Vossevangen Legesenter AS

Sverresplassen 4 5700 Voss

Siste vurderinger av behandlere ved Vossevangen Legesenter AS

Trygt

Lege: Jarle Tveit Skrevet

Faglig dyktig lege og annet personell ved legekontoret.
God beliggenhet midt i sentrum. Har alltid tid til deg.

Ein lege som ser deg

Lege: Knut Eirik Ringheim Eliassen Skrevet

Hadde før Dr Reidar Berge. Den beste legen ever. Men så gjekk han i pensjon og eg måtte finne meg ein ny ein. Gjett om eg fekk Jack pott igen. Knut Erik er ein offatligt flink dedikert lege som både ser og høre deg. Man føler seg trygg og det finnes ikkje noe som er for pinligt og ta opp eller spørre om. Meget flink til og følge opp og henvise deg videre og få fortgang i sakene. Flink til og svare på chat'en. At få ein lege som gjer ein skikkelig undersøkelse og ikkje bare taster på tastaturet kjennes og betryggande. Han har nå blitt heile familjens nye lege. Kan godt anbefale denne legen.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Jarle Tveit Skrevet

Tveit er ein lege med lang erfaring og det merkes virkelig. Er i ein vanskelig livssituasjon akkurat no og har fått fantastisk støtte av Tveit. Lett å snakke med, trygg, omsorgsfull og beroligende. Han har gode kunnskaper og formidler det på ein fantastisk måte. Kan anbefale han på det sterkaste

Kan bli bedre oppdatert!

Lege: Knut Eirik Ringheim Eliassen Skrevet

Jeg var ikke så mange ganger til denne legen før jeg skiftet lege,han var lite oppdatert på ting desverre som en merket seg med en gang og hadde drevet mye med forskning.Sa ikke stort, satt bare og stirret på deg som ikke var behagelig, så lite tilfredstillende og ubehagelig.Så anbefalles ikke!Det var synd hans forgjenger Jelena sluttet, hun så helheten i sykdommer og mennesket og hadde en veldig omsorg for sine pasienter!

Arrogant samlebånd

Lege: Vigleik Kolltveit Skrevet

Anbefales ikke for andre lidelser enn de aller mest vanlige i befolkningen. Fra du kommer inn virker han mest opptatt av å få deg ut av kontoret igjen fortest mulig.

Dette er en Pluss-tjeneste.