Fitjar Legesenter

Gamle Havnavegen 2 5419 Fitjar

Siste vurderinger av Fitjar Legesenter

Faglig solid ,Høflig ,blid og kjempe flink lege særlig med å henvise videre

Lege: Waleed Shaie Brisam Skrevet

Nå har jeg vært mange år hos Brisam ,jeg er veldig fornøyd med ham .Jeg er ikke enig med de negative vurderingene kanskje det har vært en tilfeldig dårlig dag for han men i mange følte jeg at jeg ble tatt være på .

Mest absurde legekonsultasjonen jeg har opplevd.

Lege: Waleed Shaie Brisam Skrevet

Utrolig uhøflig og frekk lege. Hilser ikke på pasienten, unngår blikkkontakt og er utrolig kort og kvass i kommunikasjonen. Lite opptatt av pasienten, fremtrer svært lite empatisk.

Dyktig, empatisk og trygg.

Lege: Maria-Ana Brata Skrevet

Opplever Maria som en svært tilstedeværende og kunnskapsrik lege som er opptatt av pasienten. Alltid vennlig og positiv. Utrolig dyktig med barn og ungdom også. Vår familie har aldri vært I bedre hender.

Må være verdens beste lege!

Lege: Maria-Ana Brata Skrevet

En lege som besitter stor grad av kunnskap og gode ferdigheter, godt praktisk og teoretisk anlagt. Bruker kompetansen sin meget godt!
Meget dyktig i menneskebehandling, noe som ikke er en selvfølge selv som lege. Særs fornøyd med henne som fastlege!

Er ikke til å stole på

Lege: Waleed Shaie Brisam Skrevet

Hvis du er enige med Brisam så går alt bra, med engang du stiller spørsmål om forskjellige ting som han har skrevet, foreksempel til NAV, da får du problemer med engang !

Har nå byttet lege etter at han har flere ganger har ropt til deg og blitt helt hysterisk !

Vil ikke anbefale denne legen til folk som sliter psykisk eller har andre plager !