Husnes Helsesenter

Stølshaugvegen 3 5460 Husnes

Siste vurderinger av behandlere ved Husnes Helsesenter

Lyttende , innsikt

Lege: Erlend Nymark Jensen Skrevet

Er rolig og lyttende , flink til å høyre på passienten. Sitter seg inn i pasientens problemstilling.konkluderende

Veldig misfornøyd

Lege: Ali Mehri Skrevet

Absolutt ikke en lege jeg vil anbefale.Lite lyttende og forståelsesfull.Misforstår det jeg sier og er veldig påståelig Manglende selvinnsikt innsikt .Hans skriftelige språk er fullstendig uforståelig.Han har mye forbedringspotensiale på flere felt.

Utrolig dyktig og kunnskapsrik

Lege: Ali Mehri Skrevet

Beste legen eg har hatt. Han høre på en, og gir seg ikkje før han finner årsak til ens plager.
Hadde fått feil diagnose av en annen lege, men Mehri fann ut av det med en gang . Han gir trygghet, og eg håper vi får ha han lenge.

Dyktig og respektfull

Lege: Ali Mehri Skrevet

Den beste og einaste legen eg har fått 100% tillit til.

Tillit er verdifullt og kan ikkje beskrives med få ord.

Han har en kompetanse og faglig innsikt som er langt over normalen for ein vanlig kommunelege.

Kjem til å savne denne legen ubeskrivelig mykje no når eg flytter.

Han kan på ingen måte erstattes
Må berre lære meg å leve uten hans hjelp!

Fantastisk kunnskapsrik og dyktig lege.

Lege: Dagfinn Henning Jensen Skrevet

Dr Jensen er den dyktigste og mest kunnskapsrike legen jeg noensinne har besøkt. Han tar deg veldig seriøst og kan forklare deg hva som feiler. Det er godt å slippe å sitte med spørsmål etter en legetime. Han tar seg tid til deg og er alltid blid og i godt humør. Veldig forfriskende å ha en lege som kan smile og le litt. Jeg kommer ikke til å bytte lege igjen, her har jeg en lege som kan utrolig mye og som er drivende dyktig i yrket sitt.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.