Vossevangen Legesenter AS

Sverresplassen 4 5700 Voss

Siste vurderinger av behandlere ved Vossevangen Legesenter AS

Erfaring og vurdering

Lege: Kelsey Caroline Sletner Skrevet

Etter å ha hatt fastlege Sletner, har det fått meg til å reflektere over mine opplevingar som pasient hos vedkomande. Eg føler at det er nødvendig å dele mine tankar for å bidra til ein open dialog om helsestell i lokalsamfunnet vårt.

Eg har vore pasient hos henne i ei tid no, og dessverre har eg opplevd fleire situasjonar der eg har mangla den empatien og oppmerksomheita eg meiner ein bør kunne forvente frå ein fastlege. Det er viktig å føle seg høyrde og respekterte i ein helseomsorgssituasjon, noko eg dessverre ikkje alltid har kjent hos henne.

Eg har òg lagt merke til at hun ikkje alltid synest å lytte til mine bekymringar og spørsmål. Dette har skapt frustrasjon og usikkerheit for meg som pasient. Ein følelse av å bli oversett kan vera urovekkande når det handlar om vår eiga helse og velvære.

Som pasient ønskjer eg å ta ansvar for mitt eige helsestell, og eg har derfor kome til den konklusjonen at det er best for meg å søkje hjelp frå ein annan fastlege som kan møte mine behov på ein betre måte. Eg vonar at hun kan bruke denne tilbakemeldinga til å reflektere over sitt forhold til pasientar og kanskje gjere endringar som vil forbetre pasientopplevinga for andre i framtida.

Eg vil understreke at denne tilbakemeldinga er eit uttrykk for mine eigne opplevingar og behov.

Det er viktig å oppmuntre til ein open dialog om helsestell, slik at vi kan jobbe saman for å forbetre vår lokale helseteneste. Takk for at de har teke dykk tid til å lese dette, og eg vonar at mine erfaringar kan bidra til ei refleksjon over kvaliteten på helseomsorgstenester i vårt område.

Kunnskapsrik

Lege: Jonas Bucher Skrevet

God evne til å se og forstå pasienten. Føler meg alltid trygg på at jeg blir godt ivaretatt og møtt med forståelse.

Veldig omsorgs full og hjelper en på alle måter!

Lege: Rønnaug Een Skrevet

Det er en veldig trygghet og komme til, Rønnaug hun gir en hjelp til alt en måtte ha av sykdommer og bryr seg og har en veldig omsorg får
sine pasienter.En føler seg i godt varetatt på alle måter
og er en av de flinkeste legene jeg har vert til noensinne.Hun annbefallest for hun tar deg alltid på alvår samme hva det måtte vere både fysisk og psykisk!

En helt unik lege!

Lege: Petter Røhmesmo Skrevet

Det er den mest empatiske og hjelpsomme legen jeg har vert til noensinne, lytter og hjelper en på en måte så en føler seg veldig godt ihvaretatt på alle måter.Her har mange leger mye og lære!

Trygg og effektiv

Lege: Vigleik Kolltveit Skrevet

Undersøker både fysisk og psykisk helse, bryr seg om meg som pasient og korleis eg har det.

Lytter og tar ein på alvor.

Veldig behagelig, stort heilskapelig pasientfokus.

Lett å prate med om ting som vanligvis er flaut, får ein til å føle seg «normal» med ting som ein trudde var unormalt.

Veldig kunnskapsrik, og er han usikker så dobbeltsjekker han - noko som er veldig betryggande.

Svært fleksibel og lett tilgjengelig.

Kjempefornøgd!