Dale Legekontor

Konsul Jebsensgate 16 5722 Dalekvam

Siste vurderinger av behandlere ved Dale Legekontor

Kunnskapsrik, omsorgsfull, ser hele pasienten

Lege: Kristian Anton Simonsen Skrevet

Veldig behagelig lege, som ser hele pasienten. Ser på pasienten når han snakker med vedkommende.
Gir seg ikke før han har funnet svar på problemstillingen, og finner ikke han ut av det, henviser han videre til noen som kan hjelpe.

Trygg og faglig dyktig

Lege: Eldfrid Nerland Haukenes Skrevet

Har vært mer heldig og fornøyd med ho som fastlege enn med egen kropps helsetilstand, ho e lyttende og lett å kommunisere med, man føle man ivaretas og at ho har et oppriktig ønske om å hjelpe og få svar på de helsemessige utfordringer man har hatt, å ho følg opp henvisninger og gir tilbakemelding hvis noe tar ekstra tid. Å ho e ydmyk nok til å si ifra ves det e ting ho føle ho ikkje har erfaring, kunnskap eller kompetanse til å svare på/behandle/løse, å det e like viktig som å kunne gi svar på og løse alle problem og plager man kan ha som pasient. Så æ e veldig fornøyd med ho og den rollen ho har som min fastlege.

Super fastlege!

Lege: Kristian Anton Simonsen Skrevet

Utrolig bra fastlege som følger deg opp på en fantastisk god måte. Han lytter, gir gode råd og behandler det som er nødvendig.

Hos denne legen er du i de beste hender

Lege: Kristian Anton Simonsen Skrevet

Kunnskapsrik, tar seg tid til pasienten.
Han ser hele deg. God til å lytte og forklare.
Tar deg på alvor sender deg videre
En behagelig lege.Han er effektiv , ting skjer fort bla søknader og henvisninger
Jeg er kjempefornøyd etter å få denne supre legen som overtok meg etter over 30når hos min gamle fastlege som måtte gå av med pensjon.
Alt i alt så kunne jeg ikke fått en bedre lege.
Angrer på at jeg ikke byttet lege før
Anbefales på det sterkeste

En super fastlege

Lege: Kristian Anton Simonsen Skrevet

Jeg har bare god erfaring med Dr. Simonsen både for meg selv og mine barn. Han er forberedt til timene, lytter og forklarer godt årsaker og sammenhenger. Han er tilgjengelig både på kontoret, men også via digitale tjenester. Følger opp både store og små saker i en grad som jeg aldri har opplevd tidligere. Og han har vist i flere sammenhenger at han innehar mye kunnskap om medisinfaget.