Fitjar Legesenter

Gamle Havnavegen 2 5419 Fitjar

Siste vurderinger av Fitjar Legesenter

Endelig en fastlege jeg har full tillit til

Lege: Maria-Ana Brata Skrevet

Hun er kjempe flink og dyktig. Aldri hatt en sånn lege før. Alltid god tid til deg og tar godt vare på deg. Føler meg alltid velkommen og ivaretatt. Hun hjelper deg med alt også så blid og hyggelig. Beste legen, anbefales på det sterkeste.

Profesjonell, dyktig og forståelsesfull

Lege: Maria-Ana Brata Skrevet

En utrolig fin fastlege, føler meg på ingen måte som en byrde hos henne, som man kan gjøre hos enkelte andre leger. Hun er flink å finne ut av ting, henviser hvis det trengs, å yter det lille ekstra for å få ting i orden.

Faglig solid ,Høflig ,blid og kjempe flink lege særlig med å henvise videre

Lege: Waleed Shaie Brisam Skrevet

Nå har jeg vært mange år hos Brisam ,jeg er veldig fornøyd med ham .Jeg er ikke enig med de negative vurderingene kanskje det har vært en tilfeldig dårlig dag for han men i mange følte jeg at jeg ble tatt være på .

Mest absurde legekonsultasjonen jeg har opplevd.

Lege: Waleed Shaie Brisam Skrevet

Utrolig uhøflig og frekk lege. Hilser ikke på pasienten, unngår blikkkontakt og er utrolig kort og kvass i kommunikasjonen. Lite opptatt av pasienten, fremtrer svært lite empatisk.

Dyktig, empatisk og trygg.

Lege: Maria-Ana Brata Skrevet

Opplever Maria som en svært tilstedeværende og kunnskapsrik lege som er opptatt av pasienten. Alltid vennlig og positiv. Utrolig dyktig med barn og ungdom også. Vår familie har aldri vært I bedre hender.