Husnes helsesenter

Stølshaugvegen 3 5460 Husnes

Siste vurderinger av Husnes helsesenter

Respekt- og omsorgsfull

Lege: Ali Mehri Skrevet

Kunnskapsrik og dedikert lege. Audmjuk for mi oppleving og viser oppriktig interesse for mi helse og min livssituasjon.

Beste legen

Lege: Ali Mehri Skrevet

Hadde Ali Mehri som fastlege tidligere, savner denne legen utrolig mye. Han var alltid respektfull, når man kom inn til han ble man tatt godt imot, han tok seg tid til pasienten, og var utrolig grundig med å finne ut hva symptomene skyldes. Han er en utrolig kunnskapsrik lege, jeg følte meg utrolig trygg etter å ha vært hos han, for han undersøkte grundig hver gang, den tryggheten føler jeg ikke hos andre legene jeg har hatt etter han, man blir nærmest skyvet videre, uten å ha blitt undersøkt.

Forståelsesfull

Lege: Lena Johanna Aggvin Skrevet

Jeg hadde problem å forklare pga plagene har vært utypiske, og jeg var veldig redd det var noe skikkelig galt med meg. Hun hadde tålmodighet å høre og forklare, jeg var mye bedre bare etter samtale med hun.

Forståelsesfull og dyktig

Lege: Sindre Nymark Jensen Skrevet

Denne legen ser deg for den du er. Jeg fikk ikke lengre følelsen av at legen bare så på meg, men så meg og mine behov da jeg endelig fikk byttet fastlege. Profesjonell lege som det er behagelig å gå til med alle problemer.

Beste legen

Lege: Dagfinn Henning Jensen Skrevet

Han har Alltid god tid til å lytte og tar deg på alvor. Han har fulgt meg sidan eg var ungdom, og har nå heile familien på lista si. Han har mykje kunnskap og er flink med både spedbarn, barn, ungdom og vaksne.