Fitjar Legesenter

Gamle Havnavegen 2 5419 Fitjar

Siste vurderinger av Fitjar Legesenter

Fantastisk

Lege: Maria-Ana Brata Skrevet

Har aldri følt meg i bedre hender, Maria har virkelig hjulpe meg godt på vei og har virkelig forstått meg som person. Uten ho hadde eg aldri fått jobba med angsten min, på over 8år har eg for første gang tatt blodprøve, og all æra ligg hos Maria! Tusen takk!!

Svært arrogant

Lege: Maria-Ana Brata Skrevet

Jeg trodde ikke slik arroganse fantes i nyere tid innen legestanden, "bedreviter", lite imøtekommende og tar ikke smertene jeg har på alvor. Styr unna denne legen om du kan.

Håpløst

Lege: Maria-Ana Brata Skrevet

Hørte sukking og følte meg bare som en påkjenning når jeg var innom. Hun maste om at det var ekkelt med øyne og tær og virket mye mer interessert i å rekke middag da hun også tok telefonen når den ringte mens jeg var til behandling. Bytter fastlege

Endelig en fastlege jeg har full tillit til

Lege: Maria-Ana Brata Skrevet

Hun er kjempe flink og dyktig. Aldri hatt en sånn lege før. Alltid god tid til deg og tar godt vare på deg. Føler meg alltid velkommen og ivaretatt. Hun hjelper deg med alt også så blid og hyggelig. Beste legen, anbefales på det sterkeste.

Profesjonell, dyktig og forståelsesfull

Lege: Maria-Ana Brata Skrevet

En utrolig fin fastlege, føler meg på ingen måte som en byrde hos henne, som man kan gjøre hos enkelte andre leger. Hun er flink å finne ut av ting, henviser hvis det trengs, å yter det lille ekstra for å få ting i orden.