Husnes Helsesenter

Stølshaugvegen 3 5460 Husnes

Siste vurderinger av behandlere ved Husnes Helsesenter

Trygg

Lege: Anna Totland Lunestad Skrevet

Knallgod god til og lytte å ta instanativ for videre sjekk.følte meg verdsatt og trygg på meg sjøl.tok tester som eg ikke tenkte på blant annet prostata.

Flink!

Lege: Kristin Storhaug Weberg Skrevet

Jeg ville stilt meg kritisk til voldsom negativ kritikk… Jeg har aldri hatt en lege som svarer så raskt på e-konsultasjoner, og hun er meget tilgjengelig.

Hun er en flink lege og møter deg med respekt og omsorg. Kan anbefales på det varmeste!

Fantastisk

Lege: Sindre Nymark Jensen Skrevet

Har aldri hatt ein meir fantastisk lege enn Sindre.
Han ser deg som du er og tar deg på alvor. Samme kva det er.
Er heldig som har han som fastlege.

Arrogant og nedlatende - styr unna

Lege: Kristin Storhaug Weberg Skrevet

Dr. Storhaug er særdeles arrogant. Hun snakker til sine pasienter som om de er dummere enn henne og virker å mangle empati. Hun bruker lang tid på å svare på ekonsultasjon. Dr. Storhaug er helt sikkert flink i faget sitt, men hennes manglende ferdigheter i å behandle folk som mennesker og ikke som objekter på samlebånd, gjør at dette er en lege en bør styre unna.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Erlend Nymark Jensen Skrevet

Dette er ein lege ein verkelig føler at ser kvar enkelt menneske. Han kan mykje om mykje, men er også ærlig å seier ifrå om det er noko han er usikker på. Bruker då tid på å finne ein lysning på problemet.
Opplever meg veldig ivaretatt i kriser. Tar seg godt tid, og viser forståelse for situvajsonen. God på å lytte og stille «dei rette spørsmålene».