Ali Mehri

Husnes helsesenter

Stølshaugvegen 3 5460 Husnes
Ali Mehri er en av 16 fastleger i Kvinnherad

Siste vurderinger av Ali Mehri

dyktig og hyggelig lege med mye kunnskap

Har hatt Ali Mehri som fastlege i over 10 år og han har alltid tatt meg seriøst. Han er grundig og vet nesten alltid hva som feiler meg. Han uttaler seg aldri om noe han ikke vet noe jeg setter stor pris på. Da vet man at informasjonen man får stemmer. Opplevde en gang å ha grusomme smerter I magen og gikk til flere ulike leger fordi ali hadde ferie. Alle legene sa forskjellige ting. Jeg gikk til Ali for samme grunn da han var tilbake fra ferien og fikk enda en annerledes forklaring på hva det kunne være. Det viste seg at kun Ali hadde rett! Kommer ikke til å bytte lege!

En dyktig lege

Tar oss seriøst og lytter på passientene. En empatisk mann som helt klart liker jobben sin. Annbefaler Ali til alle

dårlig førsteintrykk

første gangen jeg var hos han så spurte jeg om jeg kunne få regning av han, pga. jeg hadde ikke penger den dagen. fikk kjeft fordi jeg ikke hadde penger. han spurte om jeg pleide å gå i butikken og handle uten penger. uhøflig og frekk.

grundig og tilgjengeleg

Han er fagleg dyktig, opptatt av heilskap, tar omsyn til min livssituasjon

En fantastisk lege som lytter til passienten og tar den på alvor

Ali Mehri er en høfflig, Respektfull, Blid og dyktig lege som startet som hjelpepleier, og har jobbet seg opp til legeyrket.