis, deretter får man minste dosering, og så man må ringe og få ny resept når man går tom. Et annet tilfelle er medikament for kronisk lidelse hvor man får 1 stk. på blå resept og må hele riden ringe inn for å få nye resepter. Dette er slitsomt og vi føler oss mistenkeliggjort og at vi blir behandlet som små barn som ikke kan vurdere eget behov.
Vi synes hun bør lese i journalenene våre fra den forrige fastlegen, se hva han doserte og stole på at han var i stand til å vurdere vårt behov.

Den beste legen jeg har hatt!

Hun er en utrolig hyggelig og kunnskapsrik lege. Hun gir meg en følelse av at jeg er førsteprioritet og tar alle problemer og spørsmål på alvor.

Hun er kjempe flink på oppfølging og en lege man føler man kan stole på. Hun er absolutt den beste legen jeg har hatt!

Anbefales på det sterkeste!

Godt førsteintrykk

Forståelsesfull og interessert.
Flink til å lytte og stille de riktige spørsmålene.

Kom inn akuratt til timen

får meg ikke riktig lege

jeg har opplevd vanskeligt komunukasjon lite tid har mistet toroen å si såm pasient hun sier ting vanskeligå sjønne hun er ikke lege får meg ser etter ny

Er veldig fonøyd med min nye fastlege

Flink til å lytte og er interessert i det du har på hjertet. Tar seg god tid. Selv om hun er ny ved legekontoret, så husker hun utrolig godt ting fra tidligere konsultasjoner. Rask med henvisninger og prøvesvar.
Føler meg trygg på at hun er en flink lege.

Helt ok

Virker usikker, muligens pga problemet var mer "spesialistrettet". Mest opptatt av å få deg fortest mulig ut av kontoret. Grei lege hvis du vil få timen unnagjort fortest mulig. Ingen ventetid. Fikk time innen uke fra hendvendelse.