Fitjar Legesenter

Gamle Havnavegen 2 5419 Fitjar

Siste vurderinger av behandlere ved Fitjar Legesenter

Maria-Ana Brata

Lege: Maria-Ana Brata Skrevet

Følte symptomene mine ble bagatellisert, og at jeg som pasient ikke ble tatt på alvor. Dette førte til at jeg ikke fikk frem det som plagde meg. Ble avbrutt flere ganger i løpet av samtalen, og dette ga seg heller ikke da jeg på en rolig måte forklarte at det var ubehagelig.

Umotivert

Lege: Waleed Shaie Brisam Skrevet

Grei kar men virker umotivert og etter min mening ikke skikket til jobben, raske diagnoser uten videre undersøkelser, spørsmål, her nytter det ikke å komme med noe mer når diagnosen er stilt. resten av timen brukes til kluring med pcen. han en fin dag osv..

Omsorgsfull og kul lege

Lege: Waleed Shaie Brisam Skrevet

Jeg og samboeren har begge hatt waleed i flere år. Han har tilnærmet seg oss svært forskjellig, ut ifra hva som har gjort oss komfortable hos han.
Han har vært seriøs og fått ting frem når det trengs, og har hatt humor og spredd glede når det var behov for det!
Er svært takknemlig for årene hos han, og har bare byttet pga vi har flyttet.

Fantastisk

Lege: Maria-Ana Brata Skrevet

Har aldri følt meg i bedre hender, Maria har virkelig hjulpe meg godt på vei og har virkelig forstått meg som person. Uten ho hadde eg aldri fått jobba med angsten min, på over 8år har eg for første gang tatt blodprøve, og all æra ligg hos Maria! Tusen takk!!

Håpløst

Lege: Maria-Ana Brata Skrevet

Hørte sukking og følte meg bare som en påkjenning når jeg var innom. Hun maste om at det var ekkelt med øyne og tær og virket mye mer interessert i å rekke middag da hun også tok telefonen når den ringte mens jeg var til behandling. Bytter fastlege