Vossevangen Legesenter AS

Sverresplassen 4 5700 Voss

Siste vurderinger av Vossevangen Legesenter AS

Veldig grundig, og omtenksom, og ringer deg gjerne for følge deg opp..

Lege: Knut Eirik Ringheim Eliassen Skrevet

Han veldig opptatt av att en har det best mulig, og er veldig god til og informere og som pasient blir en fulgt opp. Som lege er han veldig dyktig og og forsikrer seg for att en føler seg trygg og flink til og forklare sykdomforløpet.Så er kjempefornøyd med alt han gjør for meg.

Trygg, kunnskapsrik, handla raskt

Lege: Jakob Virenfeldt Christiansen Skrevet

Hadde vore svært sjuk heile helga, fekk time nesten med ein gong, sendt direkte til sjukehuset med ei svært betent galleblære og ein CRP på 360. Han "redda" livet
mitt.

Dårlig

Lege: Vigleik Kolltveit Skrevet

Aldri tilgjengelig. Alltid 1 time+ venting over avtalt tid. Er frekk og respektløs på dårlige dager. Ikkje ein lege eg ambefaller til noen.

Respektfull og lyttende

Lege: Vigleik Kolltveit Skrevet

Føler eg blir sett. Han tek seg tida, er oppdatert og han er ein bra person.
Litt ubehageleg venterom.
Vanskeleg å kome gjennom på tlf, og ang kommunikasjon på mail så heng dei etter.
Når det gjeld kvinnesjukdommer og overgangsalder så er det betre å gå til spesialist på dette (gjeld forsåvidt alle leger).

Tar deg alvorlig

Lege: Jarle Tveit Skrevet

Hatt denne legen i mange år. Tar deg alltid alvorlig, men har samtidig en lett og hyggelig tone.
Tar seg den tiden han trenger for å kunne hjelpe, men er også veldig flink til å ta kontakt med spesialister når det er nødvendig/prøver som er nødvendig. Ein fantastisk mann!