Vossevangen Legesenter AS

Sverresplassen 4 5700 Voss

Siste vurderinger av behandlere ved Vossevangen Legesenter AS

Veldig omsorgs full og hjelper en på alle måter!

Lege: Rønnaug Een Skrevet

Det er en veldig trygghet og komme til, Rønnaug hun gir en hjelp til alt en måtte ha av sykdommer og bryr seg og har en veldig omsorg får
sine pasienter.En føler seg i godt varetatt på alle måter
og er en av de flinkeste legene jeg har vert til noensinne.Hun annbefallest for hun tar deg alltid på alvår samme hva det måtte vere både fysisk og psykisk!

En helt unik lege!

Lege: Petter Røhmesmo Skrevet

Det er den mest empatiske og hjelpsomme legen jeg har vert til noensinne, lytter og hjelper en på en måte så en føler seg veldig godt ihvaretatt på alle måter.Her har mange leger mye og lære!

Trygg og effektiv

Lege: Vigleik Kolltveit Skrevet

Undersøker både fysisk og psykisk helse, bryr seg om meg som pasient og korleis eg har det.

Lytter og tar ein på alvor.

Veldig behagelig, stort heilskapelig pasientfokus.

Lett å prate med om ting som vanligvis er flaut, får ein til å føle seg «normal» med ting som ein trudde var unormalt.

Veldig kunnskapsrik, og er han usikker så dobbeltsjekker han - noko som er veldig betryggande.

Svært fleksibel og lett tilgjengelig.

Kjempefornøgd!

Trygt

Lege: Jarle Tveit Skrevet

Faglig dyktig lege og annet personell ved legekontoret.
God beliggenhet midt i sentrum. Har alltid tid til deg.

Ein lege som ser deg

Lege: Knut Eirik Ringheim Eliassen Skrevet

Hadde før Dr Reidar Berge. Den beste legen ever. Men så gjekk han i pensjon og eg måtte finne meg ein ny ein. Gjett om eg fekk Jack pott igen. Knut Erik er ein offatligt flink dedikert lege som både ser og høre deg. Man føler seg trygg og det finnes ikkje noe som er for pinligt og ta opp eller spørre om. Meget flink til og følge opp og henvise deg videre og få fortgang i sakene. Flink til og svare på chat'en. At få ein lege som gjer ein skikkelig undersøkelse og ikkje bare taster på tastaturet kjennes og betryggande. Han har nå blitt heile familjens nye lege. Kan godt anbefale denne legen.