Dale Legekontor

Konsul Jebsensgate 16 5722 Dalekvam

Siste vurderinger av behandlere ved Dale Legekontor

En super fastlege

Lege: Kristian Anton Toskedal Simonsen Skrevet

Jeg har bare god erfaring med Dr. Simonsen både for meg selv og mine barn. Han er forberedt til timene, lytter og forklarer godt årsaker og sammenhenger. Han er tilgjengelig både på kontoret, men også via digitale tjenester. Følger opp både store og små saker i en grad som jeg aldri har opplevd tidligere. Og han har vist i flere sammenhenger at han innehar mye kunnskap om medisinfaget.

Kunnskapsrik, hyggelig og imøtekommende

Lege: Kristian Anton Toskedal Simonsen Skrevet

Følger opp pasientene meget aktivt. Sender SMS med resultat fra blodprøve, og gir anbefalinger på oppfølging. Virker kunnskapsrik og interessert i pasienten. Lett å kommunisere med. Tilgjengelig.

Den beste legen.

Lege: Eldfrid Nerland Haukenes Skrevet

Dr. Haukenes har vært min lege i flere år . Har opplevd en lyttende og en lege som tar det jeg sier på alvor. Dr. Haukenes er rask med å henvise til andre når dette er nødvendig. Hun er omsorgsfull og bryr seg om pasienten. Jeg ønsker ikke å bytte lege!

Pilledoktor

Lege: Ole Miltzow Thorseth Skrevet

Svært oppteken av kva han skal skrive på pc´en, ser mest ikkje på pasienten. Har det travelt, skriv ut piller for enkelte symptom eller biverknader av annan medisin, og ser ikkje på heilheitsbiletet/ sjukehistorien til pasienten og familien til denne. Har ofte inntrykk av at han har gløymt kven er er og kva han behandlar meg for. Han undersøkjer ikkje, tek konklusjonar på to meters avstand.

Veldig dyktig!

Lege: Kristian Anton Toskedal Simonsen Skrevet

Flink og rolig lege. Tar seg god tid, forklarer alt du lurer på. Virker særs kunnskapsrik og dyktig.